Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

מה חשוב לך כשאתה מפנה מישהו?

Ivan Misner
  • מאת: דר' איוון מייזנר
  • תרגום: דר' איתי פלאות
  • תאריך: ינואר 9, 2011
  • תגובות: אין תגובות
שלום לכולם,
לעתים קרובות אנו מבצעים פעולה שיווקית ובטוחים, אינטואיטיבית, שזו הפעולה הנכונה והחשובה. למשל, אני מכיר בעלי עסקים שלקראת עונה כזאת או אחרת שולחים בדיוור ישיר שפע עפיפיות (פליירים) ללקוחות פוטנציאליים. משלוח כזה לרוב מביא תוצאות עלובות שמעמידות את כדאיותו בספק, אבל הפעולה עצמה נותנת לבעל העסק תחושת עשייה. מבחינתו הוא עשה משהו, תכנן, חשב, הוציא כסף, הפיץ. העובדה שהתוצאות המקוות לא הושגו לא משנה את תחושת העשייה, ובהחלט יתכן שבפעם הבאה הוא ישלח יותר עפיפיות ליותר אנשים ויוציא יותר כסף (ושוב התוצאות יאכזבו). דוגמא נוספת, פעמים רבות אני נתקל בקבוצות בתופעה שחברים מציעים לחברים אחרים להתנסות בשירות/מוצר כלשהו חינם או בהנחה, מתוך מחשבה ובטחון שמי שיתנסה במוצר או בשירות, יהיה לו קל יותר לשווק אותו לאחרים. לרוב החברים יש תחושה עמוקה שהעקרון הזה נכון.
אחד היתרונות הגדולים של ארגון BNI העולמי הוא גודלו. למעלה מ- 125,000 חברים ביותר מ-5,600 קבוצות. מעבר להיקף העסקים העצום ולמבחר הענק של הזדמנויות עסקיות, גודלו של הארגון גם מאפשר ביצוע סקרים שתוצאותיהם מבוססות סטטיסטית בזכות המדגם הגדול כל כך.
סקרים בין חברי BNI שנערכים בצורה מקצועית יכולים לשפוך אור על עובדות ואמיתות, ולשנות דרכי מחשבה המבוססות על תחושה ואינטואיציה ולא על נתונים בדוקים.
הנה לפנינו תוצאות סקר המובאות על ידי ד"ר איוון מייזנר שבהחלט עשויות לגרום לשינוי דפוסי חשיבה (פאראדיגמות) לגבי מה באמת חשוב כשמפנים לקוח אל בעל עסק.
ד"ר איתי פלאות – מנהל אזור הצפון BNI

זה עתה סיימנו לערוך סקר שכלל מעל 12000 אנשי עסקים מכל העולם על נושא הנטוורקינג – קשרים עסקיים. אחת השאלות היתה: "איזה מהבאים חשוב לך יותר כשאתה מפנה לקוחות לבעלי עסקים אחרים?" ארבעת הברירות היו:

1.       להכיר את אופיו של בעל העסק
2.       להכיר את רמת כישוריו ויכולתו של בעל העסק
3.       להתנסות תחילה בשירותיו/מוצריו של העסק בעצמי
4.       לדעת אודות הצלחותיו של העסק
לא הופתענו כשהסתבר ש"להכיר את אופיו של בעל העסק" דורג ראשון. "להתנסות תחילה בשירותיו/מוצריו של העסק בעצמי" דורג שלישי מתוך הארבעה.

לעתים קרובות אנו סבורים שהמקור הטוב ביותר להפניות הוא הלקוחות שלנו. אמנם הם מקור טוב, הם בהחלט לא המקור היחידי. למעשה, בהתבסס על תוצאות הסקר, התנסות אישית במוצר או בשירות לא היווה גורם חשוב ביחס לגורמים האחרים.

משמעות הדבר היא שכל אחד צריך לבנות את אמינותו עם אנשים שהוא מכיר (באם הם משתמשים בשירותיו או מוצריו, או לא). אם אנשים סומכים על אופייך ויכולותיך, סביר להניח שהם יפנו אליך לקוחות בלי קשר לשאלה האם הם התנסו או לא בשירותיך/מוצריך.

זהו בהחלט שינוי בדפוסי החשיבה. זה אומר שהפניות רבות יכולות להגיע אליך דווקא מאנשים שאינם לקוחות שלך, אם רק תלמד איך לבנות רשת של קשרים עסקיים בצורה מקצועית ונכונה.

ארגון BNI הוא דוגמא מצוינת לדרך שבה רשת קשרים עסקיים עובדת. למרות שבארגון אנו ממליצים להשתמש בשירותים ומוצרים של חברים אחרים, זה לא ממש נחוץ. זוהי אחת הסיבות לחשיבותם הרבה של עדויות בסבב התוצאות. זו אחת הדרכים בהן חברים יכולים ללמוד על "אופיים" ו"יכולותיהם" של חברים אחרים מפי אלה שהתנסו בשירותיהם/מוצריהם. מכאן גם חשיבותם הרבה של מפגשי 1 ל-1 בהם לומדים החברים להכיר זה את זה.
הבאשבעת ההרגלים של נטוורקרס מצטייניםהבא

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

Waze של העסקים

טור חגיגי: לציון 120 טורים  waze של העסקים

מאי 25, 2025
בעלי ובעלות עסקים מתחלקים ל-2 סוגים. הראשונים יודעים לאן הם רוצים להגיע אבל לא יודעים...
להמשך קריאה
A-Tool-to-GAIN-Trusted-Relationships-1030x571

הממת"ק שיבסס לכם קשרי אמון

מאי 11, 2025
בנטוורקינג עסקי, אמון הוא אחד הגורמים הקריטיים במתן וקבלת הפניות. זכרו, העיקר הוא לא מה...
להמשך קריאה
BNI

מה זה BNI בשבילך?

אפריל 27, 2025
כששאלנו את החברים שלנו בBNI את השאלה הזו, התשובות שקיבלנו חשפו משהו עמוק. חשבתם שההצלחה...
להמשך קריאה
ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

מרץ 19, 2025
אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם ניתן להבחין בין הפניות חלשות להפניות איכותיות. התשובה שלי...
להמשך קריאה
ייצוג שיוויוני במרחב ציבורי הוא מאבק משותף...1

ייצוג שיוויוני במרחב הציבורי הוא מאבק משותף

מרץ 9, 2025
המציאות כיום היא שנשים הן שנלחמות למען נשים לוודא שהבנות שלהן יראו בחיי היומיום את...
להמשך קריאה
BNI

שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟

מרץ 5, 2025
שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟
להמשך קריאה
BNI

איך באמת נראה נטוורקינג שעובד? תנו לחברי BNI ישראל לספר לכם בעצמם!

מרץ 5, 2025
בסרטון הזה תגלו איך שיתופי פעולה, חיבורים עסקיים והפניות איכותיות הפכו לחלק בלתי נפרד מההצלחה...
להמשך קריאה
88yhrk4f

ההשראה מתחילה כשמשנים את המילים

פברואר 26, 2025
"אני רוצה לעורר השראה באנשים. אני רוצה לעורר השראה באנשים – שמעוררים השראה באנשים. אני...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.