Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

מה ההבדל בין נטוורקינג פעיל לנטוורקינג סביל?

  • מאת: ד"ר איוון מייזנר
  • תאריך: ספטמבר 29, 2024
  • תגובות: אין תגובות

פעם שוחחתי עם אשת עסקים שהייתה חדשה יחסית בתחום הנטוורקינג העסקי. הסברתי לה שנטוורקינג הוא "ספורט מגע" – כלומר שהוא מחייב אנשים לצאת ולבנות קשרים באופן אסטרטגי. בשלב מסוים היא שאלה: "אוקיי, אבל מה זה בדיוק כולל? מה מגדיר נטוורקינג 'פעיל'?"

זוהי שאלה מצוינת, כיון שהיא פותחת פתח לדון במשמעות של נטוורקינג פעיל – וגם במשמעות של נטוורקינג סביל. 

 

נטוורקינג פעיל 

נטוורקינג פעיל פירושו להזמין אנשים לארגון אחד או יותר מארגוני הנטוורקינג שאליהם אתם משתייכים; לשאת אתכם כמה מכרטיסי הביקור שלהם באופן קבוע; ומעל לכל, להפנות אותם בכל הזדמנות שיש. נטוורקינג פעיל פירושו גם שיש לכם יחסים דו-סטריים עם חברי הרשת שלכם.

תחשבו על זה: אנחנו מעדיפים לעשות עסקים עם אנשים שעושים עסקים איתנו. למה לעשות עסקים עם מישהו שלא מעוניין להשיב טובה? יש באזורכם מאות ואף אלפי אנשי מקצוע אמינים ובעלי-יכולת שמספקים כל מוצר ושירות שהוא. הם לא חייבים דווקא לרכוש משהו מכם בכדי להשיב טובה – הם יכולים להצטרף לאחת מקבוצות הנטוורקינג שלכם, להחזיק בכרטיסי הביקור שלכם, או פשוט להפנות אתכם לאנשים שמחפשים את המוצר או השירות שלכם.

 

נטוורקינג סביל 

נטוורקינג סביל פירושו שאתם משתמשים באנשים כמשאב מזדמן, אבל שמסיבה כזו או אחרת אין ביכולתכם לבצע מולם נטוורקינג פעיל. אולי בגלל שהם מייצגים נתח שוק צר שבו אין לכם אפשרות לעזור. אולי הם אמרו שהם לא מעוניינים להצטרף לאף ארגון נטוורקינג. או שאולי הם ממוקמים רחוק מדי בשביל להפנות אליהם באופן שוטף.

מתוך ההבנה הזו לגבי ההבדל בין נטוורקינג פעיל לנטוורקינג סביל, תוכלו לחזק את אסטרטגיית הנטוורקינג שלכם בשתי דרכים: 

  1. זהו את האנשים ששותפים למרכיבי רשת המידע, התמיכה וההפניות שלכם.
  1. חפשו את הפערים והחולשות ברשת שלכם, ופעלו בכדי למלא ולשפר אותם באמצעות חברים בעלי-ערך.

עכשיו שאתם מכירים את ההבדל בין נטוורקינג פעיל לנטוורקינג סביל, אני ממליץ לכם לחזק את אסטרטגיית הנטוורקינג שלכם בכך שתזהו אדם אחד השבוע שאתו אפשר לבנות באופן פעיל ואסטרטגי קשר מקצועי איתן יותר. 

קודםהקודםללמוד נטוורקינג מתירס עטור-פרסים
הבאבמקום למכור לשותפי הנטוורקינג שלכם, הדריכו אותםהבא

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

תקווה היא הדלק שמניע לפעולה

בין הזדמנות לתקווה אחרי המלחמה

יוני 29, 2025
תקווה היא הדלק שמניע לפעולה. במקום לחשוב על הקשיים - חושבים על פתרונות. במקום להיכנס...
להמשך קריאה
Follow Your Passion for Business Success

לכו בעקבות התשוקה שלכם

יוני 24, 2025
מה העסק הכי לוהט ורווחי שאתם יכולים להיכנס אליו? התשובה פשוטה: כל מה שמלהיב אתכם....
להמשך קריאה
אירועי הנהגות 2025

אירועי הנהגות 2025

יוני 10, 2025
להמשך קריאה
BNI

כנסי VIP להנהגות בכירות 2025

יוני 8, 2025
אירועי VIP להנהגות הבכירות מכל הארץ, תכנים מעניינים לקידום העסקים, הרבה נטוורקינג סביב שולחנות עם...
להמשך קריאה
Waze של העסקים

טור חגיגי: לציון 120 טורים  waze של העסקים

מאי 25, 2025
בעלי ובעלות עסקים מתחלקים ל-2 סוגים. הראשונים יודעים לאן הם רוצים להגיע אבל לא יודעים...
להמשך קריאה
A-Tool-to-GAIN-Trusted-Relationships-1030x571

הממת"ק שיבסס לכם קשרי אמון

מאי 11, 2025
בנטוורקינג עסקי, אמון הוא אחד הגורמים הקריטיים במתן וקבלת הפניות. זכרו, העיקר הוא לא מה...
להמשך קריאה
BNI

מה זה BNI בשבילך?

אפריל 27, 2025
כששאלנו את החברים שלנו בBNI את השאלה הזו, התשובות שקיבלנו חשפו משהו עמוק. חשבתם שההצלחה...
להמשך קריאה
ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

מרץ 19, 2025
אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם ניתן להבחין בין הפניות חלשות להפניות איכותיות. התשובה שלי...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.