Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

לחדש או לא לחדש זו לא השאלה

  • מאת: ירדן נוי - מנכ"ל משותף
  • תאריך: ינואר 23, 2024
  • תגובות: אין תגובות

תוהים האם כדאי להשקיע זמן בקבוצה עסקית, שואלים את עצמכם האם חברות ב-BNI שווה את ההשקעה? נמצאים לפני חידוש חברות ומתלבטים "אם לחדש או לחדש"?

להיות חבר בקבוצת נטוורקינג זה פשוט אבל לא תמיד קל. לרוב מחפשים את התשובה בשורה התחתונה, בתוצאה הסופית, כמה החברות הכניסה לכם מבחינה כספית. אם השקעתם זמן, השתתפתם בפגישות עסקיות, עשיתם פגישות אישיות, ייצרתם הפניות, הבאתם אורחים והקשבתם בהדרכות אתם מצפים שזה יניב לכם תוצאה כספית משמעותית. אין ספק שזה יעד ראוי אבל זה לא הפרמטר היחיד שצריך לקחת בחשבון. יש עוד מספר פרמטרים שנותנים תמונה רחבה יותר על התועלות שחברות בקבוצת נטוורקינג עסקית נותנת לכם. לכן, לחדש או לא לחדש זו לא השאלה.

השאלה שצריכה להישאל היא:

מה התועלות שחברות ב-BNI נותנת לי ולעסק שלי?

כדי לבדוק כמה החברות תורמת אישית ועסקית, חברי הארגון נוהגים למלא שאלון עצמי לפני חידוש חברותם כדי שיסייע להם לקבל החלטה מושכלת לגבי המשך הפעילות שלהם. השאלון בנוי ממשפטים מעוררי מחשבה שצריך לתת להם ניקוד שנע בין 0-5 . כל משפט צריך לקבל ניקוד פעמיים. פעם אחת לתקופה שלפני החברות בארגון פעם שניה ניקוד לתקופה שבה הם חברים בארגון. ככל שההפרש בניקוד על אותה השאלה גבוה יותר, כך ניתן לראות שהתרומה של החברות עבורכם גבוהה יותר.

 

ניקח לדוגמא מספר שאלות מתוך "שאלון הערכה עצמית לפני חידוש":

"אני מדבר.ת באופן ברור, שוטף ובביטחון על העסק שלי"

האם לפני שנכנסתם כחברים בקבוצה עסקית היתה לכם היכולת לדבר בצורה שוטפת וברורה על תחום העיסוק שלכם, על מה יוצא ללקוחות שלכם מהשירות שאתם נותנים, או שהייתם צריכים לעצור ולהסביר דברים שלא היו ברורים לשומעים? האם היום אתם מרגישים יותר רהוטים, מצליחים במספר משפטים קצרים להסביר טוב יותר לשומעים מה אתם עושים ואיך זה יכול לעזור להם או לעסק שלהם?

"אני מרגיש.ה מקושר.ת עם בעלי עסקים באיזור"

האם לפני שהייתם חברים בקבוצת נטוורקינג הייתם יכולים להרים טלפון ישיר לבעלי עסקים שונים באזור והם ידעו מי אתם, או שהייתם צריכים להציג את עצמכם כל פעם מחדש? האם היום אתם מכירים יותר בעלי עסקים מקומיים מבעבר, מרגישים יותר מקושרים ופחות לבד?

"יש לי יכולות ומשאבים נוספים להציע ללקוחות שלי"

האם לפני שהייתם חברים בקבוצת נטוורקינג הייתם יכולים להציע ללקוחות שלכם שירותים נוספים שמשלימים את שלכם ובכך לתת להם מעטפת רחבה יותר? האם איבדתם עיסקה בגלל שלא יכולתם לספק מעטפת רחבה? האם היום אתם יכולים לגשת לפרויקטים גדולים או מכרזים ולשתף פעולה עם בעלי עסקים נוספים שאתם מכירים וסומכים? ככל שאתם מכירים יותר לעומק בעלי מקצוע טובים וסומכים עליהם, כך אתם יכולים לחבור אליהם ויחד לתת שירות רחב יותר וטוב יותר ללקוחות שלכם משתוכלו לתת לבד.

"אני מקבל.ת הפניות באיכות גבוהה לעסק שלי"

האם לפני שהייתם חברים בקבוצת נטוורקינג הייתם מקבלים הפניות או לידים?  (הפניה היא הזדמנות לעשות עסקים עם מישהו שקיבל עליכם המלצה ומצפה לטלפון מכם, ליד הוא קבלת מידע על הזדמנות עסקית כאשר אין מישהו שמצפה לכם מהצד השני). האם לפני שהייתם חברים בקבוצה ביזבזתם את זמנכם בפגישות מיותרות עם אנשים שבכלל לא הבינו מה אתם עושים, או בפועל הצטרכו שירות אחר ומי שהפנה אותם אליכם לא ידע להסביר מה אתם עושים?

"אני יודע.ת לבקש באופן ממוקד וספציפי את סוג הלקוחות שאותם אני רוצה"

תהיו כנים עם עצמכם, האם לפני שנכנסתם לקבוצה שלכם ידעתם לבקש באופן ממוקד איזה סוג לקוחות אתם מחפשים? האם ידעתם בעבר לתת סימנים מדויקים או מאפיינים ספציפיים שיקלו על האחרים למצוא אותם עבורכם? האם במהלך החברות שיניתם וחידדתם את סוג הלקוחות שיותר טובים עבורכם או שהבקשה שלכם היתה כללית "כל מי שצריך את השירות שלי?"

 

אחרי שתמלאו את השאלון ותתנו לעצמכם ציון "לפני" וציון "אחרי" תוכלו לראות את ההבדל בציונים, ואת הפער בין היכולות שלכם לפני שהייתם חברים ב-BNI לבין המצב הנוכחי. זה יראה לכם את מידת התרומה שקיבלתם כתוצאה מחברותכם ואז התשובה לשאלה האם כדאי "לחדש או לא לחדש" תהיה לכם הרבה יותר ברורה.

השאלון המלא ניתן להורדה מהיוניברסיטי כאן

 

אשמח שתכתבו לי תגובות, הערות, הארות ושאלות לגבי מה שכתבתי.

אם אתם רוצים לשתף את ההבדלים שקיבלתם במילוי השאלון

כיתבו לי [email protected] או הגיבו בבלוג

טורים נוספים ניתן למצוא בבלוג שלי – https://media.bni.co.il/blog/

 

שלכם,

ירדן נוי

מנכ"לית  BNI

 

קודםהקודםהאם אתם כועסים על מי שהזמין אתכם לקבוצה?
הבאלהיות גריטיםהבא

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

BNI

מה זה BNI בשבילך?

אפריל 27, 2025
כששאלנו את החברים שלנו בBNI את השאלה הזו, התשובות שקיבלנו חשפו משהו עמוק. חשבתם שההצלחה...
להמשך קריאה
ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

מרץ 19, 2025
אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם ניתן להבחין בין הפניות חלשות להפניות איכותיות. התשובה שלי...
להמשך קריאה
ייצוג שיוויוני במרחב ציבורי הוא מאבק משותף...1

ייצוג שיוויוני במרחב הציבורי הוא מאבק משותף

מרץ 9, 2025
המציאות כיום היא שנשים הן שנלחמות למען נשים לוודא שהבנות שלהן יראו בחיי היומיום את...
להמשך קריאה
BNI

שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟

מרץ 5, 2025
שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟
להמשך קריאה
BNI

איך באמת נראה נטוורקינג שעובד? תנו לחברי BNI ישראל לספר לכם בעצמם!

מרץ 5, 2025
בסרטון הזה תגלו איך שיתופי פעולה, חיבורים עסקיים והפניות איכותיות הפכו לחלק בלתי נפרד מההצלחה...
להמשך קריאה
88yhrk4f

ההשראה מתחילה כשמשנים את המילים

פברואר 26, 2025
"אני רוצה לעורר השראה באנשים. אני רוצה לעורר השראה באנשים – שמעוררים השראה באנשים. אני...
להמשך קריאה
ההרגלים שמביאים לכם את ההצלחה

ההרגלים שמביאים לכם הצלחה

פברואר 23, 2025
המחויבויות הן חלק מההצלחה של השיטה שעובדת כבר 40 שנה בכל העולם ומגדילה את העסקים...
להמשך קריאה
איך מודדים הצלחה בנטוורקינג 01.25

איך מודדים הצלחה בנטוורקינג

ינואר 22, 2025
לא תמיד אנשים מקשרים בין נטוורקינג לאסטרטגיה לצמיחה עסקית. נטוורקינג מקצועי שמתקיים במסגרת מאורגנת כמו...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.