Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

נטוורקינג והמדיה החברתית

  • מאת: דר' איוון מייזנר
  • תרגום: מלי בן ארי "ניב תרגומים"
  • תאריך: ינואר 10, 2012
  • תגובות: 4 תגובות
פעלו בהתאם לתוכנית קבועה מראש
מנקודת מבט עסקית, המדיה החברתית הינה אפשרות אידיאלית לבניית המותג והאמינות שלכם; היא מאפשרת להוסיף ערך לקשרים ולמעריצים שלכם. חשוב להציע להם מידע בעל ערך הכולל קורטוב של תובנות אישיות. בין אם אתם עוסקים בנטוורקינג פנים אל פנים או בנטוורקינג מקוון, האמינות ובניית היחסים חיוניים לתהליך.
במדיה החברתית, המפתח להצלחה הוא הכנת האסטרטגיה מראש. עליכם לשקול את משך הזמן שאתם יכולים להקדיש בכל יום, באופן ריאלי, למאמצי השיווק המקוונים שלכם כדי להיות עקביים. לאנשים יש נטייה להתחבר לאינטרנט בזמנים אקראיים ולהתחיל לשוטט ברשת. אז קורה משהו מסתורי ברצף החלל-זמן. לפתע חולפות להן שעתיים ביעף, לפני שהספקתם לעשות משהו!
מנעו את נפילתכם קרבן למלכודת הזאת: כתבו תוכנית שתכלול את התדירות ואת משך הזמן שבמהלכו תפעילו את המדיה החברתית שלכם.
תכננו לוח זמנים שבועי שכולל ימים ושעות ספציפיות שאותן תשקיעו בפיתוח האסטרטגיה של המדיה החברתית שלכם. הבינו מהו הריאלי וההגיוני עבור החברה שלכם. לדוגמה, ייתכן שתתכננו לפרסם עדכונים יומיים ב- 9 בבוקר, ב- 1 בצהריים, וב- 5 אחר הצהריים, ולאחר מכן תקדישו עשר דקות למענה לתגובות ולמסרים ישירים ב- 10 בבוקר, וב- 3 אחר הצהריים, בימי שני ורביעי. בימי שלישי וחמישי אתם עשויים להקדיש עשר דקות ב- 10 בבוקר וב- 3 אחר הצהריים כדי לצייץ בתגובה על הערות של אנשים שתחשבו שהן בעלות ערך. אתם יכולים גם לנצל את הזמן הזה כדי להודות לאנשים לאזכורכם או למענה על העדכונים שלכם בציוץ.
מנפו את הזמן שלכם
כאשר תתכננו את התוכנית שלכם, ודאו שאתם משלבים בה כלים כדי למנף את הזמן שלכם במאמצי המדיה החברתית שלכם. אתרים דוגמת https://ping.fm, https://seesmic.com, ו- www.tweetdeck.com מיועדים כדי לשלוח עדכונים ברשת החברתית למגוון אתרי נטוורקינג חברתיים, כולל טוויטר ופייסבוק, בקליק אחד.
קיימים אתרים המאפשרים לכם לקשר מספר חשבונות פייסבוק וטוויטר (אם יש לכם יותר מחשבון אחד) ליישום יחיד על שולחן העבודה, שבאמצעותו תוכלו לשלוח עדכונים לכל האתרים וכן להציג ולענות לפוסטים של החברים שלכם באתרים האלה ולשמור רישום של כל הפוסטים ששלחתם בעבר. המשמעות היא שלא תצטרכו להיכנס לאתרים רבים של המדיה החברתית… תוכלו לנהל את כל חשבונות הנטוורקינג החברתיים שלכם ממקום אחד!
כמו כן, קיימים אתרים דוגמת www.cotweet.com שבהם תוכלו לקבוע עדכונים מראש, כדי שיתעדכנו כאשר אינכם מחוברים. כאשר אני בנסיעות, הכלי הזה יעיל מאוד.
החזרת השקעת הנטוורקינג במדיה החברתית
לאחר שהקמתם את האסטרטגיה שלכם, סביר להניח שתרצו מאוד לראות ה של ההשקעה שלכם במדיה החברתית, אך חשוב לזכור דבר אחד: הנטוורקינג, בין אם הוא נעשה פנים-אל-פנים ובין אם הוא נעשה באופן מקוון, מצריך השקעה וסבלנות רבים. הוא כולל טיפוח יחסים עם אנשים. השורה התחתונה היא – נדרש לכך זמן. נדרשת לשם כך בניית האמינות של המותג שלכם, ואנו יודעים שזה לא קורה בן לילה.
החזר ההשקעה קשור ישירות לגורמים הבאים: 1. כסף שהושקע (שיווק באינטרנט בתשלום), או 2. הזמן ו/או המאמץ שהושקע – בהטמעת ובניית פרופילים חזקים בערוצי המדיה החברתית שאותם תחשבו ליעילים עבור המותג (ובכללם הבלוגים). אל תשכחו שקיימים עסקים שירוויחו יותר מהשקעת מאמץ רב יותר על רשתות "ייעודיות" שעשויות להיות בעלות תנועה פחותה, אך הן ממוקדות יותר בצרכן האולטימטיבי של המותג.
אם הרשת שלכם רחבה ולא כל כך עמוקה היא לא תצליח. חשוב ליצור רשת שהיא רחבה ועמוקה. עשו זאת באמצעות היותכם נראים והתעסקותכם בשיח. במשך הזמן תוכלו לבנות כך את האמינות שתוביל אתכם לבניית המותג והמכירות שלכם. כך תקבלו את החזר ההשקעה הגדול ביותר לגבי מאמצי השיווק המקוונים שלכם.
5 השגיאות הנפוצות ביותר בנטוורקינג באמצעות המדיה החברתית
רוב החומר שדנתי בו עד כה ממוקד במה שעליכם לעשות כדי לקבל מסע פרסום יעיל ורווחי עבור העסק שלכם במדיה החברתית. אך להלן מספר דברים שעליכם להימנע מהם בכל מחיר.
להלן חמשת השגיאות הנפוצות ביותר בנטוורקינג באמצעות המדיה החברתית:
1.      השקעת זמן רב מדי באתרים שאתם נהנים מהם והיעדר הערכה מספקת לגבי השאלה האם האתרים האלה הם היעילים ביותר עבורכם.
2.      כניסה לאתר לצרכי "עבודה" ולאחריה שוטטות המסיחה את הדעת בשל חברים שפרסמו משהו מעניין או משהו שדורש תגובה.
3.      חוסר יכולת להגדיר במדויק מתי יהיה יותר יעיל להאציל אחריות מסוימת מתחום המדיה החברתית למישהו אחר.
4.      הקמת עמוד בבלוג, בפייסבוק, ב- LinkedIn או בטוויטר וחוסר העדכון שלו – עקביות ותוכן מעודכן הינם המפתח.
5.      שכחה כי המדיה החברתית קשורה לעיסוק בשיח ולא רק למכירה.
ד"ר איוואן מייזנר, "אבי הנטוורקינג המודרני", הוא הסופר הנמצא בראש רשימת רבי המכר של ה- New York Times. הוא המייסד ויושב הראש של BNI, ארגון הנטוורקינג העסקי הגדול ביותר, והוא שותף בכיר ל- Referral Institute. תוכלו לראות את הספר החדש שלו, Networking Like a Pro, באתר www.ivanmisner.com. ד"ר מייזנר הוא גם שותף בכיר ב- Referral Institute. חברת הכשרה בין לאומית להפניות. תוכלו לקרוא עוד חומר שכתב בבלוג שלו, באתר www.networkingnowblog.com
קודםהקודםמהיכן באנו ולאן פנינו מועדות
הבאמהי הגדרת ההפניה?הבא

לפוסט הזה יש 4 תגובות

  1. Robin הגב 8 דצמ 2022

    Normally I don't read post on blogs, but I wish to say that this write-up very forced me to check out and do it! Your writing taste has been amazed me. Thanks, quite great post.|

  2. Barrett הגב 9 דצמ 2022

    I am truly thankful to the holder of this web page who has shared this great piece of writing at here.|

  3. Jim הגב 9 דצמ 2022

    I savor, result in I found exactly what I was having a look for. You have ended my 4 day lengthy hunt! God Bless you man. Have a great day. Bye|

  4. Tyron הגב 10 דצמ 2022

    Unquestionably imagine that which you said. Your favourite reason seemed to be at the net the simplest thing to bear in mind of. I say to you, I definitely get irked while people think about issues that they plainly do not realize about. You managed to hit the nail upon the highest and also defined out the entire thing without having side effect , other folks could take a signal. Will probably be back to get more. Thank you|

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

Waze של העסקים

טור חגיגי: לציון 120 טורים  waze של העסקים

מאי 25, 2025
בעלי ובעלות עסקים מתחלקים ל-2 סוגים. הראשונים יודעים לאן הם רוצים להגיע אבל לא יודעים...
להמשך קריאה
A-Tool-to-GAIN-Trusted-Relationships-1030x571

הממת"ק שיבסס לכם קשרי אמון

מאי 11, 2025
בנטוורקינג עסקי, אמון הוא אחד הגורמים הקריטיים במתן וקבלת הפניות. זכרו, העיקר הוא לא מה...
להמשך קריאה
BNI

מה זה BNI בשבילך?

אפריל 27, 2025
כששאלנו את החברים שלנו בBNI את השאלה הזו, התשובות שקיבלנו חשפו משהו עמוק. חשבתם שההצלחה...
להמשך קריאה
ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

מרץ 19, 2025
אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם ניתן להבחין בין הפניות חלשות להפניות איכותיות. התשובה שלי...
להמשך קריאה
ייצוג שיוויוני במרחב ציבורי הוא מאבק משותף...1

ייצוג שיוויוני במרחב הציבורי הוא מאבק משותף

מרץ 9, 2025
המציאות כיום היא שנשים הן שנלחמות למען נשים לוודא שהבנות שלהן יראו בחיי היומיום את...
להמשך קריאה
BNI

שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟

מרץ 5, 2025
שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟
להמשך קריאה
BNI

איך באמת נראה נטוורקינג שעובד? תנו לחברי BNI ישראל לספר לכם בעצמם!

מרץ 5, 2025
בסרטון הזה תגלו איך שיתופי פעולה, חיבורים עסקיים והפניות איכותיות הפכו לחלק בלתי נפרד מההצלחה...
להמשך קריאה
88yhrk4f

ההשראה מתחילה כשמשנים את המילים

פברואר 26, 2025
"אני רוצה לעורר השראה באנשים. אני רוצה לעורר השראה באנשים – שמעוררים השראה באנשים. אני...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.