Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

איך גיליתי את הכוח של עדויות אישיות

  • מאת: ד"ר איוון מייזנר
  • תאריך: פברואר 17, 2022
  • תגובות: אין תגובות

את הכוח של עדויות אישיות (testimonials) גיליתי בשנת 1985, זמן קצר לאחר שייסדתי את BNI®, קבוצת הנטוורקינג שהקמתי כדי להשיג הפניות לחברת הייעוץ שלי.

באותה תקופה הייתה רק קבוצת BNI אחת. המפגשים השבועיים שלנו התנהלו בלו"ז דומה לזה שלמעלה מ-10,000 קבוצות BNI משתמשות בו כיום. כל חבר הציג מצגת שבועית על העסק שלו. לאחר מכן הצגנו את האורחים שלנו, ואז צפינו במצגת של הדובר הראשי. לבסוף שיתפנו בהפניות.

בחלק האחרון, אם הייתה לך הפנייה לשתף, עמדת בתורך ואמרת: "יש לי שתי הפניות לג'ו ואחת לאנג'לה, והנה הן." אם לא היו לך הפניות, היית פשוט אומר "עבור", והתור היה עובר למשתתף הבא.

כך זה התנהל במשך כחודשיים, עד שבסוף אחד המפגשים ניגש אליי הכירופרקט בקבוצה שלנו ואמר: "איוון, לא קיבלתי אפילו הפנייה אחת עדיין. אני יודע שזה לוקח זמן, אבל הנה מה שמדאיג אותי: אף אחד אפילו לא ניגש אליי לדבר או לשאול שאלה על טיפולים כירופרקטיים. איך הם אמורים להפנות אליי במצב כזה?"

"אתה צודק," אמרתי. "אתה צריך לגרום להם להשתמש בשירותים שלך כדי שיוכלו להפנות אליך. למה שלא תציע ייעוץ ראשוני בחינם כדי שיבואו לראות מה אתה עושה ואיך זה עובד? מה דעתך: בשבוע הבא, פשוט תקום ותציע לכולם ביקור ראשון בחינם – אפילו כולל צילום רנטגן וכוונון חוליות – כדי לתת להם מושג על כירופרקטיקה."

במפגש השבועי הבא הוא אכן עשה כך, אבל רק חבר אחד מכל הקבוצה קפץ על ההצעה. הכירופרקט ניגש אליי בסוף המפגש ואמר, "אחלה רעיון, איוון. הם לא ממש התנפלו עליי."

הכוח של התנסות אישית

בשבוע שלאחר מכן, המפגש זרם, שיתפנו בהפניות, והגיע תורו של הבחור שביקר אצל הכירופרקט. הוא נעמד, היסס, הביט בי ואמר: "איוון, אין לי הפניה היום, אבל אני לא רוצה להעביר את התור."

כיו"ר הקבוצה, הייתי אחראי על הלו"ז, אז שאלתי: "אוקיי, אז… מה אתה רוצה לעשות?" הוא ענה, "אני רוצה להגיד כמה מילים." אמרתי, "בסדר… אממ… מה אתה רוצה לומר?"

הוא אמר: "טוב, ככה. רציתי לדבר על ד"ר רובין. עשיתי אצלו צילום רנטגן. הוא הראה לי את כל הקליניקה שלו, הסביר לי על כל מה שהוא עושה, ואז ביצע כוונון חוליות." הוא המשיך: "במשך שבע שנים סבלתי מכאב גב. לא משהו משתק, סתם כאב שמציק לי כשאני עומד יותר מדי זמן. לראשונה מזה שבע שנים, לא כואב לי הגב! אתם כולכם משוגעים אם לא תנצלו את ההצעה שלו! זה כל מה שרציתי להגיד." ואז הוא חזר לשבת.

הבטתי סביבי וראיתי אנשים לוקחים עטים וממלאים שוברי הפנייה לכירופרקט. חשבתי לעצמי, וואו! ניהול הלו"ז שלי לא מועיל! אי אפשר להגיד לאנשים סתם להעביר את התור; צריך לתת להם הזדמנות לדבר על העסקים שעשו עם אנשים אחרים! זה קריטי!

כך נולדו העדויות האישיות ב-BNI. מאותה נקודה ואילך, הוחלט שאם למישהו אין הפנייה לשתף הוא לא מעביר את התור, אלא נותן עדות אישית קצרה על העסקים שעשה עם משתתף אחר. באופן הזה, החוויות שלך הופכות לחוויות שלי, ואני יכול להמליץ על המשתתף למישהו אחר.

הלקח שלי לגבי הכוח של עדות אישית טובה הועיל לקבוצות BNI ברחבי העולם, ויכול להועיל לקבוצות נטוורקינג באשר הן. ללא עדויות אישיות, קבוצות נטוורקינג מחמיצות הזדמנות נהדרת לייצר הפניות נוספות לחבריהן.

אני מזמין אתכם לשתף בחוויה שלכם מעדות אישית טובה.

 

ד"ר איוון מייזנר, המכונה "אבי הנטוורקינג המודרני" על-ידי  CNN  הוא סופר שספריו מופיעים ברשימת רבי המכר של ה- New York Times .

ד"ר מייזנר הוא המייסד ומנהל החזון הראשי של BNI www.bni.com,  – ארגון הרישות העסקי הגדול בעולם.  ניתן לעיון בספרו החדש:

Who’s in Your Room, The Secret to Creating Your Best Life   ב-Amazon.com

 

קודםהקודםאיך גורמים לאנשים להרגיש רצויים
הבאאיך לספר את הסיפור של החברה שלכםהבא

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

A-Tool-to-GAIN-Trusted-Relationships-1030x571

הממת"ק שיבסס לכם קשרי אמון

מאי 11, 2025
בנטוורקינג עסקי, אמון הוא אחד הגורמים הקריטיים במתן וקבלת הפניות. זכרו, העיקר הוא לא מה...
להמשך קריאה
BNI

מה זה BNI בשבילך?

אפריל 27, 2025
כששאלנו את החברים שלנו בBNI את השאלה הזו, התשובות שקיבלנו חשפו משהו עמוק. חשבתם שההצלחה...
להמשך קריאה
ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

מרץ 19, 2025
אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם ניתן להבחין בין הפניות חלשות להפניות איכותיות. התשובה שלי...
להמשך קריאה
ייצוג שיוויוני במרחב ציבורי הוא מאבק משותף...1

ייצוג שיוויוני במרחב הציבורי הוא מאבק משותף

מרץ 9, 2025
המציאות כיום היא שנשים הן שנלחמות למען נשים לוודא שהבנות שלהן יראו בחיי היומיום את...
להמשך קריאה
BNI

שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟

מרץ 5, 2025
שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟
להמשך קריאה
BNI

איך באמת נראה נטוורקינג שעובד? תנו לחברי BNI ישראל לספר לכם בעצמם!

מרץ 5, 2025
בסרטון הזה תגלו איך שיתופי פעולה, חיבורים עסקיים והפניות איכותיות הפכו לחלק בלתי נפרד מההצלחה...
להמשך קריאה
88yhrk4f

ההשראה מתחילה כשמשנים את המילים

פברואר 26, 2025
"אני רוצה לעורר השראה באנשים. אני רוצה לעורר השראה באנשים – שמעוררים השראה באנשים. אני...
להמשך קריאה
ההרגלים שמביאים לכם את ההצלחה

ההרגלים שמביאים לכם הצלחה

פברואר 23, 2025
המחויבויות הן חלק מההצלחה של השיטה שעובדת כבר 40 שנה בכל העולם ומגדילה את העסקים...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.