Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

איך לפגוש את האנשים הנכונים בנטוורקינג עסקי

  • מאת: ד"ר איוון מייזנר
  • תאריך: מאי 16, 2023
  • תגובות: אין תגובות

הנה משהו שעשוי להפתיע אתכם: אירוע נטוורקינג עסקי לא נועד להפגיש בין בעלי עסקים שאינם מכירים, כדי שיפנו את עצמם אחד למשנהו.

כן, קראתם נכון. תחשבו על זה: למה להפנות את עצמכם למישהו שאתם בקושי מכירים?

אירוע נטוורקינג טיפוסי נועד לכך שאנשים שלא מכירים אחד את השני יכירו. כדי להפיק את מירב התועלת מאירוע נטוורקינג, עליכם לפגוש את האנשים הנכונים, מהסיבות הנכונות. היכרות עם האנשים הנכונים תשפיע לטובה על העסק שלכם ותניב תשואה גבוהה על ההשקעה שלכם בנטוורקינג.

איך לזהות את האנשים הנכונים

ראשית, תבחינו בין שני סוגי אנשי עסקים:

  1. אלו שמשרתים את הלקוח האידיאלי שלכם
  2. אלו עם פוטנציאל לעזור לכם לממש יעדים עסקיים

מי עוד עובד עם הלקוחות שלכם?

לגבי הסוג הזה, אתם עשויים לחשוב: "אין סכנה שהאנשים האלו יתחרו בי?"

לאו דווקא. קחו בחשבון שללקוחות האידיאליים שלכם עשוי להיות מגוון ספקים לשלל צרכים עסקיים, ושזה עשוי להועיל לכם אם תיצרו ותטפחו קשרים עם הספקים הללו.

אפשר לשוחח עם הלקוחות שלכם ולשאול שאלות כמו:

  • "מי עוד פותר לכם בעיות ביומיום?"
  • "לאילו חברות אתם מתקשרים כשאתם צריכים מוצר מסוג ______?"
  • "על מי אתם סומכים שיעזור לכם עם שירות מסוג ______?"

ואז, כשאתם עושים נטוורקינג, תוכלו להתמקד בלהכיר אנשים מהתחומים הללו. אם תפגשו איש מקצוע שמשרת את הלקוח האידיאלי שלכם – והוא מוצא חן בעיניכם כאדם – זהו הצעד הראשון בבניית מערכת יחסים חדשה. כשאתם בונים מערכת יחסים שמבוססת על אמון ותועלת הדדית עם מישהו שמשרת את קהל היעד שלכם, פוטנציאל ההפניות שלכם יכול לזנק באופן דרמטי. זכרו שבקשר שמועיל לשלושת הצדדים (win-win-win) פוטנציאל ההפניות של אותו איש מקצוע גם הוא יזנק, וגם הלקוח יזכה לשירות הכי טוב שיש.

מי יכול לסייע לכם עם היעדים העסקיים?

ראשית, אם טרם קבעתם/ הצבתם לעצמכם יעדים עסקיים, עצרו – אתם צריכים לתת לזה עדיפות עליונה כבר השבוע!

אם יש לכם יעדים עסקיים, אל תשאירו אותם במגירה או תתנו להם לצבור אבק על לוח המשימות שלכם. הקפידו לעקוב אחריהם מדי חודש.

עכשיו, בחרו באחד היעדים שלכם ושאלו את עצמכם: "את מי אני צריכ/ה לפגוש שיוכל לעזור לי לממש את היעד הזה?" בסביבה התחרותית של היום, לעתים קשה להצליח בלי עזרה/ קשרים. אז למה לעשות הכל לבד?

נגיד שאחד היעדים העסקיים שלכם השנה הוא לכתוב מאמר לעיתון מקומי. איך תגיעו ליעד הזה בעזרת נטוורקינג?

ראשית, תתחילו לקרוא את העיתון באופן קבוע. בררו מי כותב את המאמרים, מי כותב לפרסומים אחרים באזורכם, מי העורכים, וכיו"ב. לאחר מכן, הפיצו את הבשורה ברשת העסקית שלכם, כי קיים סיכוי טוב שמישהו ברשת הזו יוכל לקשר אתכם לאדם הנכון. דאגו שאחרים יֶדעו שאתם רוצים לפגוש כותבים, עורכים ושאר אנשי מקצוע שעוסקים בפרסומים מקומיים, בכדי שאלו יעזרו לכם להבין וללמוד איך הם השיגו משהו שאתם שואפים להשיג. דאגו לומר לשותפי הנטוורקינג שלכם שאין לכם שום כוונה לנסות למכור משהו לאותם אנשים.

אפשר גם לחפש אירועי נטוורקינג שמתקיימים בחסות אותם פרסומים. סביר שתמצאו שם אנשי צוות שיעניקו תמיכה, ולכן הפוקוס שלכם יהיה לפגוש ולשוחח עם האנשים הנכונים – אנשי מקצוע הקשורים לאותו פרסום עסקי. שוב, הכוונה שלכם היא ללמוד איך לכתוב מאמר לפרסום המקומי שלכם.

לא משנה מה היעד העסקי שלכם, אם תעשו נטוורקינג עם האנשים שיש להם את הניסיון והקשרים לכוון אתכם ליעד, זה יקדם אתכם לקראת המימוש שלו.

עוד נקודה: כשאתם שוקלים לבקש טובה ממישהו ברשת שלכם, שאלו את עצמכם אם הם רק איש/ת קשר או אם כבר נוצר ביניכם קשר משמעותי של ממש. אל תפתחו ציפיות לא ריאליות מרשת הקשרים שלכם, כגון תמיכה שאנשי הקשר שלכם אולי לא חושבים שמגיעה לכם. עליכם להרוויח את הנאמנות והמעורבות של המָפנים שלכם.

עכשיו אתם יודעים שיש שתי מטרות שיעזרו לכם לממש את היעד העסקי שלכם:
1) להכיר את האנשים הנכונים

2) לפתח איתם קשרים מעמיקים לאורך זמן

נטוורקינג עסקי מוצלח בנוי ומושתת על להכיר את האנשים הנכונים מהסיבות הנכונות, ועל טיפוח קשר איתם לאורך זמן.

בכדי לדעת את מי אתם רוצים לפגוש באירוע הנטוורקינג הבא שלכם, ערכו רשימה:

  • 5 מקצועות (חוץ משלכם) שמשרתים את הלקוח האידיאלי שלכם
  • 2 מהיעדים העסקיים הנוכחיים שלכם

לאחר מכן, התחילו להשתתף באירועי נטוורקינג כדי להתחבר עם אנשי מקצוע מהרשימה שלכם.

קודםהקודםכיף הוא חלק מהיסודות העסקיים
הבאהנוף מהשמשה הקדמיתהבא

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

A-Tool-to-GAIN-Trusted-Relationships-1030x571

הממת"ק שיבסס לכם קשרי אמון

מאי 11, 2025
בנטוורקינג עסקי, אמון הוא אחד הגורמים הקריטיים במתן וקבלת הפניות. זכרו, העיקר הוא לא מה...
להמשך קריאה
BNI

מה זה BNI בשבילך?

אפריל 27, 2025
כששאלנו את החברים שלנו בBNI את השאלה הזו, התשובות שקיבלנו חשפו משהו עמוק. חשבתם שההצלחה...
להמשך קריאה
ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

מרץ 19, 2025
אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם ניתן להבחין בין הפניות חלשות להפניות איכותיות. התשובה שלי...
להמשך קריאה
ייצוג שיוויוני במרחב ציבורי הוא מאבק משותף...1

ייצוג שיוויוני במרחב הציבורי הוא מאבק משותף

מרץ 9, 2025
המציאות כיום היא שנשים הן שנלחמות למען נשים לוודא שהבנות שלהן יראו בחיי היומיום את...
להמשך קריאה
BNI

שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟

מרץ 5, 2025
שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟
להמשך קריאה
BNI

איך באמת נראה נטוורקינג שעובד? תנו לחברי BNI ישראל לספר לכם בעצמם!

מרץ 5, 2025
בסרטון הזה תגלו איך שיתופי פעולה, חיבורים עסקיים והפניות איכותיות הפכו לחלק בלתי נפרד מההצלחה...
להמשך קריאה
88yhrk4f

ההשראה מתחילה כשמשנים את המילים

פברואר 26, 2025
"אני רוצה לעורר השראה באנשים. אני רוצה לעורר השראה באנשים – שמעוררים השראה באנשים. אני...
להמשך קריאה
ההרגלים שמביאים לכם את ההצלחה

ההרגלים שמביאים לכם הצלחה

פברואר 23, 2025
המחויבויות הן חלק מההצלחה של השיטה שעובדת כבר 40 שנה בכל העולם ומגדילה את העסקים...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.