האם אתם מעוניינים להשיג הצלחה בנטוורקינג עם בני המין השני? – עצה לנשים וגברים כאחד.
לאחר שסקרתי 12,000 אנשים וחודשים רבים של מחקר הבטחתי כי אפרסם עיצה לגברים ונשים כאחד להשגת הצלחה בנטוורקינג עם בני המין השני, ולשם כך פירטתי להלן מספר טיפים עיקריים אותם ריכזנו, פרנק דה רפאל, הייזל וולקר ואני בספר ושמו business networking & sex – not what you think"".
אנו אומרים ש…
כולנו מנסים להגיע לאותו המקום וזה יהיה רווחי יותר לכולנו אם נוכל לעזור האחד לשנייה לאורך הדרך. להלן מספר דברים שינחו אתכם להצלחה בנטוורקינג עם בני המין השני:
עבור הנשים:
- אל תיתקעו בשלב האמון של תהליך הנמ"ר® (VCP). תבקשו מה שאתן רוצות.
- בעת בקשת עזרה, תסבירו בבירור את מה שאתן מחפשות.
- פנו זמן לנטוורקינג.
- כשאתן משוחחות עם גברים, אל תחששו להרשים אותם בהישגים שלכן.
- כשמדברים אליכן באופן שאינו ראוי, התריעו על כך מיידית.
- הקפידו על לבוש עסקי באירועים עסקיים.
- השתמשו בשיטות ותוכניות למעקב אחר הפעילות בעסק שלכן.
- שימרו על קשר ובצעו מעקב על לידים, הפניות וקשרים שיצרתן.
- גוונו את רשתות הנטוורקינג שלכן.
- נטוורקינג הוא למטרת השגת עסקים, אז דברו ובקשו גם עסקים וגם הפניות.
- צרו את הרושם שאתן נשות עסקים רציניות, בכל דבר שאתן עושות.
- למדו על מערכות יצירת הפניות.
- אל תעשו הכללה של כל הגברים באותה הקבוצה.
עבור הגברים:
- האטו מעט את הקצב על מנת לבנות את מערכת היחסים.
- עבדו עם תהליך הנמ"ר®(VCP) על פי סדר השלבים הנכון. אל תאיצו את שלב יצירת האמון.
- שימרו על קשר עין במהלך השיחה.
- הקשיבו ושאלו שאלות המתייחסות לכך.
- אל תניחו שנשים אינן לוקחות את העסק שלהן ברצינות.
- אל 'תתחילו' עם נשים באירועי נטוורקינג.
- חישבו מראש על מה שאתם עומדים להגיד והפעילו פילטרים, הורידו מתוך זה את מה שאינו מתאים עסקית.
- שימרו על קשר ועקבו אחר לידים, הפניות וקשרים שיצרתם.
- הישארו מעודכנים בכל הנוגע לשיטות הטובות, העדכניות והחדישות ביותר של ביצוע נטוורקינג.
- פתחו והשתמשו בשיטות לפעילות הנטוורקינג שלכם.
- פנו זמן לנטוורקינג.
- דברו כדי להתייחס לצד השני, לא כדי להרשים.
- זיכרו, נשים נמצאות באירועי נטוורקינג לצורך עסקי, בדיוק כמוכם.
גברים ונשים אינם שונים ברמת ההצלחה אותה הם מבקשים בעסק שלהם ובנטוורקינג. עם זאת, התהליך, הלך הרוח והדרך ליצירת התוצאות הרצויות שונים מאוד. הסיבה לכך היא שיש לנו דרכי הסתכלות שונות על העולם. חלק מכך מגיע מטבענו וחלק מהדרך בה חונכנו. מה שזה אומר הוא שאם אנו רוצים להיות אפקטיביים יותר, עלינו ללמוד לכבד, להעריך ולחבק את הדברים השונים שבינינו. צריך להבין שאנחנו צריכים לעבוד בצורה אפקטיבית יותר כקבוצה בעסקים וברשתות שלנו. כל שעלינו לעשות הוא ללמוד להיות סתגלנים, אמפטיים, רגישים ולהבין ש"הם" אחרים מכם.
אתם יכולים ואכן תנצחו את הסיכויים! החריג לא צריך להפוך לתפיסה. זה יכול להיות אתם!
ההבדל בין המינים כאשר זה מגיע לנטוורקינג מהווה יתרון עצום, לא חיסרון. אם תפעלו לפי העצות שתארנו תהיו מסוגלים לפתח מערכות יחסים מניבות יותר עם בני שני המינים. ניתן להזמין את הספר באתר אמזון.
_________________________________________________________________________________
ד"ר איוון מייזנר, המכונה "אבי הנטוורקינג המודרני" על-ידי CNN הוא סופר שספריו מופיעים ברשימת רבי המכר של ה- New York Times .
ד"ר מייזנר הוא המייסד ומנהל החזון הראשי של BNI (www.bni.com), – ארגון הרישות העסקי הגדול בעולם. ניתן לעיון בספרו החדש:
Who’s in Your Room, The Secret to Creating Your Best Life ב-Amazon.com