Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

גישה היא בחירה. בחרו בחוכמה.

  • מאת: דר' איוון מייזנר
  • תרגום: אדית לואבל - ברוש
  • תאריך: ינואר 8, 2013
  • תגובות: אין תגובות
לאחרונה מצאתי את עצמי מול מספר מצבים שהזכירו לי שוב שלגישה השפעה עצומה בעיצוב התוצאה של עסקי היום-יום.  בעקבות זאת, החלטתי לדון בעניין זה במאמר החודש.
ישנם ימים בהם לוח הזמנים שלי כולל ראיונות מרתוניים ברדיו מהשעה 4 לפנות בוקר.    כפי שאתם יכולים לדמיין לעצמכם, הקימה בשעה בה התרנגולים אפילו לא התחילו לחשוב על חימום מיתרי הקול אינה המשימה המפתה ביותר.  אך כמייסד ויושב-הראש של ארגון בינלאומי, אני מסכים לבצע ראיונות אלה בשעות כה שערורייתיות כי זו אחריותי לעשות כל הדרוש כדי לבנות קשרים עבור הארגון.
כעת, אתם יכולים לדמיין מה היה קורה לו הייתי עונה לשאלתו הראשונה של המראיין – שהיא תמיד "מה שלומך היום, ד"ר מייזנר?" – ברטינה על איך שקיבלתי מכה בבוהן, כמה עייף אני, או כמה הייתי רוצה להיות במיטתי החמה? מה שהיה קורה הוא שהאנשים היו נרתעים מיד מהגישה השלילית שלי ואף אחד לא היה מקשיב לי.
וזה מביא אותי לנושא בו אני דן: כדי להיות רב-אמן ברישות עסקי, עליך לשמור תמיד על גישה חיובית ויהי מה.  דבר אחד שלמדתי בקרוב לשלושה עשורים בהם אני עוסק  ברישות עסקי מקצועי הוא כמה חשוב להצטייד בגישה חיובית כדי ליצור קשרים בהצלחה.  ואם אני מתכוון לעבור ממקום למקום ולהגיד לאנשים איך לקבל על עצמם משמעת ולאמן את עצמם לעשיה יעילה של רישות עסקי, אז בהחלט כדאי שאני אלך בדרך שאני מטיף לה (או לפחות שאצלע בדרך הזאת, עם בוהן דפוקה והכל) ושאשמור על הגישה החיובית של רב-אמן ברישות עסקי.
עכשיו משחלקתי עמכם את אחת התכונות החשובות ביותר של רב-אמן ברישות עסקי, אני חושב שכדאי לתת לכם גם עוד שמונה תכונות נוספות.  הבחירה ליישם אותן תהפוך אתכם ללא ספק למוצלחים יותר…
1.      עקבו אחר ההפניות.  אם אתם לא משקיעים זמן במעקב אחר ההפניות שאתם מקבלים מאחרים, אתם לא רק מאבדים עסקאות אפשריות – אתם גם מאבדים את אמונם של אלה שהפנו אתכם (וכנראה גם כל הפניה עתידית מאנשים אלה).
2.      היו להוטים/נמרצים.  זה דומה למספר 1 לעיל, אך מתייחס גם למוטיבציה וההנעה הפנימית שלכם להצליח.
3.      היו ראויים לאמון.  העובדה שקשה הרבה יותר לזכות מחדש באמון אחרי שהוא אבד הוא דבר מוכח – בחרו להיות ראויים לאמון.
4.      היו בעלי אוזן קשבת.  כפי שתמיד טענתי, יש סיבה לכך שיש לכם שתי אוזניים ופה אחד בלבד.  האנשים שבוחרים להשתמש באוזניים יותר מאשר בפה משיגים בדרך-כלל מידע בעל ערך גדול יותר מהאנשים שבוחרים אחרת.
5.      היו פעילים תמיד ברישות עסקי.  האנשים החזקים ביותר ברישות עסקי שפגשתי הם אלה שלא "מדליקים" או "מכבים" את המאמצים שלהם בתחום לפי לוח זמנים שנקבע מראש.  הרישות העסקי אינו סוג של פעילות "לפי שעות".
6.      הודו לאנשים.  זה נשמע כה פשוט וברור, אך אני ממשיך להתפלא מכמות האנשים שאני רואה שאינם עושים זאת!
7.      תיהנו מלהיות אלו שתמיד עוזרים לאנשים.  תכונה זו קשה מאוד לזיוף.  אהבה כנה לעזור לזולת מהווה השלמה בלתי מנוצחת להנעה עסקית חזקה וממוקדת.
8.      להיות כן.  תכונה נוספת שקל מאוד להבחין שהיא מזויפת אם לא מתכוונים אליה באמת.  אף אחד לא רוצה לעשות עסקים עם נוכל.
נסו מהשבוע הזה לעשות מאמץ כדי להיות מודעים לגישה שלכם בכל מצב ואם יש מקום לשפר אותה חשבו על שלושה דברים פשוטים שהייתם יכולים לבחור לעשות כדי לשנות את גישתכם לטובה על-בסיס יומי.
אם אתם כבר יודעים לשמור על גישה חיובית, קחו את השבוע הנוכחי כדי להתמקד באחד או יותר מהתכונות של רב-אמן ברישות עסקי וחשבו על שלושה דרכים כדי לחזקת את היעילות שלכם בתחומים אלה.
איוון מייזנר הוא מייסד ויושב-ראש של BNI, ארגון לרישות עסקי מקצועי שהמטה שלו ממוקם באפלאנד (Upland) שבקליפורניה, ארה"ב.  הוא מחבר משותף, יחד עם הייזל וולקר ופרנק דה רפיאלה, של Business Networking and Sex: Not What You Think (Entrepreneur Press, 2012).
 
קודםהקודם"הנותן מקבל" הינה דרך חיים – לא חרב להנפה. השתמשו בה לטובה
הבאמחזור חיי הקבוצותהבא

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

Waze של העסקים

טור חגיגי: לציון 120 טורים  waze של העסקים

מאי 25, 2025
בעלי ובעלות עסקים מתחלקים ל-2 סוגים. הראשונים יודעים לאן הם רוצים להגיע אבל לא יודעים...
להמשך קריאה
A-Tool-to-GAIN-Trusted-Relationships-1030x571

הממת"ק שיבסס לכם קשרי אמון

מאי 11, 2025
בנטוורקינג עסקי, אמון הוא אחד הגורמים הקריטיים במתן וקבלת הפניות. זכרו, העיקר הוא לא מה...
להמשך קריאה
BNI

מה זה BNI בשבילך?

אפריל 27, 2025
כששאלנו את החברים שלנו בBNI את השאלה הזו, התשובות שקיבלנו חשפו משהו עמוק. חשבתם שההצלחה...
להמשך קריאה
ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

מרץ 19, 2025
אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם ניתן להבחין בין הפניות חלשות להפניות איכותיות. התשובה שלי...
להמשך קריאה
ייצוג שיוויוני במרחב ציבורי הוא מאבק משותף...1

ייצוג שיוויוני במרחב הציבורי הוא מאבק משותף

מרץ 9, 2025
המציאות כיום היא שנשים הן שנלחמות למען נשים לוודא שהבנות שלהן יראו בחיי היומיום את...
להמשך קריאה
BNI

שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟

מרץ 5, 2025
שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟
להמשך קריאה
BNI

איך באמת נראה נטוורקינג שעובד? תנו לחברי BNI ישראל לספר לכם בעצמם!

מרץ 5, 2025
בסרטון הזה תגלו איך שיתופי פעולה, חיבורים עסקיים והפניות איכותיות הפכו לחלק בלתי נפרד מההצלחה...
להמשך קריאה
88yhrk4f

ההשראה מתחילה כשמשנים את המילים

פברואר 26, 2025
"אני רוצה לעורר השראה באנשים. אני רוצה לעורר השראה באנשים – שמעוררים השראה באנשים. אני...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.