Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

4 נקודות מפתח שיהפכו אתכם לזרז (קטליזטור) בנטוורקינג

Ivan Misner
  • מאת: דר' איוון מייזנר
  • תרגום: אדית לואבל - ברוש
  • תאריך: ינואר 3, 2016
  • תגובות: אין תגובות
אני הראשון שמודה שאין לי שום קשר למכניקה.  למעשה, כשהייתי ילד, אבי (שהיה מסוגל לתקן כמעט כל דבר) הביא אותי פעם למוסך שבבית ואמר לי: "בן, כדאי שתלמד באוניברסיטה כי בחיים לא תרוויח את לחמך בעבודת כפיים".  ובכן, העצה שלך הייתה מצוינת, אבא.  ולדעתי העניינים הסתדרו די טוב עבורי כתוצאה מההצעה שלך.
למרות שאני חסר יכולות כמכונאי, אני כן יכול להגיד לכם כיצד ממיר קטליטי מתקשר לנטוורקינג ולעסק שלכם.  בהגדרה, הקטליזטור (הזרז) הוא חומר הגורם לתגובה.  בנטוורקינג, הקטליזטור הוא מישהו (גבר או אישה) שגורם לדברים לקרות.
בלי זרז אין ניצוץ ושום דבר לא ממש מתבצע.  אז מה צריך כדי שאתם תהפכו לזרז של העסק והרשת העסקית שלכם?

ארבעה דברים: יוזמה, כוונה, אמון ומוטיבציה (הנעה).

1. יוזמה
אנשים שהם קטליזטורים אינם יושבים בשקט – הם גורמים לדברים לקרות בכל פן ופן בחיים שלהם.  כאנשים שקושרים קשרים באמצעות נטוורקינג, הם בעירנות מתמדת בנוגע לבעיות שדורשות פתרון וכשיש כאלה – הם קופצים לפעולה קוראים למישהו (או מישהי) ברשת העסקית שלהם לפתור את הבעיה.  הם פועלים מתוך הלך מחשבה הדוגל ב-"לסיים את זה עכשיו".
2. כוונה
אנשים שהם קטליזטורים פועלים בתכליתיות ומונעים ע"י מטרות.  כאנשים שקושרים קשרים בנטוורקינג, יש להם מטרות עסקיות ומטרות של יצירת קשרים.  הם לומדים מהן המטרות של אנשים אחרים כדי להיות מסוגלים לסייע להם להשיג אותן.
3. אמון
אנשים שהם קטליזאטורים, מאמינים בעצמם ובשחקנים של הקבוצה שלהם.  דבר זה עוזר להבטיח שהמשימה שיש לבצע תוצא לפועל על הצד הטוב ביותר.
4. מוטיבציה (הנעה)
אנשים שהם קטליזטורים אינם מניעים רק את עצמם, אלא דוחפים אחרים לממש את הפוטנציאל הכי גדול שלהם.  אנשים אלה מעודדים את התרומה של אחרים תוך שהם חולקים את האנרגיה וההתלהבות שלהם באמצעות דיבור ופעולה.  הם מונעים ע"י תגמולים אישיים ומקצועיים שהם רוצים לחלוק מידית עם אחרים. הם "נואשים" לסייע לאחרים להצליח.
כדי להניע את הרשת העסקית שלכם על-מנת לסייע לעסק שלכם, קבעו לכם כמטרה להפוך לאנשים מזרזים.  חשבו על הרשת העסקית שלכם כשורה של אבני דומינו עומדות.  כל אבן כזו תישאר עומדת עד שתעשו פעולה שתשפיע על אבן הדומינו הראשונה.  כזרזים, עליכם לתת מכה לאבן הדומינו הראשונה כדי לצפות בתגובת השרשרת של אבנים נופלות.  הרשת העסקית שלכם עומדת במקום וממתינה לכם שתגרמו לאבנים לנוע.
הערה חשובה:
מה קורה אם אתם מסתכלים על שורות אבני הדומינו ומגלים שישנם רווחים רציניים ביניהן שיכולים להפריע לתגובת השרשרת,  או אולי אין לכם את כמות האבנים שחשבתם שיש לכם?
אפילו אם אתם אנשים מזרזים, עדיין תצטרכו לוודא שיש לכם רשת, ושיש בה מספר מספיק של חברים לזרז….
דר' איוון מייזנר, המכונה "אבי הנטוורקינג המודרני" על-ידי CNN, הוא סופר שספריו מופיעים ברשימת רבי המכר של ה-New York Times.  הוא המייסד ומנהל החזון הראשי של BNI (www.BNI.com), ארגון הרישות העסקי הגדול בעולם.  ניתן לצפות בספרו
Networking Like a Pro ב-www.IvanMisner.com.  דר'  מייזנר הוא גם השותף הבכיר ב-Referral Institute, חברה בינלאומית להכשרה בתחום ההפניות (www.ReferralInstitute.com).
 
קודםהקודםהפחד מפני דחייה
הבאריצת ספרינט ונטוורקינג – יסודות ההצלחה בספורט ובחייםהבא

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

Waze של העסקים

טור חגיגי: לציון 120 טורים  waze של העסקים

מאי 25, 2025
בעלי ובעלות עסקים מתחלקים ל-2 סוגים. הראשונים יודעים לאן הם רוצים להגיע אבל לא יודעים...
להמשך קריאה
A-Tool-to-GAIN-Trusted-Relationships-1030x571

הממת"ק שיבסס לכם קשרי אמון

מאי 11, 2025
בנטוורקינג עסקי, אמון הוא אחד הגורמים הקריטיים במתן וקבלת הפניות. זכרו, העיקר הוא לא מה...
להמשך קריאה
BNI

מה זה BNI בשבילך?

אפריל 27, 2025
כששאלנו את החברים שלנו בBNI את השאלה הזו, התשובות שקיבלנו חשפו משהו עמוק. חשבתם שההצלחה...
להמשך קריאה
ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

מרץ 19, 2025
אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם ניתן להבחין בין הפניות חלשות להפניות איכותיות. התשובה שלי...
להמשך קריאה
ייצוג שיוויוני במרחב ציבורי הוא מאבק משותף...1

ייצוג שיוויוני במרחב הציבורי הוא מאבק משותף

מרץ 9, 2025
המציאות כיום היא שנשים הן שנלחמות למען נשים לוודא שהבנות שלהן יראו בחיי היומיום את...
להמשך קריאה
BNI

שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟

מרץ 5, 2025
שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟
להמשך קריאה
BNI

איך באמת נראה נטוורקינג שעובד? תנו לחברי BNI ישראל לספר לכם בעצמם!

מרץ 5, 2025
בסרטון הזה תגלו איך שיתופי פעולה, חיבורים עסקיים והפניות איכותיות הפכו לחלק בלתי נפרד מההצלחה...
להמשך קריאה
88yhrk4f

ההשראה מתחילה כשמשנים את המילים

פברואר 26, 2025
"אני רוצה לעורר השראה באנשים. אני רוצה לעורר השראה באנשים – שמעוררים השראה באנשים. אני...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.