Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

מהו הסוד להצלחה

Ivan Misner
  • מאת: ד"ר איוון מייזנר
  • תרגום: אדית לואבל - ברוש
  • תאריך: ינואר 9, 2015
  • תגובות: אין תגובות
מסתכם בחזון, מטרות, תשוקה, התמדה ושיטה
לאורך הקריירה שלי צפיתי באנשים בעלי אישיות, רקע וסגנון התנהגות שונים אשר הצליחו בחיים.  פעמים רבות תהיתי אם קיים נושא שעובר כחוט השני לאורך סיפורי ההצלחה שלהם ואשר יכול להדגים בצורה ברורה מהו הדבר שמייצר את ההצלחה.
במסגרת הראיונות שקיימתי עם חברי BNI לצורך הכנת ספרי Masters of Success, שאלתי אלפים מהם מהו הדבר שלפי דעתם הוא "סוד" ההצלחה.  בדרך כלל הם ציינו בפניי דברים כגון:  חזון, מטרות, תשוקה, התמדה ושיטה.
ואז שאלתי הרבה אנשים מצליחים שהשיגו אושר רב או הצלחה אישית בעסקים, ספורט או מדעים.
בדרך-כלל הם אמרו לי שההצלחה כרוכה בדברים כגון: חזון, מטרות, תשוקה, התמדה ושוב- שיטה. נשמע מוכר?
הדבר עורר אצלי סקרנות רבה.  זה העסיק אותי כל כך הרבה שבעת שלימדתי באוניברסיטה
ציבורית באזור לוס אנג'לס, שאלתי מאות סטודנטים מה הם חשבו שהוא סוד ההצלחה.  כולם היו סטודנטים לתואר ראשון במנהל עסקים ובעלי ניסיון מועט או ללא ניסיון כלל בעולם העסקים האמיתי.  הדבר שהדהים אותו הוא שגם הם אמרו שהצלחה כרוכה בדברים כגון: חזון, מטרות, תשוקה, התמדה ושיטה!
כל אדם שראיינתי או שכתבתי עליו בנוגע לסוד ההצלחה – מבאז אולדרין ועד ארין ברוקוביץ', מאנשי עסקים רגילים ועד סטודנטים לתואר ראשון – נתן לי כמעט את אותה התשובה.  ובכן, אם כולנו יודעים מה דרוש כדי להשיג הצלחה, מדוע זה שלא כולנו אנשים מצליחים כפי שהיינו רוצים להיות?
מצאתי שאנשים רבים מחפשים איזשהו סוד מסתורי וחמקמק מעבר למה שהם כבר מרגישים שהוא חשוב.  האמת היא שאין כאן מסתורין גדול.  למעשה, לעיתים קרובות, "ההצלחה היא פשוט היישום הלא שכיח של הידע הידוע לכל".
כשאתם מקשיבים לאנשים מצליחים שמדברים על סוד הצלחתם, האם שמתם לב שלעיתים נדירות ביותר שמעתם סוד ממשי כלשהו?  הדבר שאתם שומעים עליו הוא דבקותם הבלתי מסויגת במערכת או בגישה מסוימת שבה האמינו ואותה יישמו בעוצמה ובנחישות – תוך התמקדות בלתי רגילה במשהו שאנשים פחות מצליחים פשוט לוקחים כמובן מאליו, או רק משלמים לו מס שפתיים.
אנשים מצליחים מתמקדים במטרה ועוברים דרך או מסביב לכל דבר אחר.  בספורט זה נקרא "להשאיר את העיניים על הכדור".  הם עושים זאת בתשוקה ובחזון – והם עושים זאת בהתמדה.
אפילו כשהרעיונות הם פשוטים וקלים להבנה, במקרים רבים הם לא מיושמים כי אנשים חושבים שחייב להיות "משהו נוסף".  לפני זמן מה, בתום נאום מרכזי שנאמתי בשבדיה, אישה מהקהל נגשה אליי ואמרה: "כל מה שאמרת הוא כל-כך הגיוני.  חלק גדול מזה היה על דברים ששמעתי שחשוב לעשותם, אבל אף פעם לא עשיתי אותם כי הם נראו פשוטים למדי.  חשבתי שחייב להיות עוד משהו שקשור בזה, שהדרך להצלחה היא הרבה יותר מסובכת ומפחידה.  אז בזבזתי זמן יקר בחיפוש אחר סוד כלשהו".  ואז היא אמרה: "אני לא מבינה מדוע לעיתים קרובות אנשים הופכים בקלות את הדברים לכל- כך קשים.  ואני ביניהם".
ההצלחה נוגעת באלה שהם לא רק בעלי תשוקה וחזון, אלא שמראים גם התמדה ומחויבות לעשות את הדברים הבסיסיים פעם אחר פעם, תוך שהם ממשיכים לעבוד וללמוד עד שהם מסוגלים לעשות את הדברים הבסיסיים האלה בצורה מושלמת.  בסופו של דבר, ההצלחה לא נובעת מכך שאנו שונים או שיש לנו ידע סודי.  בסופו של דבר, כולם יודעים מהי המטרה וכיצד להשיג אותה.  זהו הידע הידוע לכל אשר קיים כבר הרבה, הרבה זמן.
ההצלחה פירושה לדעת את הדברים האלה ולרצות לחפש אותם מבלי לוותר, להמציא תירוצים או לסטות מהעיקר. ההצלחה מתייחסת ליישום הלא שכיח של הידע הידוע לכל".
דר' איוון מייזנר, המכונה "אבי הנטוורקינג המודרני" על-ידי CNN, הוא סופר שספריו מופיעים ברשימת רבי המכר של ה-New York Times.  הוא המייסד ומנהל החזון הראשי של BNI (www.bni.com), ארגון הרישות העסקי הגדול בעולם.  ניתן לצפות בספריו
ב-
www.IvanMisner.com.  דר'  מייזנר הוא גם השותף הבכיר ב-Referral Institute, חברה בינלאומית להכשרה בתחום ההפניות (www.referralinstitute.com).
  
קודםהקודם"המדויק הוא המצוין" אם אתם מחפשים הפניות
הבאנטוורקינג הוא ספורט – מגעהבא

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

Waze של העסקים

טור חגיגי: לציון 120 טורים  waze של העסקים

מאי 25, 2025
בעלי ובעלות עסקים מתחלקים ל-2 סוגים. הראשונים יודעים לאן הם רוצים להגיע אבל לא יודעים...
להמשך קריאה
A-Tool-to-GAIN-Trusted-Relationships-1030x571

הממת"ק שיבסס לכם קשרי אמון

מאי 11, 2025
בנטוורקינג עסקי, אמון הוא אחד הגורמים הקריטיים במתן וקבלת הפניות. זכרו, העיקר הוא לא מה...
להמשך קריאה
BNI

מה זה BNI בשבילך?

אפריל 27, 2025
כששאלנו את החברים שלנו בBNI את השאלה הזו, התשובות שקיבלנו חשפו משהו עמוק. חשבתם שההצלחה...
להמשך קריאה
ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

מרץ 19, 2025
אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם ניתן להבחין בין הפניות חלשות להפניות איכותיות. התשובה שלי...
להמשך קריאה
ייצוג שיוויוני במרחב ציבורי הוא מאבק משותף...1

ייצוג שיוויוני במרחב הציבורי הוא מאבק משותף

מרץ 9, 2025
המציאות כיום היא שנשים הן שנלחמות למען נשים לוודא שהבנות שלהן יראו בחיי היומיום את...
להמשך קריאה
BNI

שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟

מרץ 5, 2025
שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟
להמשך קריאה
BNI

איך באמת נראה נטוורקינג שעובד? תנו לחברי BNI ישראל לספר לכם בעצמם!

מרץ 5, 2025
בסרטון הזה תגלו איך שיתופי פעולה, חיבורים עסקיים והפניות איכותיות הפכו לחלק בלתי נפרד מההצלחה...
להמשך קריאה
88yhrk4f

ההשראה מתחילה כשמשנים את המילים

פברואר 26, 2025
"אני רוצה לעורר השראה באנשים. אני רוצה לעורר השראה באנשים – שמעוררים השראה באנשים. אני...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.