Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

איך לספר את הסיפור של החברה שלכם

  • מאת: ד"ר איוון מייזנר
  • תאריך: מרץ 22, 2022
  • תגובות: אין תגובות

אם חשוב לכם שמאמצי הנטוורקינג שלכם יניבו הפניות, כדאי שאנשים ידעו על העסק שלכם. יש שני סוגי קהלים שצריכים להכיר את הסיפור של החברה שלכם. הראשון הוא האנשים שאתם פוגשים בפעילויות נטוורקינג – אלו שאתם קושרים איתם שיחה באירוע של לשכת המסחר, או האנשים במפגשי נטוורקינג של קבוצות כגון BNI®. אלו האנשים שאתם רוצים לבסס איתם מערכת יחסים כדי שייָצרו עבורכם הפניות.

הקהל השני הוא אנשים שאתם לא פוגשים, לפחות לא בהתחלה, אבל ששומעים עליכם דרך שותפי הנטוורקינג או הממליצים שלכם. אלו הם הלקוחות הפוטנציאליים שרשת הנטוורקינג שלכם מחוברת אליהם.

הצעת המכירה הייחודית שלכם (USP)

אנשי עסקים רבים חושבים ששיווק מפה-לאוזן פירושו לספר לכל מי שהם פוגשים על כל העיסוקים שלהם, ושכדי לקבל יותר הפניות צריך לדבר עם כמה שיותר אנשים. ההפך הוא הנכון. גישת ה"הפצצה" הזו משעממת אנשים ומציפה אותם ביותר מידע משהם יכולים לעכל.

כשמעבירים מסר, פחות זה יותר.

לשם כך, עליכם לגבש "הצעת מכירה ייחודית" (unique selling proposition או USP) תמציתית וזכירה, שתשמש אתכם בכל אירועי הנטוורקינג שלכם.

ה-USP שלכם היא תיאור קצר של מטרת העסק שלכם, בניסוח הכי מדויק ומשכנע שאפשר, בכדי לעזור לאחרים להבין את הערך הייחודי שלכם במה שאתם עושים.

USP מוצלחת מספרת לאנשים מה אתם עושים באופן שגורם להם לשאול איך אתם עושים את זה. אפשר לחשוב עליה בתור התשובה לשאלה הנצחית: "מה את/ה עושה?"

שלושה צעדים ליצירת הצעת המכירה הייחודית שלכם

  1. התמקדו בשניים או שלושה קהלי יעד לעסק שלכם – קבוצות אנשים שהמוצר או השירות שלכם הכי מתאימים להם.
  2. זהו כמה אתגרים שאיתם קהל היעד שלכם מתמודד, ושאָתֶם והעסק שלכם יכולים לסייע לפתור.
  3. צרו USP בת שורה או שתיים עם הנוסח הבא: "אני עוזר/ת ל[קהל יעד] ל[לפתור את הבעיה הזו]."

דוגמאות להצעת מכירה ייחודית

הצעת המכירה הייחודית שלכם אומרת לאנשים את סוג הלקוחות שאתם עובדים איתו ואת התועלות שאתם מעניקים להם.

"אני עובדת עם בעלי עסקים מבריקים, מצליחים וממוקדי-משפחה שעסוקים כל כך בעניינים דחופים שהם מזניחים את היסודות שישפיעו על הרווחה הכלכלית של המשפחה שלהם." – יועצת פיננסית

"אני מסייע לעמותות להתחבר לקהילה דרך משחקי ספורט". – מומחה לגיוס תרומות

"אני עובדת עם רשויות מקומיות על פרויקטים להשבחת נכסים בתחומי מים, שפכים וניקוז." – מהנדסת פרויקטים

 

USP יעילה היא קצרה ולעניין. כשמוסרים אותה למישהו שתואם את קהל היעד שלכם, או שמכיר מישהו שהוא קהל היעד שלכם, היא אמורה לעורר את השאלה "איך אתם עושים את זה?" והשאלה תוביל לשיחה על העסק שלכם.

זוהי דרך מצוינת לספר את הסיפור של החברה שלכם, תוך הדגשת האופן שבו אתם עוזרים לאחרים. חשוב שתהיה לכם USP מוצלחת, כי היא מתארת את העסק שלכם במונחי הצורך שהוא ממלא, ומאפשרת לאנשים להחליט אם ברצונם לדעת עוד.

בשורה או שתיים, מהי הצעת הערך הייחודית שלכם? אתם מוזמנים לחלוק אותה בתגובות.

קודםהקודםאיך גיליתי את הכוח של עדויות אישיות
הבאעמותות הן מקור מפתיע להפניותהבא

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

A-Tool-to-GAIN-Trusted-Relationships-1030x571

הממת"ק שיבסס לכם קשרי אמון

מאי 11, 2025
בנטוורקינג עסקי, אמון הוא אחד הגורמים הקריטיים במתן וקבלת הפניות. זכרו, העיקר הוא לא מה...
להמשך קריאה
BNI

מה זה BNI בשבילך?

אפריל 27, 2025
כששאלנו את החברים שלנו בBNI את השאלה הזו, התשובות שקיבלנו חשפו משהו עמוק. חשבתם שההצלחה...
להמשך קריאה
ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

מרץ 19, 2025
אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם ניתן להבחין בין הפניות חלשות להפניות איכותיות. התשובה שלי...
להמשך קריאה
ייצוג שיוויוני במרחב ציבורי הוא מאבק משותף...1

ייצוג שיוויוני במרחב הציבורי הוא מאבק משותף

מרץ 9, 2025
המציאות כיום היא שנשים הן שנלחמות למען נשים לוודא שהבנות שלהן יראו בחיי היומיום את...
להמשך קריאה
BNI

שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟

מרץ 5, 2025
שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟
להמשך קריאה
BNI

איך באמת נראה נטוורקינג שעובד? תנו לחברי BNI ישראל לספר לכם בעצמם!

מרץ 5, 2025
בסרטון הזה תגלו איך שיתופי פעולה, חיבורים עסקיים והפניות איכותיות הפכו לחלק בלתי נפרד מההצלחה...
להמשך קריאה
88yhrk4f

ההשראה מתחילה כשמשנים את המילים

פברואר 26, 2025
"אני רוצה לעורר השראה באנשים. אני רוצה לעורר השראה באנשים – שמעוררים השראה באנשים. אני...
להמשך קריאה
ההרגלים שמביאים לכם את ההצלחה

ההרגלים שמביאים לכם הצלחה

פברואר 23, 2025
המחויבויות הן חלק מההצלחה של השיטה שעובדת כבר 40 שנה בכל העולם ומגדילה את העסקים...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.