Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

נשקו פחות צפרדעים

Ivan Misner
  • מאת: דר' איוון מייזנר
  • תרגום: אדית לואבל - ברוש
  • תאריך: ינואר 6, 2015
  • תגובות: אין תגובות
כיצד להשיג מוניטין כבני "אצולת הנטוורקינג"
כשאתם יוצרים הפניות עבור העסק שלכם, תרצו להשקיע פחות זמן עם צפרדעים ויותר זמן עם נסיכים ונסיכות כבני "אצולת הנטוורקינג" – ולוודא, באותה העת,
שגם אתם אינכם "צפרדעי הנטוורקינג "!.
כיצד הופכים לבני האצולה בנטוורקינג ומוצאים שותפים להפניות שחושבים כמוכם, תוך התחמקות מהדו-חיים שנמצאים שם בחוץ?  הרשו לי לתת לכם מספר סימנים מובהקים לכך שאתם אולי מתנשקים עם צפרדע נטוורקינג:
  • האדם* הזה תמיד מבקש מכם הפניות, שתכירו לו אנשים ושתעשו לו טובות, אך נדיר שהוא מחזיר לכם באותה המטבע.
  • לאדם הזה לכאורה אין זמן לשבת וללמוד באמת על העסק, היעדים והלקוחות האידיאליים שלכם.
  • כאשר אתם קובעים פגישות פנים אל פנים, לעיתים קרובות האדם הזה משנה את התכנון בלילה שלפני הפגישה או ביום הפגישה.
  • לאדם הזה לוקח שנים עד שהוא מחזיר לכם צלצול או מייל, אם הוא עושה זאת בכלל.
  • נדיר שהאדם הזה ייצא מדרכו כדי לסייע לכם ונראה שלא נוח לו כאשר הוא ממלא את בקשתכם לעזרה ביצירת קשר עם אחרים.
  • פעמים רבות, האדם הזה ייתן לכם תחושה שזה בסדר להיות במחיצתכם, אך אתם אולי אינכם "גדולים מספיק" לצורך שיתוף פעולה חזק.
  • האדם הזה מדבר בצורה מופרזת על עצמו ועל העסק שלו.  הוא כמעט ולא שואל אתכם שאלות.  אם הוא כבר שואל, הוא לא באמת מקשיב לתשובות שלכם.
  • כאשר אתם מצליחים לשתף משהו לגבי העסק שלכם, הוא ממהר להפוך את ההערה שלכם להזדמנות להסיט את הזרקור אליו.
  • באירועי נטוורקינג, האדם הזה צד אחר לקוחות חדשים, לוחץ ידיים ומחלק כרטיסי ביקור ככל האפשר, תוך שהוא עובר במהירות מאדם לאדם.
  • כאשר אתם מחליפים כרטיסי ביקור עם האדם הזה, הוא אפילו לא יביט בכרטיס שלכם, אף פעם לא ירשום הערה בגב הכרטיס ותמיד ימהר להכניס אותו לכיסו.
  • כאשר אתם נמצאים עם האדם הזה, הוא תמיד מסכל מסביב כדי לראות את מי עוד הוא יכול לפגוש, במקום למקד את תשומת הלב שלו עליכם באמצעות קשר עין רציף.
  • אתם תמיד מרגישים קצת מגעילים אחרי מפגש עם צפרדע הנטוורקינג.
כיצד תוכלו להיות בטוחים שאתם נסיכים או נסיכות בנטוורקינג ולא צפרדעי נטוורקינג?  התשובה הפשוטה היא לעשות את ההיפך ממה שצפרדע נטוורקינג עושה!  דוגמא מצוינת לבן אצולת הנטוורקינג היא זו של החבר שלי ג'רי.
ג'רי תמיד נותן הפניות ועושה היכרויות לשותפים שלו בהפניות, הרבה פעמים עוד לפני שהם אפילו בקשו זאת! ג'רי תמיד יוצא מדרכו כדי לעזור לאנשים בעסק שלהם, כי הוא השקיע זמן וכוחות כדי ללמוד מה שותפי ההפניות שלו מחפשים בלקוח פוטנציאלי.  כאשר אתם מדברים עם ג'רי, אתם מרגישים שמקשיבים לכם באמת; הוא שומר על קשר עין ומתמקד בכם.  למעשה, תצטרכו כמעט לאלץ אותו לשתף אתכם בנוגע לעסק שלו וכיצד אתם יכולים לסייע לו!  אתם יכולים לסמוך על כך שג'רי יעקב אחר ההפניות שאתם מוסרים לו בזמן הנכון וגם שהוא יחזיר לכם צלצול או מייל תוך יום או יומיים.  אם אתם פוגשים את ג'רי באירוע נטוורקינג תראו שהוא מברך אנשים חדשים בחיוך, עושה להם היכרות עם אחרים ושהוא עוזר באופן כללי.  אחרי מפגש עם ג'רי, אתם מרגישים כבני אצולה!
זאת הדרך להשיג במהירות מוניטין של נסיך או נסיכה בנטוורקינג.
למרבה הצער, יתכן ולא תוכלו להבין אם אתם מתעסקים עם צפרדע בפעם הראשונה שאתם פוגשים מישהו (או מישהי).  יכול לעבור זמן מה עד שתגלו את טבע הרישות האמיתי של האדם, כך שעליכם לשמור על ערנות ולחפש את הסימנים שלעיל בשבע עיניים.  הצפרדעים לפעמים מציגים את התנהגותם הטובה ביותר באירועי נטוורקינג.  הקשקשים והיבלות שלהם מתגלים לאחר-מכן באינטראקציות ההמשך עמם.
בנטוורקינג, פשוט תצטרכו לנשק כמה צפרדעים כדי למצוא את הנסיכים והנסיכות האמיתיים שלכם.  רק תוודאו שאתם לא פועלים כצפרדעי נטוורקינג בעצמכם.  עיצבו את כישורי הנטוורקינג שלכם לפי הדגם של חברי ג'רי ותקבלו מוניטין רחב, לאורכה ולרוחבה של הארץ, כבני אצולת הנטוורקינג.
* הערת המתרגמת: המילה "אדם" מתייחסת לגבר ולאישה כאחת.
דר' איוון מייזנר, המכונה "אבי הנטוורקינג המודרני" על-ידי CNN, הוא סופר שספריו מופיעים ברשימת רבי המכר של ה-New York Times.  הוא המייסד ומנהל החזון הראשי של BNI (www.bni.com), ארגון הרישות העסקי הגדול בעולם.  ניתן לצפות בספרו
Networking like a Pro
ב-www.IvanMisner.com.  דר'  מייזנר הוא גם שותף בכיר ב-Referral Institute, חברה בינלאומית להכשרה בתחום ההפניות (www.referralinstitute.com).
  
קודםהקודםשבעת הסודות להרמוניה בין העבודה לחיים
הבאמפיגים את המסתורין סביב סגנונות אישיות (DISC) ונטוורקינגהבא

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

Waze של העסקים

טור חגיגי: לציון 120 טורים  waze של העסקים

מאי 25, 2025
בעלי ובעלות עסקים מתחלקים ל-2 סוגים. הראשונים יודעים לאן הם רוצים להגיע אבל לא יודעים...
להמשך קריאה
A-Tool-to-GAIN-Trusted-Relationships-1030x571

הממת"ק שיבסס לכם קשרי אמון

מאי 11, 2025
בנטוורקינג עסקי, אמון הוא אחד הגורמים הקריטיים במתן וקבלת הפניות. זכרו, העיקר הוא לא מה...
להמשך קריאה
BNI

מה זה BNI בשבילך?

אפריל 27, 2025
כששאלנו את החברים שלנו בBNI את השאלה הזו, התשובות שקיבלנו חשפו משהו עמוק. חשבתם שההצלחה...
להמשך קריאה
ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

מרץ 19, 2025
אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם ניתן להבחין בין הפניות חלשות להפניות איכותיות. התשובה שלי...
להמשך קריאה
ייצוג שיוויוני במרחב ציבורי הוא מאבק משותף...1

ייצוג שיוויוני במרחב הציבורי הוא מאבק משותף

מרץ 9, 2025
המציאות כיום היא שנשים הן שנלחמות למען נשים לוודא שהבנות שלהן יראו בחיי היומיום את...
להמשך קריאה
BNI

שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟

מרץ 5, 2025
שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟
להמשך קריאה
BNI

איך באמת נראה נטוורקינג שעובד? תנו לחברי BNI ישראל לספר לכם בעצמם!

מרץ 5, 2025
בסרטון הזה תגלו איך שיתופי פעולה, חיבורים עסקיים והפניות איכותיות הפכו לחלק בלתי נפרד מההצלחה...
להמשך קריאה
88yhrk4f

ההשראה מתחילה כשמשנים את המילים

פברואר 26, 2025
"אני רוצה לעורר השראה באנשים. אני רוצה לעורר השראה באנשים – שמעוררים השראה באנשים. אני...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.