Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

שתפו במידע שימושי כדי לייצר עסקאות

  • מאת: דר' איוון מייזנר
  • תאריך: נובמבר 17, 2022
  • תגובות: אין תגובות

כולנו מעדיפים לעשות עסקים עם אנשים שאנחנו מכירים וסומכים עליהם. אז איך בונים מערכת יחסים ואמון עם אנשים חדשים במפגשי נטוורקינג? אחת הדרכים היא להעניק עצות עם ערך מוסף – מידע שימושי שמוענק מתוך אכפתיות אמיתית.

לדוגמה, סוכן נדל"ן עשוי לשוחח באירוע נטוורקינג עם מישהו שעדיין לא מוכן לרכוש דירה, אבל שוקל לרכוש בקרוב. סוכן הנדל"ן יכול לומר משהו בסגנון הבא:

"אני יודע שאתה לא קונה כרגע. אבל כשתהיה מוכן להתחיל בחיפושים, אני ממליץ לך לבדוק בצפון העיר. הרבה מהלקוחות שלי ראו שם עליית ערך של 10 עד 20 אחוזים, וממה שהבנתי העירייה מתכננת לבנות שם בי"ס תיכון חדש."

הדוגמה הזו ממחישה שאפשר להעניק מידע רלוונטי ושימושי מבלי להיות מכירתי מדי. אמירה מהסוג הזה מכירה בעובדה שאותו אדם לא מחפש לקנות כרגע, תוך שהיא מפגינה את המומחיות של אותו סוכן, ומשאירה אותו בתודעה של הלקוח לכשיחליט להתחיל לחפש בית.

המודל הזה יכול לשרת יועצים, רואי חשבון, מתכננים פיננסיים, מאמנים אישיים, ואת רוב נותני השירות, שבהן הידע הוא הנכס העיקרי.

צאו ל"נסיעת מבחן"

רבים חוששים לחלק בחינם את הקניין הרעיוני שלהם. אני אומר: מעטים מאוד יבחרו לעבוד איתכם אם הם לא בטוחים שאתם מסוגלים לבצע את העבודה ולספק את מה שהם צריכים.

אם לעסק שלכם אין מוצר פיזי, רק מומחיות הידע שלכם תוכל להמחיש להם את היכולת שלכם לסייע להם בפתרון הבעיה. תחשבו על זה. כשאתם באים לקנות רכב, לא משנה כמה מחקר שוק ביצעתם על הדגם הספציפי שלו; רוב הסיכויים שלא תחתמו עד שהוצאתם את המכונית לנסיעת מבחן.

הלקוחות הפוטנציאליים שלכם פועלים באותה צורה. הוציאו אותם לנסיעת מבחן קטנה כדי שיחווּ איך זה לעשות איתכם עסקים. אם אתם יועצי שיווק, תנו להם כמה רעיונות להגברת החשיפה של העסק שלהם. אין צורך להגזים; מספיק שתציעו טכניקה שניסיתם עם לקוח. פשוט תנו להם משהו שיוכלו לנסות ולראות אם הוא עוזר להם.

הגישה הזו למתן עצות מייצרת שיח חיובי עם אנשי קשר חדשים במסגרת נטוורקינג, ומגדילה את הסיכוי שהם ייצרו קשר איתכם כשיזדקקו בעתיד לשירות מהסוג שלכם.

מקורות הפניה פוטנציאליים

זכרו שחברי קבוצת הנטוורקינג שלכם מהווים גם הם מקורות הפניה פוטנציאליים. חשבו כיצד לתת להם עצות שימושיות מתחום המומחיות או הידע שלכם. אולי תוכלו לספר להם על עדכון תהליכים שישפיע עליהם בעתיד הקרוב, לתת להם עצות על איך ליזום את השינויים שהם יצטרכו לבצע, או לספק מידע רלוונטי אחר שיסייע לחברי הקבוצה שלכם להשיג הצלחה.

אחד היעדים של מי שאלופים חיבורים הוא לסייע לשותפיכם לנטוורקינג להרגיש שאתם השער למידע יקר ושימושי. העצות שתעניקו עשויות לגרום למקורות הפניה פוטנציאליים לפנות אליכם עם השאלות שלהם, וזו הזדמנות נפלאה להזכיר להם מה אתם מסוגלים לעשות בשביל אחרים.

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להחליט מה לשתף עם הרשת שלכם ואיך לשתף:

  • ערכו רשימה של הנושאים שנוח לכם לייעץ בהם ואתם בטוחים בהם מספיק
  • החליטו אם לשתף מידע באופן רשמי, למשל בניוזלטר או מצגת בקבוצת הנטוורקינג שלכם; או באופן בלתי-רשמי, למשל במסר אישי
  • החליטו באיזו תדירות לספק עדכונים על הנושאים הנ"ל
  • בקשו מהמקורות שלכם לחשוב על אנשים אחרים שהעצות שלכם עשויות להועיל להם
  • שאלו את שותפי הנטוורקינג שלכם מדי פעם אם המידע עוזר להם. אפשר גם לשאול אותם אם יש להם שאלות או נושאים נוספים שתוכלו לייעץ בהם
  • ודאו שחבריכם לנטוורקינג יודעים שמותר להגיד לכם אם הם כבר לא מעוניינים לקבל את העדכונים שלכם

כשאתם מעניקים מידע שימושי לחברי הרשת שלכם, אתם לא רק עוזרים להם, אלא גם נשארים בתודעה שלהם ומעודדים אותם להפנות אליכם ולשבח את הידע המקצועי שלכם בפני אחרים.

גישה של נתינה

על הכוח של נתינה למדתי במשרת הניהול הראשונה שלי בסקטור הפרטי. פניתי לכל אחד מחברי הצוות שלי ושאלתי, "איך אני יכול לעזור לך?" ההצעה הפשוטה הזו עזרה לי לבנות איתם קשרים חזקים ולהבין מה הם הכי צריכים ממני.

בהמשך גיליתי שהגישה הזו תורמת משמעותית לקידום שירותי הייעוץ שלי במסגרת העסק שהקמתי. הייתי מוצא דרכים לעזור לאנשים – גם בלי למכור להם שירותים. הגישה של עזרה מתוך נתינה סללה לי את הדרך לביסוס אמינות והחזירה אליי אנשים בהמשך, כשהיה להם צורך בי.

בביסוס מערכות יחסים ואמון, אחת השיטות הטובות ביותר היא להעניק עצות בעלות ערך מוסף. כולם מרוויחים כשאתם מעניקים מידע שימושי לקבוצת הנטוורקינג ולשותפי הנטוורקינג שלכם.

האם יצאתם נתרמים משיתוף המומחיות שלכם עם לקוחות פוטנציאליים? אשמח לקרוא על החוויות שלכם בתגובות.

ד"ר איוון מייזנר, המכונה "אבי הנטוורקינג המודרני" על-ידי CNN הוא סופר שספריו מופיעים ברשימת רבי המכר של ה- New York Times .

ד"ר מייזנר הוא המייסד ומנהל החזון הראשי של  BNI (www.bni.com), – ארגון הרישות העסקי הגדול בעולם. ניתן לעיון בספרו החדש:

Who’s in Your Room, The Secret to Creating Your Best Life ב-Amazon.com

קודםהקודם3 דרכים למשוך את הלקוחות שאתם ראויים להם
הבאשמונה מקורות להפניה עסקיתהבא

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

תקווה היא הדלק שמניע לפעולה

בין הזדמנות לתקווה אחרי המלחמה

יוני 29, 2025
תקווה היא הדלק שמניע לפעולה. במקום לחשוב על הקשיים - חושבים על פתרונות. במקום להיכנס...
להמשך קריאה
Follow Your Passion for Business Success

לכו בעקבות התשוקה שלכם

יוני 24, 2025
מה העסק הכי לוהט ורווחי שאתם יכולים להיכנס אליו? התשובה פשוטה: כל מה שמלהיב אתכם....
להמשך קריאה
אירועי הנהגות 2025

אירועי הנהגות 2025

יוני 10, 2025
להמשך קריאה
BNI

כנסי VIP להנהגות בכירות 2025

יוני 8, 2025
אירועי VIP להנהגות הבכירות מכל הארץ, תכנים מעניינים לקידום העסקים, הרבה נטוורקינג סביב שולחנות עם...
להמשך קריאה
Waze של העסקים

טור חגיגי: לציון 120 טורים  waze של העסקים

מאי 25, 2025
בעלי ובעלות עסקים מתחלקים ל-2 סוגים. הראשונים יודעים לאן הם רוצים להגיע אבל לא יודעים...
להמשך קריאה
A-Tool-to-GAIN-Trusted-Relationships-1030x571

הממת"ק שיבסס לכם קשרי אמון

מאי 11, 2025
בנטוורקינג עסקי, אמון הוא אחד הגורמים הקריטיים במתן וקבלת הפניות. זכרו, העיקר הוא לא מה...
להמשך קריאה
BNI

מה זה BNI בשבילך?

אפריל 27, 2025
כששאלנו את החברים שלנו בBNI את השאלה הזו, התשובות שקיבלנו חשפו משהו עמוק. חשבתם שההצלחה...
להמשך קריאה
ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

מרץ 19, 2025
אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם ניתן להבחין בין הפניות חלשות להפניות איכותיות. התשובה שלי...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.