Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

האם אתם מוכרים לרשת החברתית שלכם? ובכן, הפסיקו לעשות זאת!

Ivan Misner
  • מאת: דר' איוון מייזנר
  • תרגום: אדית לואבל - ברוש
  • תאריך: ינואר 2, 2017
  • תגובות: אין תגובות

שמתי לב שלאנשים בקבוצות נטוורקינג יש נטייה "למכור" לאנשים האחרים בקבוצה. לחנך את אנשי הרשת שלכם לגבי סוג ההפניות שאתם מבקשים לקבל חשוב הרבה יותר למאמצי הנטוורקינג העסקי שלכם.  דבר זה מצריך שינוי בדרך בה אתם רואים את השותפים שלכם לנטוורקינג.  הם אינם הלקוחות. למעשה, הם אנשי השיווק שלכם!  כדי שאנשי שיווק כלשהם ייצאו לשטח וישווקו אתכם ביעילות, עליהם לדעת למי לשווק (או להפנות) אתכם וכיצד לשווק (או להפנות) אתכם.

כאשר אנשים מצטרפים לקבוצת נטוורקינג, הם נוטים להתמקד בשכנוע החברים בקבוצה לנסות את המוצרים או השירותים שלהם.  הם מתארים להם בפרטי פרטים את אותו הדבר שהוא זמין כעת ומנסים לסגור את העסקה עם השותפים החדשים שלהם לנטוורקינג

איני חולק על כך שכדי שהחברים בקבוצת הנטוורקינג שלכם יוכלו להפנות אתכם בצורה יעילה, עליהם להכיר את מה שאתם מציעים.  אולם, כאשר אתם נמצאים בנוכחותם, חשוב לרסן את הדחף למכור להם!

להלן ארבע עצות להפעלת מה שאני מכנה "התהליך 3+1 של נטוורקינג" על השותפים שלכם למתן הפניות:

1. האם "מישהו מכם" מכיר "מישהו"?  לעיתים קרובות אני שומע חברים בקבוצות נטוורקינג אומרים דברים כגון "מי שצריך…" או "כל מי שמחפש…" לרוב, כאשר אני שומע "מישהו" או "כל אחד", אני מתנתק, כיוון שאני מכיר כל-כך הרבה "מישהו" ו-"כל אחד" שבסוף אני לא נותן הפניות לאף אחד!  הדינמיקה היא מעניינת, אך לדעתי היא קשורה קשר חזק להיצף מידע. השימוש במשפט כל-כך רחב וכללי יגביל את יעילות התוצאות שתקבלו.

2. המדויק הוא מצוין.  פרקו את העסק שלכם למוצרים או שירותים ספציפיים.  מפתה מאוד להתחיל את ההצגה העצמית שלכם במשפט כמו "אנחנו עסק שמספק מגוון שלם של שירותים ושעושה א' ב' ג'."  אל תיכנעו לדחף הזה. אל תבזבזו את ההזדמנות הזו בכך שתצבעו את העיסוק שלכם במברשת של "מגוון שלם של שירותים".  במקום זאת, במהלך שנה, הציגו בכל מפגש ומפגש מרכיב מוגדר אחד של מה שאתם מוכרים או מספקים.  היו מפורטים! למדו את השותפים שלכם לנטוורקינג שבוע אחר שבוע באמצעות מרכיבי מפתח של העסק שלכם על-בסיס מוצר או שירות מסוים שמסופק על-ידיכם.  כשאתם יורים כצלפים אתם מדברים, אל תציגו כאילו אתם יורים ברובה ציד!

3. למדו את חברי הקבוצה שלכם איך נראית "הפניית החלומות" שלכם.  לו יכולתם לבוא למפגש הבא של הקבוצה שלכם כאשר אתם מביאים עמכם אדם (או אישה) חי ונושם שהוא (או היא) הפניית החלומות שלכם, איך הוא או היא היו נראים?  תארו היטב את האיש הזה או האישה הזו כאשר אתם מדברים עם השותפים שלכם לנטוורקינג, בצורה כה ציורית עד כדי כך שנראה כאילו האיש או האישה נמצא או נמצאת בחדר אתכם.  ככל שתספקו יותר פרטים, כך יגדל הסיכוי שהשותפים שלכם יזהו את אותו איש או אישה כאשר הם יתקלו בו או בה מחוץ למפגש!

והינה עוד עצה: שתפו את הסיפורים שלכם בנוגע ללקוחות.  זוהי דרך יעילה ביותר לחנך את השותפים שלכם לרישות העסקי לגבי מהו זה שאתם מחפשים כלקוח חדש.  כאשר אתם חולקים עם אחרים את התכונות והפנים של הלקוחות הנוכחיים שלכם, אתם מאירים את בד הקנבס עבור יתר הקבוצה כך שהם יוכלו לראות את התמונה המלאה שאתם מציירים להם.  כשהדבר מתאים, שקלו להביא לקוח שיספר כיצד סייעתם לו בעסק שלו.  סוג זה של אינטראקציה עושה פלאים למאמצים לחנך את הקבוצה בנוגע לסוג האנשים שאתם מבקשים שיופנו אליכם.

עליכם לנסות "לחנך אנשי שיווק" במקום לנסות "לסגור עסקה".  שנו את הכוונות שלכם בקבוצה ותמצאו שאיכות ההפניות גם היא תשתנה לטובה.  הזמן שלכם לסגור את העסקה יגיע כאשר תהיו עם ההפניות שתקבלו.  אם אתם ממשיכים להתמקד בחניכת השותפים שלכם לנטוורקינג

בנוגע לסוג ההפניות שאתם מבקשים לקבל מהם, תמצאו שההפניות אלה משמעותיות יותר.  וחשוב יותר, להפניות אלה יהיה סיכוי גדול יותר להפוך לעסקאות סגורות מאשר אם תנסו לשכנע את החברים לקבוצה בנוגע לדברים שאתם מציעים.

קחו בחשבון שכאשר אתם מצטרפים לארגון כמו BNI, אתם עובדים בשותפות עם קבוצה של אנשים שיהפכו לאנשי המכירות שלכם, כך שחנכו, חנכו, חנכו אותם בקשר לדרך בה יש להפנות אליכם.

דר' איוון מייזנר, המכונה "אבי הנטוורקינג המודרני" על-ידי CNN, הוא סופר שספריו מופיעים ברשימת רבי המכר של ה-New York Times.  הוא המייסד ומנהל החזון הראשי של BNI, ארגון הרישות העסקי הגדול בעולם.  ניתן לצפות בספרו האחרון,
Avoiding the Networking Disconnect, ב-
Amazon.com. 

קודםהקודםהדרך הקשה היא הקלה יותר
הבאנוסחה לפולואפ (מעקב) ב-3 שלביםהבא

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

Waze של העסקים

טור חגיגי: לציון 120 טורים  waze של העסקים

מאי 25, 2025
בעלי ובעלות עסקים מתחלקים ל-2 סוגים. הראשונים יודעים לאן הם רוצים להגיע אבל לא יודעים...
להמשך קריאה
A-Tool-to-GAIN-Trusted-Relationships-1030x571

הממת"ק שיבסס לכם קשרי אמון

מאי 11, 2025
בנטוורקינג עסקי, אמון הוא אחד הגורמים הקריטיים במתן וקבלת הפניות. זכרו, העיקר הוא לא מה...
להמשך קריאה
BNI

מה זה BNI בשבילך?

אפריל 27, 2025
כששאלנו את החברים שלנו בBNI את השאלה הזו, התשובות שקיבלנו חשפו משהו עמוק. חשבתם שההצלחה...
להמשך קריאה
ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

מרץ 19, 2025
אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם ניתן להבחין בין הפניות חלשות להפניות איכותיות. התשובה שלי...
להמשך קריאה
ייצוג שיוויוני במרחב ציבורי הוא מאבק משותף...1

ייצוג שיוויוני במרחב הציבורי הוא מאבק משותף

מרץ 9, 2025
המציאות כיום היא שנשים הן שנלחמות למען נשים לוודא שהבנות שלהן יראו בחיי היומיום את...
להמשך קריאה
BNI

שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟

מרץ 5, 2025
שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟
להמשך קריאה
BNI

איך באמת נראה נטוורקינג שעובד? תנו לחברי BNI ישראל לספר לכם בעצמם!

מרץ 5, 2025
בסרטון הזה תגלו איך שיתופי פעולה, חיבורים עסקיים והפניות איכותיות הפכו לחלק בלתי נפרד מההצלחה...
להמשך קריאה
88yhrk4f

ההשראה מתחילה כשמשנים את המילים

פברואר 26, 2025
"אני רוצה לעורר השראה באנשים. אני רוצה לעורר השראה באנשים – שמעוררים השראה באנשים. אני...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.