Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

3 דרכים למשוך את הלקוחות שאתם ראויים להם

  • מאת: ד"ר איוון מייזנר
  • תאריך: אוקטובר 13, 2022
  • תגובות: אין תגובות

נשי עסקים יודעים שכדי להגדיל את העסק ולהגיע ליעדים צריך להוסיף לקוחות. אחת הדרכים להשיג לקוחות חדשים היא דרך המלצות מאנשים ברשת הקשרים שלכם. מצאתי שאחת הדרכים היעילות להשיג הפניות היא למצב את עצמך כ"פותר-הבעיות" הקבוע של שוק היעד המבוקש.

ברצוני לשתף מיני-קורס על משיכת הלקוח האידיאלי שלכם מתוך הספר אפקט החיבור שכתבתי יחד עם גראהם ויימילר ורוברט סקרוב.

בואו נתחיל. התרגיל כולל שלושה חלקים שאת שלושתם יש לבצע בשביל תוצאות מיטביות. ענו בכתב תוך שתי דקות או פחות על כל אחת מהשאלות או הבקשות הללו. אל תחשבו יותר מדי על התשובות, דעו שככל שתתייחסו לזה כתרגיל מעורר מחשבה, כך תפיקו ממנו יותר תועלת.

1. תארו את הלקוח האידיאלי שלכם

משווקים רבים בפוטנציה נכשלים כי הם שוכחים להגדיר לקוח יעד, ובמקום זה מגדירים את הקהל שלהם "כולם" או "מי שלא יהיה". הגדרת שוק היעד נותנת לממליצים שלכם תמונה ברורה של הלקוח שהכי טוב להפנות אליכם.

אם הלקוחות שלכם הם צרכנים (B2C), חשבו על מישהו שהוא כבר לקוח מצוין מבחינתכם וענו על השאלות הבאות:

  1. באיזה אזור הוא גר?
  2. מה הסטטוס המשפחתי והמקצוע שלו?
  3. מה הרמה הסוציו אקונומית שלו ביחס לממוצע?
  4. מה הכאבים שלו, על מה הוא מתלונן ולמה הוא זקוק?

אם הלקוחות שלכם הם עסקים אחרים (B2B), חשבו על חֶברה שהיא כבר לקוחה מצוינת מבחינתכם  וענו על השאלות הבאות:

  1. מה תחום העיסוק שלה?
  2. מה גודלה המשוער?
  3. מי בפועל מקבל את ההחלטות לגבי רכישה של המוצר או השירות שלכם?
  4. איזו בעיה הם מנסה לפתור באמצעות המוצר שלכם?

כשאתם ספציפיים, אתם עוזרים לחבריכם בקבוצת הנטוורקינג לקבל מושג ברור של הלקוח האידיאלי מבחינתכם. ככל שתדייקו יותר, כך הם יתייעלו במציאת הפניות עבורכם.

2. מה הבעיות שאתם פותרים לו?

יותר מדי אנשי עסקים מדברים על המוצרים והשירותים שלהם, מה שגורם להם להישמע מרוכזים בעצמם. לעומת זאת, כשאתם מדברים על הבעיות שאתם פותרים, זה מראה שאתם מעוניינים בנתינה – וזה מה שמושך לקוחות.

  1. פרטו לפחות שלוש בעיות שיש ללקוח הרצוי ושבזכותן הוא אידיאלי לעסק שלכם.
  2. מה הדבר הכי גרוע שיקרה ללקוחות שלכם אם הבעיות שלהם לא ייפתרו?
  3. מה הדבר הכי טוב שיקרה להם ברגע שהבעיות ייפתרו?
  4. יש לכם סיפורי הצלחה שממחישים איך אתם עוזרים ללקוחות? (עדויות לקוח הן דרך מצוינת להבהיר לרשת הקשרים שלכם בדיוק מה אתם מספקים, ולתת לחברי הקבוצה אמון ביכולתכם לספק את המובטח.)

3. צרו מצגת מושלמת

עכשיו שזיהיתם דוגמאות לניסיון שלכם כ"פותרי-בעיות", הגיע הזמן לאגד את המידע למצגת קצרה שתוכלו להציג במפגשי נטוורקינג, כנסים ואירועים עסקיים.

להלן שלושת המרכיבים להצגה עצמית מושלמת של העסק שלכם:

  1. הצהירו על הסיווג המקצועי שלכם.
  2. ספרו סיפור קצר על בעיה שפתרתם ללקוח (Case Study).
  3. בקשו הפניות – "את מי אתם מכירים שהוא [פירוט לקוח היעד] שסובל מ[סוג הבעיה שפתרתם בסיפור הקצר]?" תהיו ספציפיים!

חשוב לזכור שכל מצגת תתמקד בסוג אחד של בעיות שאתם פותרים. הימנעו מרשימות מכולת – כשאתם משתפים בהגזמה ומספרים על כל העיסוקים שלכם, אתם מפזרים את המסר שלכם, מה שיוביל למיעוט הפניות, אם בכלל.

שלושת הצעדים הנ"ל יעזרו לכם לפתח מצגות שימשכו את הלקוחות שאתם רוצים שיָפנו אליכם.

ברגע שתלמדו איך ליצור את המצגות הללו עבור העסק שלכם, תוכלו להשתמש בכישורים שלמדתם גם בכל מצגת, פעילות או קמפיין שאתם מובילים בכדי להציג באופן זכיר את המסר שלכם.

ד"ר איוון מייזנר, המכונה "אבי הנטוורקינג המודרני" על-ידי CNN הוא סופר שספריו מופיעים ברשימת רבי המכר של ה- New York Times .

ד"ר מייזנר הוא המייסד ומנהל החזון הראשי של  BNI (www.bni.com), – ארגון הרישות העסקי הגדול בעולם. ניתן לעיון בספרו החדש:

Who’s in Your Room, The Secret to Creating Your Best Life ב-Amazon.com

קודםהקודםהאם צריך לדעת "למכור" בנטוורקינג?
הבאשתפו במידע שימושי כדי לייצר עסקאותהבא

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

Waze של העסקים

טור חגיגי: לציון 120 טורים  waze של העסקים

מאי 25, 2025
בעלי ובעלות עסקים מתחלקים ל-2 סוגים. הראשונים יודעים לאן הם רוצים להגיע אבל לא יודעים...
להמשך קריאה
A-Tool-to-GAIN-Trusted-Relationships-1030x571

הממת"ק שיבסס לכם קשרי אמון

מאי 11, 2025
בנטוורקינג עסקי, אמון הוא אחד הגורמים הקריטיים במתן וקבלת הפניות. זכרו, העיקר הוא לא מה...
להמשך קריאה
BNI

מה זה BNI בשבילך?

אפריל 27, 2025
כששאלנו את החברים שלנו בBNI את השאלה הזו, התשובות שקיבלנו חשפו משהו עמוק. חשבתם שההצלחה...
להמשך קריאה
ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

מרץ 19, 2025
אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם ניתן להבחין בין הפניות חלשות להפניות איכותיות. התשובה שלי...
להמשך קריאה
ייצוג שיוויוני במרחב ציבורי הוא מאבק משותף...1

ייצוג שיוויוני במרחב הציבורי הוא מאבק משותף

מרץ 9, 2025
המציאות כיום היא שנשים הן שנלחמות למען נשים לוודא שהבנות שלהן יראו בחיי היומיום את...
להמשך קריאה
BNI

שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟

מרץ 5, 2025
שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟
להמשך קריאה
BNI

איך באמת נראה נטוורקינג שעובד? תנו לחברי BNI ישראל לספר לכם בעצמם!

מרץ 5, 2025
בסרטון הזה תגלו איך שיתופי פעולה, חיבורים עסקיים והפניות איכותיות הפכו לחלק בלתי נפרד מההצלחה...
להמשך קריאה
88yhrk4f

ההשראה מתחילה כשמשנים את המילים

פברואר 26, 2025
"אני רוצה לעורר השראה באנשים. אני רוצה לעורר השראה באנשים – שמעוררים השראה באנשים. אני...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.