Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

מדוע אנשים מתנגדים לנטוורקינג?

  • מאת: ד"ר איוון מייזנר
  • תרגום: לורן רוזנמן
  • תאריך: מרץ 17, 2021
  • תגובות: אין תגובות

בכל שנה, אנשים ממשיכים להתנגד לנטוורקינג, על אף העובדה הידועה שבעלי עסקים מצליחים משתמשים בנטוורקיג כדי להצמיח את העסקים שלהם. נטוורקינג מספק החזר השקעה מצויין תמורת השקעה כספית קטנה בהרבה בהשוואה לעלויות הפרסום המסורתי. מדוע אם כן בעלי עסקים רבים כל כך עדיין לא משתמשים בנטוורקינג כדי להצמיח את העסק שלהם?

ארבעת הסיבות שבגללן אנשים מתנגדים לנטוורקינג

 

  • הם קפואים מפחד

החשש מדחייה מרחיק אנשים מנטוורקינג. הפחד מיצירת קשר עם זרים יכול לשתק. ביטחון עצמי נמוך, ביישנות או המעטה בערך המוסף שהם יכולים לתרום הן סיבות שבעטיין הם מתנגדים לנטוורקינג. הכניעה לפחדים אלה פשוט גרועה לעסקים.

  • הם עסוקים מידי

חוסר הזמן לעסוק בנטוורקינג הוא תירוץ נוסף בו אנשים משתמשים כאשר הם נשאלים מדוע הם לא עושים נטוורקינג. אנשים מאמינים שהם כבר עסוקים מידי. הם חושבים שזה לא שווה את הזמן או הלחץ הכרוך בנטוורקינג. הם מתנגדים לנטוורקינג מאחר והם מאמינים כי מחוייבויות הזמן שיש להם חשובות יותר. התירוץ "עסוק מידי" הוא תירוץ בו משתמשים אנשים אשר אינם ברורים לגבי מטרות הנטוורקינג שלהם.

  • הם עוסקים בציד

אנשים מתנגדים לנטוורקינג מאחר והם מצפים לתוצאות מיידיות. הם חסרי סבלנות ולא מבינים את הערך הטמון בהשקעת הזמן ליצירת מערכות יחסים חזקות קודם לכן. "הציידים" מחפשים מכירה מהירה להבדיל מפולואפ ויצירת אמינות במשך הזמן עם אחרים. אלה לא עושים מעקב אחר האנשים עימם הם יוצרים קשרים ובשל כך, אינם משיגים תוצאות.

  • הם מדברים יותר

לרוב אנשים מתנגדים לנטוורקינג מאחר והם עושים את שיחת המכירה שלהם בחדר שהוא מלא באנשים המתחרים בהם. אני הייתי באירוע נטוורקינג ענק של 500 איש בבריטניה, והאדם שדיבר שאל את הקהל: "כמה מכם הגיעו לכאן במטרה לעשות עסקים – ואולי לבצע מכירה?" יותר ממחצית מן האנשים בקהל הרימו את ידם. ואז הוא שאל "כמה מכם באו בתקווה לקנות משהו?" אף אחד לא הרים את ידו – אפילו לא משתתף אחד! זה בדיוק הנתק של נטוורקינג, אנשים אלה לא מקשיבים.

 

 

ארבעת הסיבות מדוע אנשים מצליחים עושים נטוורקינג

 

  • הפחד ממקד אותם

אנשים מצליחים לא נותנים לפחד שלהם לחסום אותם. הם מתמקדים בפגישה עם אנשים אחרים בעת עשיית נטוורקינג. לא רק שהם בונים את נראות העסק שלהם, נטוורקרים מצליחים גם נהנים לבנות מערכות יחסים חדשות עם אחרים.

  • הם מעריכים את זמן הנטוורקינג שלהם

לאנשים מצליחים יש מטרות נטוורקינג ברורות. הם יודעים מה הם היו מעוניינים להשיג בזמן הנטוורקינג שלהם. נטוורקרים מצליחים למדו כי שבירת השגרה שלהם יכולה להיות חוויה מעשירה. הם מצאו את הדרך לשלב את הנטוורקינג בתוך לוח הזמנים שלהם.

  • הם "חקלאים"

נטוורקינג אינו תוכנית ל"התעשרות מהירה". נטוורקינג מוצלח עוסק יותר בחלקאות מאשר בציד.  אנו צריכים לטפח מערכות יחסים טובות שיחזירו לנו את ההשקעה לאורך זמן, שנה אחר שנה. נטוורקינג עובד באמצעות בניית אמינות במערכות יחסים חזקות.

  • הם מקשיבים יותר

נטוורקינג אינו כמו "שיחת מכירה קרה". זה לא משהו שאתם עושים למישהו אחר. זה משהו שאתם עושים עם מישהו אחר.  נטוורקינג הוא שיח. מדובר על יותר הקשבה. אל תשכחו שכדי להיות נטוורקר מוצלח צריך שיהיו שתי אוזניים ופה אחד, ועליכם להשתמש בשניהם באופן פרופורציונלי.

נטוורקינג משלב בניית מערכות יחסים חזקה. הראשון מבין שלושת שלבי הנטוורקינג הוא "נראות". אתם ואנשים אחרים הופכים להיות מודעים האחד לשנייה. כאשר אתם עושים נטוורקינג, אתם מתעניינים באמת באדם שמולכם, ולומדים להכיר האחד את השנייה. התעניינות זו האחד בשנייה מובילה ל"אמינות" ביניכם. אמינות זו תבנה ותיצור במשך הזמן הזדמנויות למתן הפניות. הפניות אלה בסופו של דבר יובילו לרווחים הנובעים ישירות ממאמצי הנטוורקינג שלכם.

_______________________________________________________________________________________

ד"ר איוון מייזנר, המכונה "אבי הנטוורקינג המודרני" על-ידי  CNN  הוא סופר שספריו מופיעים ברשימת רבי המכר של ה- New York Times .

ד"ר מייזנר הוא המייסד ומנהל החזון הראשי של BNI (www.bni.com),  – ארגון הרישות העסקי הגדול בעולם.  ניתן לעיון בספרו החדש:

Who’s in Your Room, The Secret to Creating Your Best Life   ב-Amazon.com

 

קודםהקודםתשוקה, אנשים, תהליך
הבאאיך לייצר לעצמנו מוטיבציההבא

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

הפניה היא לא דבר מקרי או מזל

איך לגרום לאנשים שמכירים אותי להעביר לי הפניות

אוגוסט 24, 2025
האם אי פעם תהיתם מדוע, למרות היותכם מקושרים היטב, אתם לא מקבלים הפניות עסקיות באופן...
להמשך קריאה
תמונה מתוך מאמר מייזר אוג 2025

איך להרחיב את תחום ההשפעה שלכם

אוגוסט 18, 2025
כמייסד של BNI®, חזיתי במו-עיניי בעוצמה שיכולה להיות לשיווק מבוסס-הפניות כאשר מיישמים אותו כראוי. בבסיס...
להמשך קריאה
thumbnail_תמונות ירדן - חדש - 27.7.25 - 1

Networking Up – נטוורקינג עם אנשים מעל הליגה שלך

יולי 27, 2025
מכירים את הרגע הזה שבו אתם פוגשים מישהו או מישהי שכולם מרחפים מסביבם, אתם מרגישים...
להמשך קריאה
Getting-Referrals-from-Family-and-Friends-1030x571

הפניות ממשפחה וחברים

יולי 21, 2025
האם אנשים שאוהבים אתכם, שאיכפת להם מכם, ושמכבדים אתכם תמיד יעבירו אליכם הפניות? לאו דווקא....
להמשך קריאה
תקווה היא הדלק שמניע לפעולה

בין הזדמנות לתקווה אחרי המלחמה

יוני 29, 2025
תקווה היא הדלק שמניע לפעולה. במקום לחשוב על הקשיים - חושבים על פתרונות. במקום להיכנס...
להמשך קריאה
Follow Your Passion for Business Success

לכו בעקבות התשוקה שלכם

יוני 24, 2025
מה העסק הכי לוהט ורווחי שאתם יכולים להיכנס אליו? התשובה פשוטה: כל מה שמלהיב אתכם....
להמשך קריאה
אירועי הנהגות 2025

אירועי הנהגות 2025

יוני 10, 2025
להמשך קריאה
BNI

כנסי VIP להנהגות בכירות 2025

יוני 8, 2025
אירועי VIP להנהגות הבכירות מכל הארץ, תכנים מעניינים לקידום העסקים, הרבה נטוורקינג סביב שולחנות עם...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.