Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

נוסחה לפולואפ (מעקב) ב-3 שלבים

Ivan Misner
  • מאת: מאת דר' איוון מייזנר / בשיתוף מר ברנן סקנלון (Brennan Scanlon)
  • תרגום: אדית לואבל - ברוש
  • תאריך: ינואר 3, 2017
  • תגובות: אין תגובות

לעיתים קרובות אנו עדים לטעות הנפוצה של קיום מפגשים עם מספר גדול של אנשים באירועי נטוורקינג ללא הכנה של תוכנית שתאפשר לבצע מעקב אחר אנשי הקשר החדשים אחרי האירוע.

להלן נוסחה פשוטה ומומלצת למעקב אחר אנשי קשר. אנו מכנים אותה שיטת 24/7/30.

24

פגשתם מישהו או מישהי באירוע נטוורקינג, שלחו להם הודעה תוך 24 שעות מהאירוע.  אתם יכולים לשלוח פתק בכתב ידכם או הודעת דוא"ל.  השתמשו בכל שיטה שתבחרו בצורה עקבית.  העבירו להם את המסר שהיה לכם לעונג להכיר אותם ושאתם מקווים לפגוש אותם שוב בקרוב.

7

תוך 7 ימים מהאירוע, צרו עמם קשר במדיה החברתית.  התחברו אליהם דרך לינקדאין או פייסבוק.  עקבו אחריהם בטוויטר או הצטרפו אליהם בגוגל פלוס.  חפשו דרכים להתחבר אליהם ולקיים קשר אתם על גבי הפלטפורמות של המדיה החברתית בהם אתם משתמשים הכי הרבה.  אל תעשו זאת כדרך למכור להם, עשו זאת כדרך לבסס חיבור משמעותי איתם.

30

תוך 30 יום מהאירוע, צרו עמם קשר וקבעו אתם פגישה פנים אל פנים.  אם אתם גרים קרוב אחד לשני, היפגשו יחד במקום מסוים.  אם אתם נמצאים רחוק אחד מהשני, קבעו פגישה טלפונית או בסקייפ.  בפגישה זו, נסו לברר מה הם עושים וחפשו דרכים לסייע להם בצורה כלשהי.  אל תהפכו את הפגישה לשיחת מכירות, עשו ממנה הזדמנות לבניית קשר.

במידה ותשתמשו בשיטת 24/7/30 לעקוב אחר האנשים שאתם פוגשים, אתם תיצרו לעצמכם שגרה עוצמתית שתסייע להפוך את מאמציכם בנטוורקינג למשמעותיים ומוצלחים.  השתמשו בטכנולוגיה כדי לזכור לבצע מעקב בפרקי זמן מתאימים.  כאשר אתם שולחים את ההודעה הראשונה בפתק או בדוא"ל, קבעו לכם תזכורות בטלפון או ביומן לביצוע מעקב אחרי שבוע או חודש.

כפי שנואם המוטיבציה והמחבר הדגול ג'ים רוהן (Jim Rohn) ז"ל נהג לומר, "המזל נמצא במעקב".

דר' איוון מייזנר, המכונה "אבי הנטוורקינג המודרני" על-ידי CNN, הוא סופר שספריו מופיעים ברשימת רבי המכר של ה-New York Times.  הוא המייסד ומנהל החזון הראשי של BNI (www.bni.com), ארגון הרישות העסקי הגדול בעולם.  ניתן לצפות בספרו החדש,
Avoiding the Networking Disconnect, ב-Amazon.com.  ד"ר מייזנר הוא גם השותף הבכיר ב-Referral Institute, חברה בינלאומית להכשרה בתחום ההפניות (www.referralinstitute.com).

קודםהקודםהאם אתם מוכרים לרשת החברתית שלכם? ובכן, הפסיקו לעשות זאת!
הבא7 דרכים להצליח יותר בנטוורקינגהבא

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

תקווה היא הדלק שמניע לפעולה

בין הזדמנות לתקווה אחרי המלחמה

יוני 29, 2025
תקווה היא הדלק שמניע לפעולה. במקום לחשוב על הקשיים - חושבים על פתרונות. במקום להיכנס...
להמשך קריאה
Follow Your Passion for Business Success

לכו בעקבות התשוקה שלכם

יוני 24, 2025
מה העסק הכי לוהט ורווחי שאתם יכולים להיכנס אליו? התשובה פשוטה: כל מה שמלהיב אתכם....
להמשך קריאה
אירועי הנהגות 2025

אירועי הנהגות 2025

יוני 10, 2025
להמשך קריאה
BNI

כנסי VIP להנהגות בכירות 2025

יוני 8, 2025
אירועי VIP להנהגות הבכירות מכל הארץ, תכנים מעניינים לקידום העסקים, הרבה נטוורקינג סביב שולחנות עם...
להמשך קריאה
Waze של העסקים

טור חגיגי: לציון 120 טורים  waze של העסקים

מאי 25, 2025
בעלי ובעלות עסקים מתחלקים ל-2 סוגים. הראשונים יודעים לאן הם רוצים להגיע אבל לא יודעים...
להמשך קריאה
A-Tool-to-GAIN-Trusted-Relationships-1030x571

הממת"ק שיבסס לכם קשרי אמון

מאי 11, 2025
בנטוורקינג עסקי, אמון הוא אחד הגורמים הקריטיים במתן וקבלת הפניות. זכרו, העיקר הוא לא מה...
להמשך קריאה
BNI

מה זה BNI בשבילך?

אפריל 27, 2025
כששאלנו את החברים שלנו בBNI את השאלה הזו, התשובות שקיבלנו חשפו משהו עמוק. חשבתם שההצלחה...
להמשך קריאה
ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

מרץ 19, 2025
אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם ניתן להבחין בין הפניות חלשות להפניות איכותיות. התשובה שלי...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.