צופים צמיחה, לא מפטרים ומעדיפים שיווק בשיטת "מפה לאוזן": סקר בלעדי שבוצע עבור וואלה! עסקים לקראת שבוע הנטוורקינג הבינלאומי על ידי ארגון BNI, בדק את מצבם של העסקים הקטנים והבינוניים בישראל ב-2017 – ואת מדד האופטימיות שלהם לקראת 2018
צופים צמיחה, לא מפטרים ומעדיפים שיווק בשיטת "מפה לאוזן": סקר בלעדי שבוצע עבור וואלה! עסקים לקראת שבוע הנטוורקינג הבינלאומי על ידי ארגון BNI, בדק את מצבם של העסקים הקטנים והבינוניים בישראל ב-2017 – ואת מדד האופטימיות שלהם לקראת 2018