Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

מדוע אנשים מתנגדים לנטוורקינג?

  • מאת: ד"ר איוון מייזנר
  • תרגום: לורן רוזנמן
  • תאריך: מרץ 17, 2021
  • תגובות: אין תגובות

בכל שנה, אנשים ממשיכים להתנגד לנטוורקינג, על אף העובדה הידועה שבעלי עסקים מצליחים משתמשים בנטוורקיג כדי להצמיח את העסקים שלהם. נטוורקינג מספק החזר השקעה מצויין תמורת השקעה כספית קטנה בהרבה בהשוואה לעלויות הפרסום המסורתי. מדוע אם כן בעלי עסקים רבים כל כך עדיין לא משתמשים בנטוורקינג כדי להצמיח את העסק שלהם?

ארבעת הסיבות שבגללן אנשים מתנגדים לנטוורקינג

 

  • הם קפואים מפחד

החשש מדחייה מרחיק אנשים מנטוורקינג. הפחד מיצירת קשר עם זרים יכול לשתק. ביטחון עצמי נמוך, ביישנות או המעטה בערך המוסף שהם יכולים לתרום הן סיבות שבעטיין הם מתנגדים לנטוורקינג. הכניעה לפחדים אלה פשוט גרועה לעסקים.

  • הם עסוקים מידי

חוסר הזמן לעסוק בנטוורקינג הוא תירוץ נוסף בו אנשים משתמשים כאשר הם נשאלים מדוע הם לא עושים נטוורקינג. אנשים מאמינים שהם כבר עסוקים מידי. הם חושבים שזה לא שווה את הזמן או הלחץ הכרוך בנטוורקינג. הם מתנגדים לנטוורקינג מאחר והם מאמינים כי מחוייבויות הזמן שיש להם חשובות יותר. התירוץ "עסוק מידי" הוא תירוץ בו משתמשים אנשים אשר אינם ברורים לגבי מטרות הנטוורקינג שלהם.

  • הם עוסקים בציד

אנשים מתנגדים לנטוורקינג מאחר והם מצפים לתוצאות מיידיות. הם חסרי סבלנות ולא מבינים את הערך הטמון בהשקעת הזמן ליצירת מערכות יחסים חזקות קודם לכן. "הציידים" מחפשים מכירה מהירה להבדיל מפולואפ ויצירת אמינות במשך הזמן עם אחרים. אלה לא עושים מעקב אחר האנשים עימם הם יוצרים קשרים ובשל כך, אינם משיגים תוצאות.

  • הם מדברים יותר

לרוב אנשים מתנגדים לנטוורקינג מאחר והם עושים את שיחת המכירה שלהם בחדר שהוא מלא באנשים המתחרים בהם. אני הייתי באירוע נטוורקינג ענק של 500 איש בבריטניה, והאדם שדיבר שאל את הקהל: "כמה מכם הגיעו לכאן במטרה לעשות עסקים – ואולי לבצע מכירה?" יותר ממחצית מן האנשים בקהל הרימו את ידם. ואז הוא שאל "כמה מכם באו בתקווה לקנות משהו?" אף אחד לא הרים את ידו – אפילו לא משתתף אחד! זה בדיוק הנתק של נטוורקינג, אנשים אלה לא מקשיבים.

 

 

ארבעת הסיבות מדוע אנשים מצליחים עושים נטוורקינג

 

  • הפחד ממקד אותם

אנשים מצליחים לא נותנים לפחד שלהם לחסום אותם. הם מתמקדים בפגישה עם אנשים אחרים בעת עשיית נטוורקינג. לא רק שהם בונים את נראות העסק שלהם, נטוורקרים מצליחים גם נהנים לבנות מערכות יחסים חדשות עם אחרים.

  • הם מעריכים את זמן הנטוורקינג שלהם

לאנשים מצליחים יש מטרות נטוורקינג ברורות. הם יודעים מה הם היו מעוניינים להשיג בזמן הנטוורקינג שלהם. נטוורקרים מצליחים למדו כי שבירת השגרה שלהם יכולה להיות חוויה מעשירה. הם מצאו את הדרך לשלב את הנטוורקינג בתוך לוח הזמנים שלהם.

  • הם "חקלאים"

נטוורקינג אינו תוכנית ל"התעשרות מהירה". נטוורקינג מוצלח עוסק יותר בחלקאות מאשר בציד.  אנו צריכים לטפח מערכות יחסים טובות שיחזירו לנו את ההשקעה לאורך זמן, שנה אחר שנה. נטוורקינג עובד באמצעות בניית אמינות במערכות יחסים חזקות.

  • הם מקשיבים יותר

נטוורקינג אינו כמו "שיחת מכירה קרה". זה לא משהו שאתם עושים למישהו אחר. זה משהו שאתם עושים עם מישהו אחר.  נטוורקינג הוא שיח. מדובר על יותר הקשבה. אל תשכחו שכדי להיות נטוורקר מוצלח צריך שיהיו שתי אוזניים ופה אחד, ועליכם להשתמש בשניהם באופן פרופורציונלי.

נטוורקינג משלב בניית מערכות יחסים חזקה. הראשון מבין שלושת שלבי הנטוורקינג הוא "נראות". אתם ואנשים אחרים הופכים להיות מודעים האחד לשנייה. כאשר אתם עושים נטוורקינג, אתם מתעניינים באמת באדם שמולכם, ולומדים להכיר האחד את השנייה. התעניינות זו האחד בשנייה מובילה ל"אמינות" ביניכם. אמינות זו תבנה ותיצור במשך הזמן הזדמנויות למתן הפניות. הפניות אלה בסופו של דבר יובילו לרווחים הנובעים ישירות ממאמצי הנטוורקינג שלכם.

_______________________________________________________________________________________

ד"ר איוון מייזנר, המכונה "אבי הנטוורקינג המודרני" על-ידי  CNN  הוא סופר שספריו מופיעים ברשימת רבי המכר של ה- New York Times .

ד"ר מייזנר הוא המייסד ומנהל החזון הראשי של BNI (www.bni.com),  – ארגון הרישות העסקי הגדול בעולם.  ניתן לעיון בספרו החדש:

Who’s in Your Room, The Secret to Creating Your Best Life   ב-Amazon.com

 

קודםהקודםתשוקה, אנשים, תהליך
הבאאיך לייצר לעצמנו מוטיבציההבא

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

A-Tool-to-GAIN-Trusted-Relationships-1030x571

הממת"ק שיבסס לכם קשרי אמון

מאי 11, 2025
בנטוורקינג עסקי, אמון הוא אחד הגורמים הקריטיים במתן וקבלת הפניות. זכרו, העיקר הוא לא מה...
להמשך קריאה
BNI

מה זה BNI בשבילך?

אפריל 27, 2025
כששאלנו את החברים שלנו בBNI את השאלה הזו, התשובות שקיבלנו חשפו משהו עמוק. חשבתם שההצלחה...
להמשך קריאה
ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

מרץ 19, 2025
אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם ניתן להבחין בין הפניות חלשות להפניות איכותיות. התשובה שלי...
להמשך קריאה
ייצוג שיוויוני במרחב ציבורי הוא מאבק משותף...1

ייצוג שיוויוני במרחב הציבורי הוא מאבק משותף

מרץ 9, 2025
המציאות כיום היא שנשים הן שנלחמות למען נשים לוודא שהבנות שלהן יראו בחיי היומיום את...
להמשך קריאה
BNI

שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟

מרץ 5, 2025
שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟
להמשך קריאה
BNI

איך באמת נראה נטוורקינג שעובד? תנו לחברי BNI ישראל לספר לכם בעצמם!

מרץ 5, 2025
בסרטון הזה תגלו איך שיתופי פעולה, חיבורים עסקיים והפניות איכותיות הפכו לחלק בלתי נפרד מההצלחה...
להמשך קריאה
88yhrk4f

ההשראה מתחילה כשמשנים את המילים

פברואר 26, 2025
"אני רוצה לעורר השראה באנשים. אני רוצה לעורר השראה באנשים – שמעוררים השראה באנשים. אני...
להמשך קריאה
ההרגלים שמביאים לכם את ההצלחה

ההרגלים שמביאים לכם הצלחה

פברואר 23, 2025
המחויבויות הן חלק מההצלחה של השיטה שעובדת כבר 40 שנה בכל העולם ומגדילה את העסקים...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.