תוכנית 363 הישראלית כובשת את העולם עם הפתעה בסוף!
עזיבת חברים, במיוחד במהלך השנה הראשונה לחברותם, היא הנקודה הכואבת בארגון BNI והיתה הנושא העיקרי של הכנס הבינלאומי שנערך בחודש נובמבר בלוס אנג'לס.
הנושא המרכזי לשנת 2015 הוא :Member Experience ועיקרו בחבר. רבות מהמצגות התרכזו בהצגת חשיבות הנושא ורק לנציגות הישראלית היתה כבר תוכנית פועלת בשטח עם חלק מהפתרון בידיים. תוכנית 363 להאטת "הדלת המסתובבת" והעלאת שביעות הרצון של החברים פועלת בישראל כשנה בחלק מן הקבוצות אשר הביאה לתוצאות.
אז איך מעניינים מאות אנשים בכנס להגיע דוקא למצגת הישראלית כאשר בו בזמן מתקיימות כמה מצגות בו זמנית? המטרה היתה ליצור "באזז" כדי לסקרן את המשתתפים ולהביא אותם למצגת הנכונה!
איך יוצרים "באזז"? סיכות לבגד עם הכיתוב 363 ללא כל הסבר הופצו בין המשתתפים אשר ענדו אותם על החולצות והחליפות היפות, כל מי ששאל במה מדובר קיבל הזמנה המשמשת גם כסימניה לספר עם פרטי המצגת והמיקום המדויק. על הסימניה היה כתוב "2015 – Member Experience" . הבאזז עבד, הסקרנות התעוררה והתוכנית הוצגה בפעם הראשונה בכנס ע"י ירדן נוי וסם שורץ בפני 150 משתתפים אשר בחרו לבוא ולשמוע, צילמו בטלפונים הסלולרים כל שיקופית שהוצגה ולא נתנו לירדן וסם לרדת מהבמה עם מטח שאלות ובקשות לקבל את המצגת.
ואז הגיעה ההפתעה הגדולה!
הסתבר, כי הבאזז עבד כ"כ טוב עד כי מייסד הארגון דר' איוון מייזנר בכבודו ובעצמו נכנס לאולם הגדול וישב בצד בלי שראו אותו. בסיום המצגת שלח מייל לירדן וסם ובו כתב כי הוא אוהב(!) את החומרים ומתכוון להשתמש בהם בועדה שהוקמה לנושא זה! זהו כבוד גדול לBNI ישראל והוכחה כי הארגון בישראל בכיוון הנכון!
זה המקום לומר שוב תודה ל"כוח המשימה" שהגה יחד את תוכנית 363 – נועה טולדנו מנהלת אזור השרון, ניצן ברזני – ס. מנהל אזור המרכז ואדם מקס – ס. מנהלת אזור ירושלים.