Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

איך גורמים לאנשים להרגיש רצויים

  • מאת: דר' איוון מייזנר
  • תרגום: לורן רוזנמן
  • תאריך: ינואר 13, 2022
  • תגובות: אין תגובות

מאוד חשוב שאנשים ירגישו רצויים כשהם מבקרים בקבוצת נטוורקינג. למה?

 

הם התחייבו אליכם, והשקיעו מזמנם כדי להיות שם.

הם יכולים להפוך ללקוחות חדשים עבור חברים בקבוצה.

הם עשויים להכיר אנשים אחרים שיכולים להיות לקוחות פוטנציאליים עבור חברים בקבוצה.

הם יספרו לבעלי מקצוע אחרים שהם מכירים, על החוויה שלהם מהמפגש.

הם יכולים להיות הקשר שלכם להפניית הזהב המשמעותית ביותר שאי פעם תקבלו.

הם עשויים בעתיד להפוך לחברים בקבוצה.

ו- זכרו, שגם אתם התארחתם פעם בקבוצה, ומישהו קיבל אתכם יפה וגרם לכם להרגיש רצויים!

 

הביקורים הראשונים שלי בקבוצות נטוורקינג

בשנת 1984 הסתובבתי לא מעט בין קבוצות נטוורקינג. הייתי חבר בסוגים שונים של ארגוני נטוורקינג. חלקם היו כמו שכירי חרב, מאוד משימתיים, אך ורק עסקים. הם היו מאוד ישירים, מכווני מכירות, עסקו בקידום העסק ולא הייתה שם מערכת יחסים בכלל.

ואז הלכתי לבקר בקבוצות אחרות שהיו לחלוטין חברתיות. לא נעשו שם עסקים, מלבד הרבה שיחות והיכרויות. בעיקרון זה הרגיש לי מפגש קפה חברתי.

אף אחת מהקבוצות האלה לא הרגישה לי מסבירת פנים במיוחד והם לא היו מה שחיפשתי בארגון נטוורקינג. הרגשתי שחייב להיות משהו באמצע, משהו שיש בו מערכות יחסים אבל גם נהלים וחוקים – חסרה לי שיטה מסודרת. כך נולד ארגון BNI®. אני מאמין כי זה חשוב שיהיה שילוב בין שתי המערכות, השיטתית יחד עם הגישה לנטוורקינג המכוון לאנשים.

 

למה אנשים עלולים להרגיש לא רצויים

כאשר אורח מבקר במפגש נטוורקינג בפעם הראשונה, הוא לא יודע מאיפה להתחיל. זוהי סביבה חדשה עבורו, והוא עלול להיות חסר ביטחון ולא לדעת מה לעשות ועם מי לדבר.

אולי הוא עלול להרגיש שמתעלמים ממנו. זה יכול לקרות מאחר ולחברים בקבוצת הנטוורקינג של BNI יש מערכות יחסים עסקיות כה חזקות שהם עלולים להיראות כמו קליקה סגורה, למרות שהם כנראה לא כך. לא מדובר בקליקה, אלא בדרך כלל בחברי קבוצה שהפכו גם לחברים אישיים ששמחים לראות האחד את השנייה כל שבוע במפגש.

 

הפכו זאת לחוויה טובה

ביקור בקבוצת נטוורקינג הוא הרבה יותר מללכת לפגישה. זוהי חוויה. כשאורחים מגיעים למפגש, הם הולכים לחוות חוויה שיכולה להיות טובה, או גרועה. דוקא דברים קטנים יכולים לעשות את כל ההבדל באופן בו האורח יראה את ארגון הנטוורקינג.

באחריותו של כל חבר בקבוצה לקבל את האורחים. חברים חדשים וחברים וותיקים  קחו על עצמכם את המשימה להתייחס בצורה חיובית ולגרום לאורחים להרגיש רצויים כשהם מבקרים אצלכם בקבוצה.

התחילו עם ברכה ידידותית וחיוך.

שאלו שאלות עליהם ועל העסק או החברה שלהם.

הציגו אותם בפני חברים אחרים בקבוצה.

שמרו תמיד על שיח חיובי, גם אם היה לכם שבוע מאתגר.

תנו להם מידע על סדר היום של המפגש כדי שידעו למה לצפות ומה הם צריכים לעשות.

הציעו לענות על כל שאלה שתתעורר להם על המפגש, על החברים ועל הקבוצה.

 

הדברים הפשוטים, הקטנים, הם חלק מאוד גדול מיצירת חוויה מזמינה וחיובית עבור האורחים. אם הם לא ירגישו רצויים, הם לא ירצו לחזור.

רק תזכרו את זה: תנו לאנשים להרגיש רצויים כדי שתהייה להם חוויה נהדרת כשהם מבקרים בקבוצה שלכם.

________________________________________________________________________________

ד"ר איוון מייזנר, המכונה "אבי הנטוורקינג המודרני" על-ידי  CNN  הוא סופר שספריו מופיעים ברשימת רבי המכר של ה- New York Times .

ד"ר מייזנר הוא המייסד ומנהל החזון הראשי של BNI (www.bni.com),  – ארגון הרישות העסקי הגדול בעולם.  ניתן לעיון בספרו החדש:

Who’s in Your Room, The Secret to Creating Your Best Life   ב-Amazon.com

קודםהקודםכוחה של קבוצה – באיזה שלב נמצאת הקבוצה שלכם?
הבאאיך גיליתי את הכוח של עדויות אישיותהבא

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

A-Tool-to-GAIN-Trusted-Relationships-1030x571

הממת"ק שיבסס לכם קשרי אמון

מאי 11, 2025
בנטוורקינג עסקי, אמון הוא אחד הגורמים הקריטיים במתן וקבלת הפניות. זכרו, העיקר הוא לא מה...
להמשך קריאה
BNI

מה זה BNI בשבילך?

אפריל 27, 2025
כששאלנו את החברים שלנו בBNI את השאלה הזו, התשובות שקיבלנו חשפו משהו עמוק. חשבתם שההצלחה...
להמשך קריאה
ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

מרץ 19, 2025
אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם ניתן להבחין בין הפניות חלשות להפניות איכותיות. התשובה שלי...
להמשך קריאה
ייצוג שיוויוני במרחב ציבורי הוא מאבק משותף...1

ייצוג שיוויוני במרחב הציבורי הוא מאבק משותף

מרץ 9, 2025
המציאות כיום היא שנשים הן שנלחמות למען נשים לוודא שהבנות שלהן יראו בחיי היומיום את...
להמשך קריאה
BNI

שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟

מרץ 5, 2025
שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟
להמשך קריאה
BNI

איך באמת נראה נטוורקינג שעובד? תנו לחברי BNI ישראל לספר לכם בעצמם!

מרץ 5, 2025
בסרטון הזה תגלו איך שיתופי פעולה, חיבורים עסקיים והפניות איכותיות הפכו לחלק בלתי נפרד מההצלחה...
להמשך קריאה
88yhrk4f

ההשראה מתחילה כשמשנים את המילים

פברואר 26, 2025
"אני רוצה לעורר השראה באנשים. אני רוצה לעורר השראה באנשים – שמעוררים השראה באנשים. אני...
להמשך קריאה
ההרגלים שמביאים לכם את ההצלחה

ההרגלים שמביאים לכם הצלחה

פברואר 23, 2025
המחויבויות הן חלק מההצלחה של השיטה שעובדת כבר 40 שנה בכל העולם ומגדילה את העסקים...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.