Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

שמונה מקורות להפניה עסקית

  • מאת: ד"ר איוון מייזנר
  • תאריך: דצמבר 15, 2022
  • תגובות: תגובה אחת

הפניות הן לעתים קרובות הדרך הטובה והרווחית ביותר להשיג לקוחות חדשים. והדרך היחידה להשיג הפניות היא באמצעות אנשים אחרים ברשת הנטוורקינג שלכם.

מצאתי שרוב הרשתות מתמקדות רק בלקוחות קיימים כמקור להפניות עסקיות. עם זאת, ישנם שבעה מקורות נוספים שאפשר לפתח בכדי לייצר הזדמנויות להפניות חדשות.

  1. לקוחות מרוצים

אחד ממקורות ההפניה הכי טובים הוא לקוחות מרוצים. הניסיון האישי שלהם עם המוצרים או השירותים שלכם הופך אותם לחסידים שלכם, והם מסוגלים להעיד עליכם באופן משכנע. שמרו על קשר עם הלקוחות האלו: הם המעריצים הכי גדולים שלכם, השגרירים הכי טובים שלכם, ויכולים להיות יעילים מאוד בלגרום לאחרים לבחור בכם.

  1. אנשים במעגל הכוח שלכם

מעגל כוח הוא קבוצת עסקים ואנשי מקצוע שמשלימים את העסק שלכם מבלי להתחרות בו. לכל אחד מהם יש לקוחות שעשויים לשאוב תועלת מהשירותים של האחרים. למשל: מפיקת אירועים, שירות קייטרינג, צלם ומסדרת פרחים.

  1. אנשים שהעסק שלהם מרוויח מהעסק שלכם

אלו האנשים שמשיגים יותר עסקאות כשאתם משיגים יותר עסקאות: הספקים ונותני השירות שלכם. אם אתם מוכרים ספרים, למשל, בית הדפוס שמדפיס אותם עבורכם מרוויח. לאותם עסקים יש אינטרס להעביר אליכם הפניות.

  1. אנשים נוספים שאתם עושים איתם עסקים

תחשבו על האנשים שאתם ניגשים אליהם עם הצרכים האישיים והמקצועיים שלכם. יכול להיות שלעסק שלכם אין כל קשר לרפואת שיניים, עיצוב שיער או כלי רכב, אבל ביומיום אתם מבצעים עסקאות עם רופא שיניים, מעצבת שיער, מוסכניק ועוד. אם אתם משתמשים בשירותים שלהם מזה תקופה, הם כנראה יודעים במה אתם עוסקים ושאתם אמינים וישרים. לפעמים זה כל מה שלקוח פוטנציאלי מבקש לדעת.

  1. העובדים שלכם

למעט הלקוחות, אין מי שמבין את המוצרים או את פלטפורמת השירותים שלכם טוב יותר מהעובדים שלכם. כל עובד מכל מחלקה שלכם מעניק לעסק שלכם דחיפה כשהוא משוחח עם החברים, השכנים, והאנשים שהוא פוגש ביומיום שלו. בנוסף, זכרו שהחברה שלכם תמיד תהיה חלק מהביוגרפיה של עובדים לשעבר, ושהיא בהחלט עשויה לצוץ בשיחות שלהם עם לידים פוטנציאליים.

  1. אנשים שהעברתם אליהם הפניות

יש סיכוי גבוה יותר לקבל הפניה ממישהו שנתתם לו הפניה או שעזרתם לו איכשהו. מקצועני הנטוורקינג המצליחים ביותר מאמינים בפילוסופיית "הנותן מקבל" (שלח לחמך על פני המים). ככל שתעניקו יותר לאחרים, כך תקבלו יותר בעתיד.

  1. אנשים שהעבירו אליכם הפניות

אנשים שמעבירים לכם הפניות עסקיות, או שמפנים אליכם לייעוץ, מפגינים בכך את הערכתם אליכם ואל מה שאתם עושים; אחרת הם היו מפנים למישהו אחר. חזקו וטפחו את מקורות ההפניה הפוטנציאליים הללו: אל תיקחו אותם כמובן מאליו. הפגינו את ההערכה שלכם באמצעות תקשורת אישית ובהעברת לידים אליהם.

  1. החברים בקבוצות להפניות עסקיות

קבוצות נטוורקינג מוקמות בעיקר כדי להעביר הפניות עסקיות אחד לשני. על פי רוב, הפגישה השבועית של קבוצה כזו כוללת זמן שמוקדש בלעדית לנטוורקינג והפניית עסקים. קחו את הזמן להכיר את שאר חברי הקבוצה, בכדי לבנות קשרים הדדיים מועילים שיסייעו לצמיחה העסקית אחד של השני.

 

קהילה עסקית

אם תחשבו על האנשים שאתם מכירים בשמונת הקטגוריות של מקורות להפניה, תגלו שרבים מהם משתייכים לאותה קהילה עסקית שאתם מעורבים בה. קהילה עסקית מאפשרת לבעלי עסקים להעניק בחזרה לחברי הקהילה וליצור קשרים רבי-ערך.

למרות שקהילות עסקיות קיימות בראש ובראשונה לשם נתינה לחברי הקהילה, הם גם מספקים לבעלי עסקים הזדמנות מצוינת להיפגש באופן קבוע ולפתח מערכות יחסים.

קהילות עסקיות מקומיות מונות לרוב את עמודי התווך של אותה קהילה. משתתף ותיק, פעיל ותורם באותה קבוצה יתיידד בסופו של דבר עם אותם אנשים, שיכולים לפתוח לו דלתות ולהציג בפניו הזדמנויות נדירות.

כמו בכל ארגון עסקי, ועל אחת כמה וכמה בקהילה עסקית, חשוב לזכור שיצירת קשרים ובניית יחסים עסקיים משמעותיים היא מסע ולא יעד.

 

אנשי מקצוע מתוחכמים שיודעים לטפח את מקורות ההפניה הכי מבטיחים שלהם יזכו להכי הרבה הפניות איכותיות, וככל שיזכו להפניות כך ייצרו יותר הכנסות בטווח הארוך.

קחו על עצמכם להושיט יד ולהתחבר לפחות לאדם אחד מתוך שתיים או שלוש קטגוריות ההפניה הבלתי-מנוצלות שצוינו, והתחילו בפיתוח וחיזוק הקשר העסקי שלכם עם השותף הפוטנציאלי שלכם להפניות.

ד"ר איוון מייזנר, המכונה "אבי הנטוורקינג המודרני" על-ידי CNN הוא סופר שספריו מופיעים ברשימת רבי המכר של ה- New York Times .

ד"ר מייזנר הוא המייסד ומנהל החזון הראשי של  BNI (www.bni.com), – ארגון הרישות העסקי הגדול בעולם. ניתן לעיון בספרו החדש:

Who’s in Your Room, The Secret to Creating Your Best Life ב-Amazon.com

קודםהקודםשתפו במידע שימושי כדי לייצר עסקאות
הבאמה לעשות כשמקבלים הפניה גרועההבא

לפוסט הזה יש תגובה אחת

  1. צהלה שלומוף הגב 20 אוג 2024

    מאמר מאוד מעשי ושימושי😊

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

תקווה היא הדלק שמניע לפעולה

בין הזדמנות לתקווה אחרי המלחמה

יוני 29, 2025
תקווה היא הדלק שמניע לפעולה. במקום לחשוב על הקשיים - חושבים על פתרונות. במקום להיכנס...
להמשך קריאה
Follow Your Passion for Business Success

לכו בעקבות התשוקה שלכם

יוני 24, 2025
מה העסק הכי לוהט ורווחי שאתם יכולים להיכנס אליו? התשובה פשוטה: כל מה שמלהיב אתכם....
להמשך קריאה
אירועי הנהגות 2025

אירועי הנהגות 2025

יוני 10, 2025
להמשך קריאה
BNI

כנסי VIP להנהגות בכירות 2025

יוני 8, 2025
אירועי VIP להנהגות הבכירות מכל הארץ, תכנים מעניינים לקידום העסקים, הרבה נטוורקינג סביב שולחנות עם...
להמשך קריאה
Waze של העסקים

טור חגיגי: לציון 120 טורים  waze של העסקים

מאי 25, 2025
בעלי ובעלות עסקים מתחלקים ל-2 סוגים. הראשונים יודעים לאן הם רוצים להגיע אבל לא יודעים...
להמשך קריאה
A-Tool-to-GAIN-Trusted-Relationships-1030x571

הממת"ק שיבסס לכם קשרי אמון

מאי 11, 2025
בנטוורקינג עסקי, אמון הוא אחד הגורמים הקריטיים במתן וקבלת הפניות. זכרו, העיקר הוא לא מה...
להמשך קריאה
BNI

מה זה BNI בשבילך?

אפריל 27, 2025
כששאלנו את החברים שלנו בBNI את השאלה הזו, התשובות שקיבלנו חשפו משהו עמוק. חשבתם שההצלחה...
להמשך קריאה
ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

מרץ 19, 2025
אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם ניתן להבחין בין הפניות חלשות להפניות איכותיות. התשובה שלי...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.