Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

איך להרחיב את תחום ההשפעה שלכם

  • מאת: דר' איוון מיזנר
  • תאריך: אוגוסט 18, 2025
  • תגובות: אין תגובות

כמייסד של BNI®, חזיתי במו-עיניי בעוצמה שיכולה להיות לשיווק מבוסס-הפניות כאשר מיישמים אותו כראוי.

בבסיס מדובר באמת אחת פשוטה: הצלחה עסקית בנויה על קשרים. בניית תחום השפעה חזק היא היסוד לבניית אסטרטגיית יעילה לשיווק מבוסס-הפניות.

תחום ההשפעה שלכם כולל את כל מי שאתם מכירים, בין אם הם עמיתים קרובים או מכרים מזדמנים. חשוב מאוד לאמוד את מי שאתם בקשר איתו כיום וכיצד באפשרותכם לחזק את הקשרים הללו.

לעתים קרובות מדי, אנשים מתעלמים מהכוח של הרשת הקיימת שלהם, ומתמקדים בבניית קשרים חדשים במקום לפתח ולטפח את הקשרים שכבר ישנם.

התחילו בסקירה כללית

שאלו את עצמכם, "את מי אני מכיר?" ו"מי מכיר אותי?" הרשימה כוללת את הלקוחות, השותפים העסקיים, הספקים, בעלי החוב, העובדים, השכנים, החברים והמשפחה שלכם, וכל מי שאתם באים אתו במגע אישי או מקצועי. תוכלו למצוא את השמות הללו במסדי הנתונים שלכם, באנשי הקשר במייל ובטלפון, בחברים שלכם במדיה החברתית, ועל כרטיסי ביקור.

משזיהיתם את אנשי הקשר שלכם, עליכם לקטלג אותם. שאלו את עצמכם, "כמה אני מכיר את האדם הזה?" אלו שאתם קרובים אליהם – אלו שאתם בקשר קבוע איתם ושיש ביניכם אמון – הם אנשי הקשר החזקים שלכם.

אלו האנשים שמולם אתם צריכים לתחזק נטוורקינג פעיל. תָקשרו איתם בקביעות באמצעות פגישות, שיחות או עדכונים מזדמנים. הפגינו עניין אמיתי בחיים ובעסקים שלהם. חפשו דרכים לסייע להם, ובקשו מהם תמיכה בתמורה. ההדדיות הזו בונה אמון ומחזקת את הקשרים שלכם.

לעומתם, אנשי הקשר המזדמנים שלכם הם מכרים או אנשים שאיתם אתם בקשר פחות קבוע. הם עדיין בעלי ערך, אבל הנטוורקינג מולם הוא פסיבי. אולי תציעו להם הפניה או תכירו אותם למישהו בתחום ההשפעה שלכם. תשמרו על קשר בהודעות מזדמנות או אינטראקציות במדיה החברתית. תבואו לאירועים שבהם אתם עשויים לפגוש אותם. האינטראקציות הללו יכולות לעתים להוביל להזדמנויות מפתיעות.

כשאתם מטפחים את מערכות היחסים שלכם – הן החזקות והן המזדמנות – אתם פותחים דלת להזדמנויות והפניות עסקיות חדשות. כשאנשים סומכים עליכם ומכירים במומחיות שלכם, הם ימליצו עליכם יותר. תמיד שאפו להעניק ערך ולשמור על מוניטין חיובי. זה יעודד את אנשי הקשר שלכם להפנות אתכם לחברים ברשתות שלהם.

זכרו: הסוד לשיווק מבוסס-הפניות טמון בקשר עקבי ואותנטי עם חברי הרשת שלכם. ככל שהקשר חזק יותר, כך תגדל ההשפעה שלכם – מה שיוביל ליותר הפניות, יותר עסקאות, ובסופו של דבר יותר הצלחה.

השקיעו כבר היום זמן בלאמוד ולהרחיב את תחום ההשפעה שלכם. זו אחת הדרכים הכי חשובות שתוכלו להשקיע בעסק שלכם.

 

ד"ר איוון מייזנר, המכונה "אבי הנטוורקינג המודרני" על-ידי CNN הוא סופר שספריו מופיעים ברשימת רבי המכר של ה- New York Times .

ד"ר מייזנר הוא המייסד ומנהל החזון הראשי של  BNI (www.bni.com), – ארגון הרישות העסקי הגדול בעולם.

ניתן לעיון בספרו החדש:

Who’s in Your Room, The Secret to Creating Your Best Life ב-Amazon.com

קודםהקודםהפניות ממשפחה וחברים

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

thumbnail_תמונות ירדן - חדש - 27.7.25 - 1

Networking Up – נטוורקינג עם אנשים מעל הליגה שלך

יולי 27, 2025
מכירים את הרגע הזה שבו אתם פוגשים מישהו או מישהי שכולם מרחפים מסביבם, אתם מרגישים...
להמשך קריאה
Getting-Referrals-from-Family-and-Friends-1030x571

הפניות ממשפחה וחברים

יולי 21, 2025
האם אנשים שאוהבים אתכם, שאיכפת להם מכם, ושמכבדים אתכם תמיד יעבירו אליכם הפניות? לאו דווקא....
להמשך קריאה
תקווה היא הדלק שמניע לפעולה

בין הזדמנות לתקווה אחרי המלחמה

יוני 29, 2025
תקווה היא הדלק שמניע לפעולה. במקום לחשוב על הקשיים - חושבים על פתרונות. במקום להיכנס...
להמשך קריאה
Follow Your Passion for Business Success

לכו בעקבות התשוקה שלכם

יוני 24, 2025
מה העסק הכי לוהט ורווחי שאתם יכולים להיכנס אליו? התשובה פשוטה: כל מה שמלהיב אתכם....
להמשך קריאה
אירועי הנהגות 2025

אירועי הנהגות 2025

יוני 10, 2025
להמשך קריאה
BNI

כנסי VIP להנהגות בכירות 2025

יוני 8, 2025
אירועי VIP להנהגות הבכירות מכל הארץ, תכנים מעניינים לקידום העסקים, הרבה נטוורקינג סביב שולחנות עם...
להמשך קריאה
Waze של העסקים

טור חגיגי: לציון 120 טורים  waze של העסקים

מאי 25, 2025
בעלי ובעלות עסקים מתחלקים ל-2 סוגים. הראשונים יודעים לאן הם רוצים להגיע אבל לא יודעים...
להמשך קריאה
A-Tool-to-GAIN-Trusted-Relationships-1030x571

הממת"ק שיבסס לכם קשרי אמון

מאי 11, 2025
בנטוורקינג עסקי, אמון הוא אחד הגורמים הקריטיים במתן וקבלת הפניות. זכרו, העיקר הוא לא מה...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.