Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

תכונות מספרות, אבל תועלות מוכרות

Ivan Misner
  • מאת: דר' איוון מייזנר וברנן סקנלון
  • תרגום: אדית לואבל - ברוש
  • תאריך: ינואר 5, 2016
  • תגובות: אין תגובות
Ivan Misner

ד"ר איוון מייזנר חותם על עותקים של "The Networking Disconnect"

השנה הייתה 1957.  דמיינו לרגע משפחה צנועה במערב התיכון של ארצות הברית: בעל, אישה וארבעה ילדים מתחת לגיל שתים-עשרה. הם מתקשים לגמור את החודש והאבא, בניסיון נואש להשיג הכנסה טובה יותר וחיים טובים יותר עבור משפחתו, החליט לפתוח עסק של מכירה מדלת לדלת של שואבי אבק.  ההתחלה הייתה איטית וכללה ביקורים בבתים רבים והרבה תגובות שליליות, אך בהמשך הוא הפך לאחד הטובים ביותר בעסקי שואבי האבק.  אפילו החזיק אנשי מכירות שעבדו תחתיו.  האבא בילה זמן רב בדרכים ואשתו נשארה בבית לטפל בארבעת ילדיהם בכוחות עצמה.  הקריירה שלו ראתה עליות ומורדות.  אפילו בזמנים הקשים הללו, כאשר הוא נשאל על המצב בעסקי שואבי האבק, התשובה הרגילה שלו הייתה האופטימית: "מבאס, אבל הוא תמיד בעליה" ".  בתקופות מסוימות הוא הרוויח הון ואילו בתקופות אחרות הוא כמעט פשט את הרגל.  אחרי שש-עשרה שנה של עבודה קשה ובניית עסק מהיסוד, הוא הצליח לחסוך מספיק כסף כדי להשקיע בנדל"ן.  ב-1975 הוא רכש חנות של שואבי אבק שנסגרה לאחרונה ופתחה אותה מחדש תחת השם "מרכז לשואבי אבק".  שמו של האיש היה ג'ים קיין (Jim Cain).
סטיב, בנו הצעיר והתיקונצ'יק של המשפחה, התחיל מיד עם סיום לימודיו בתיכון באותה השנה לעבוד אצלו.  סטיב הציע לאביו הסכם: "אבא, אתה איש המכירות ואני התיקונצ'יק. אתה תמכור אותם ואני אתקן אותם".  סטיב התוודה בפני אביו: "אני אוהב את העבודה הזאת כיוון שאין לי מושג כמה כסף אצליח להרוויח עד סוף השנה".  בדיוק כמו אביו, יזם נוסף נולד.  עם ההערה הזו ובהזדמנות הזו, סטיב קיין, דור שני ל-"מרכז לשואבי האבק", חזה את האפשרות להצליח בדיוק במידה הרצויה לו ולקחת לידיו את העסק המשפחתי ביום מן הימים.
למרבה הצער,  אותו יום הגיע מוקדם בהרבה מהצפוי כאשר לאחר מספר שנים, בגיל חמישים ותשע, אביו נפטר.  סטיב, בשנות העשרים בחייו, נאלץ ליטול לידיו את העסק המשפחתי ולהפוך למקור ההכנסה העיקרי של אימו האלמנה.
כמחווה לאביו, החליט סטיב להשאיר את "מרכז לשואבי האבק" במיקומו המקורי במשך שנים רבות לפני שפתח שני סניפים נוספים.  מאז פטירתו של אביו ג'ים, מכר סטיב אלפי שואבי אבק ומטהרי אוויר.  החברה מתגאה בכך שהיא מוכרת רק את "הטוב ביותר" בין שואבי האבק.  סטיב אוהב להתבדח עם הלקוחות שלו באומרו: "תודה לאל שיש את וולמרט (Walmart), טארגט (Target) וסירס (Sears) שמוכרות את שואבי האבק הזולים ביותר שהאנושות מכירה".
סיפורו מחמם הלב של סטיב גורם לאנשים לחבב אותו ונותן להם סיבה לעשות עסקים עם "מרכז לשואבי האבק" במקום לקנות בחנויות הגדולות, אבל זה לא מספיק.  סטיב עדיין צריך ללמד אנשים על עליונותם של מוצריו.  למשל, בואו נעבור על התכונות של אחד משואבי האבק הטובים ביותר של סטיב קיין.  לו רציתם לקנות שואב אבק, הוא היה אומר לכם שמכשיר זה קיבל את הדירוג הגבוה ביותר לעוצמת יניקה שמוענק ע"י ג'יי די פאוור [J. D. Power, חברה בינלאומית שמספקת מידע שיווקי אודות חברות ומוצרים] והוא בעל "יניקה לפי רמות", הווה אומר, עוצמת היניקה של המכשיר בשנת חייו הראשונה תישמר גם בשנתו העשירית.  סטיב יכול לספר שלמכשיר חגורה שלא נקרעת, ציר למברשת שמסתובב מהירות שיא וגלגלים מגומי רך שמסתובבים  ב-360 מעלות.  בנוסף, שואב האבק מצויד במערכת פליטה בעלת יעילות של 99% ומסנן הפה [HEPA – סינון חלקיקים מהאוויר ביעילות גבוהה].  והוא גם מגיע עם אחריות אישית.

אם סטיב היה מספר לכם את כל זה, האם הייתם "מושפעים" לבצע את הקניה?  גם אני לא.

אבל, מה היה קורה אם הוא היה מסביר שתכונות אלה מביאות לתועלת הטובה מכולן: הכפלת תוחלת החיים של השטיח היקר שלכם כתוצאה מכך ששואב האבק לא משאיר לכלוך מאחור?  התינוק שלכם יכול לאכול עוגיות בצורת חיות ישירות מהרצפה מבלי לאכול לכלוך ואת השערות של חיית המחמד.  רצפות העץ היקרות שלכם ישתמרו במצב מעולה.  המשפחה כולה תנשום בחופשיות בבית נקי מאבק ואלרגנים.  ובסופו של דבר, אם משהו מתקלקל בשואב האבק שלכם, אתם יכולים לסמוך על המוניטין והמורשת בת חמישים וחמש שנה של ג'ים וסטיב קיין, שתמיד נתנו יחס הוגן ללקוחות שלהם.  נשמע יותר טוב?  אפילו סטיב עצמו, עם סיפור הרקע המדהים שלו, צריך להסביר כיצד השואב משפר את חייכם של לקוחותיו ולא רק לדקלם שורה ארוכה של תכונות המוצר.  כאשר כל המרכיבים האלה מופיעים יחדיו, הלקוחות רוצים לקנות.  והם לא באמת קונים שואב אבק – הם קונים בית נקי ובריא.
התכונות מספרות, אך התועלות מוכרות.  שפה של השראה שנעטפת במסר שממוקד בתועלות גדולות מסייעת ליצור יחסים מחייבים כלפי אנשים אחרים.
דר' איוון מייזנר, המכונה "אבי הנטוורקינג המודרני" על-ידי CNN, הוא סופר שספריו מופיעים ברשימת רבי המכר של ה-New York Times.  הוא המייסד של BNI (www.BNI.com), ארגון הנטוורקינג העסקי הגדול בעולם.  את סיפרו Networking Like a Pro ניתן לראות ב-www.IvanMisner.com.  דר'  מייזנר הוא גם שותף בכיר ב-Referral Institute, חברה בינלאומית להכשרה בתחום ההפניות.
קודםהקודםריצת ספרינט ונטוורקינג – יסודות ההצלחה בספורט ובחיים
הבאכללים, כללים, כללים בכל מקוםהבא

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

Waze של העסקים

טור חגיגי: לציון 120 טורים  waze של העסקים

מאי 25, 2025
בעלי ובעלות עסקים מתחלקים ל-2 סוגים. הראשונים יודעים לאן הם רוצים להגיע אבל לא יודעים...
להמשך קריאה
A-Tool-to-GAIN-Trusted-Relationships-1030x571

הממת"ק שיבסס לכם קשרי אמון

מאי 11, 2025
בנטוורקינג עסקי, אמון הוא אחד הגורמים הקריטיים במתן וקבלת הפניות. זכרו, העיקר הוא לא מה...
להמשך קריאה
BNI

מה זה BNI בשבילך?

אפריל 27, 2025
כששאלנו את החברים שלנו בBNI את השאלה הזו, התשובות שקיבלנו חשפו משהו עמוק. חשבתם שההצלחה...
להמשך קריאה
ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

מרץ 19, 2025
אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם ניתן להבחין בין הפניות חלשות להפניות איכותיות. התשובה שלי...
להמשך קריאה
ייצוג שיוויוני במרחב ציבורי הוא מאבק משותף...1

ייצוג שיוויוני במרחב הציבורי הוא מאבק משותף

מרץ 9, 2025
המציאות כיום היא שנשים הן שנלחמות למען נשים לוודא שהבנות שלהן יראו בחיי היומיום את...
להמשך קריאה
BNI

שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟

מרץ 5, 2025
שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟
להמשך קריאה
BNI

איך באמת נראה נטוורקינג שעובד? תנו לחברי BNI ישראל לספר לכם בעצמם!

מרץ 5, 2025
בסרטון הזה תגלו איך שיתופי פעולה, חיבורים עסקיים והפניות איכותיות הפכו לחלק בלתי נפרד מההצלחה...
להמשך קריאה
88yhrk4f

ההשראה מתחילה כשמשנים את המילים

פברואר 26, 2025
"אני רוצה לעורר השראה באנשים. אני רוצה לעורר השראה באנשים – שמעוררים השראה באנשים. אני...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.