"אני רוצה לעורר השראה באנשים. אני רוצה לעורר השראה באנשים – שמעוררים השראה באנשים. אני רוצה שיביטו בך ויגידו: "בזכותך לא ויתרתי." – ד"ר איוון מייזנר
העוצמה של המילים שלנו היא אדירה. אנחנו משתמשים בהן בכדי לתקשר ביומיום, ולבטא את מחשבותינו ורגשותינו, אבל לעתים שוכחים כמה עוצמה טמונה במילים וכמה חשוב לברור אותן בזהירות. בפוסט, "מה הפועל שלך?", כתבתי שהפועל שלי הוא לעורר השראה. אני רוצה לעורר השראה באנשים. אני רוצה לעורר השראה באנשים – שמעוררים השראה באנשים. אני רוצה שיביטו בך ויגידו: "בזכותך לא ויתרתי. בזכותך למדתי הרבה יותר. בזכותך אני מנהיג/ה טוב/ה יותר. בזכותך אני סיפור הצלחה היום." אני רוצה שתעוררו השראה בזולת. אני רוצה שתעוררו בהם השראה להיות הגרסה הכי טובה שלהם. אני רוצה שתעוררו בהם השראה לעזור לאחרים. אני רוצה שתעוררו השראה באנשים – שמעוררים השראה באנשים. אנשים בעלי השראה לא רק מניעים את עצמם, אלא גם מדרבנים אחרים לפעול במלוא הפוטנציאל שלהם. אנשים בעלי השראה מעודדים את הזולת לתרום, וחולקים את האנרגיה וההתלהבות שלהם באמצעות המילים והפעולות שלהם. הם מוּנעים מתועלות אישיות ומקצועיות שהם להוטים לחלוק עם הזולת, ורוצים באמת ובתמים להניע אחרים להצלחה. בכדי לדרבן את רשת הנטוורקינג שלכם לעזור לעסק שלכם, אני מציע שתקבעו לעצמכם יעד להפוך לאנשים מעוררי-השראה. חשבו על הרשת שלכם כטור של אבני דומינו. האבנים כולן ימשיכו לעמוד במקום עד שתהיה לכם ההשראה להפיל את האבן הראשונה. בכדי להניע שינוי, עליכם לנקוש בה ולראות את אפקט הדומינו בפעולה. על אותו משקל, רשת הנטוורקינג שלכם עומדת במקום, ומחכה שתעניקו לחבריה השראה להעניק השראה לאחרים. הפכו למעוררי השראה והתניעו את השרשרת. שנו את המילים ועוררו השראהההשראה מתחילה בשינוי המילים שלכם. המילים הן אמצעי התקשורת שלנו, ועל ידי תקשורת אנו מעוררים בזולת השראה להניע את עצמו. לאורך ההיסטוריה האנושית, גדולי המנהיגים השתמשו בכוחה של המילה בכדי לעורר בזולת השראה לייצר שינוי בעולם. יש משמעות למילים. מה שאתם אומרים על החוויה שלכם קובע את העולם שבו אתם חיים – ומשפיע על האנשים שאתם מושכים לתוך עולמכם או קבוצת הנטוורקינג שלכם. מה שאתם מכניסים לתוך הראש שלכם מתגלם בעולם שלכם. בין אם אתם מדברים על תודעת שפע לעומת תודעת מחסור, חוק המשיכה, או חצי הכוס המלאה, יש משמעות למילים. הדוגמה הכי נפוצה לכך בחיי היא "להיות עסוק". אני מדבר עם כל כך הרבה אנשים שאומרים, "וואו, איוון, אתה בטח עסוק להחריד." ובכן, אני כבר לא עונה להם שכן. תחת זאת, אני אומר: "יש לי חיים מלאים." אני מאמין שאפשר לחוות עומס, ואפשר לחוות חיים מלאים. כמעט כולם אומרים שהחיים שלהם עמוסים. אבל אני לא מאמין ש"עומס" הוא יעד ששווה לחתור אליו. אם המטרה של כולנו הייתה "עומס", אז רובנו היינו שמחים – אבל זה לא מה שאני רואה אצל רוב האנשים. לעומת זאת, "חיים מלאים" הם מטרה שכן שווה לחתור אליה, ו"חיים מלאים" עושים אותי מאושר. יש משמעות עצומה למילים. המילים שלנו יכולות להשפיע על חיינו. המילים שלנו יכולים גם לעורר השראה בזולת. לאנשים בעלי השראה יש מוטיבציה לעזור לאחרים, להיות פעילים בקהילה, וליצור שינוי בעולם. אני חושב שהסרטון הזה הוא דוגמה מעוררת-השראה להשפעה שיש למילים שלנו.
ד"ר איוון מייזנר, המכונה "אבי הנטוורקינג המודרני" על-ידי CNN הוא סופר שספריו מופיעים ברשימת רבי המכר של ה- New York Times . ד"ר מייזנר הוא המייסד ומנהל החזון הראשי של BNI (www.bni.com), – ארגון הרישות העסקי הגדול בעולם. ניתן לעיון בספרו החדש: Who’s in Your Room, The Secret to Creating Your Best Life ב-Amazon.com
|

המציאות כיום היא שנשים הן שנלחמות למען נשים לוודא שהבנות שלהן יראו בחיי היומיום את...