Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

כמה מגוונת הקבוצה שלכם?

כמה מגוונת הקבוצה שלכם?
  • מאת: ירדן נוי - מנכ״ל משותף
  • תאריך: אוקטובר 2, 2015
  • תגובות: אין תגובות

האם ידעתם כי הקבוצות המגוונות ביותר הן גם המצליחות ביותר?

קחו כמה דקות במפגש הקבוצה הקרוב שלכם והסתכלו סביב, מה אתם רואים?

האם בקבוצה שלכם יש גיוון בסוג החברים? חלוקה שווה בין גברים לבין נשים, צעירים בגילם וצעירים פחות, עוסקים במקצועות הנחשבים "צווארון כחול" ומקצועות "צווארון לבן", חדשים בתחום (גם אם זו קריירה 2 או 3 שלהם) מול ותיקים במקצועם, בעלי השכלה אקדמית ובעלי השכלה תיכונית, חברים אשר מקום מגוריהם קרוב או רחוק ממקום המפגש וכו'.

אם הקבוצה מגוונת יש לכם יותר סיכויים להצליח !

מה הקשר בין המגוון האנושי לבין הפעילות העסקית?

בואו נחשוב רגע על משמעות האנשים המקיפים אותנו. אם סוג האנשים המקיפים אותנו דומים לנו בפרמטרים כגון: גיל, סביבת מגורים, מסלול חינוכי/צבאי/אקדמי/עסקי, מצב סוציו-אקונומי, דעות האישיות וכו' הרי בפועל אנחנו נשארים "באותה הביצה" הידועה לנו ולא פורצים החוצה את מעגל החיים שלנו. גם אם המעגל יגדל עדיין יהיה לו את אותו הטעם והריח ויהיה מוגבל באופן בו נוכל לפרוץ את האנשים הסובבים אותנו. הדרך היחידה להגיע למקומות חדשים היא דרך אנשים השונים מאיתנו, עם מסלול חיים אחר משלנו וזה יכול להוביל לאפשרויות עסקיות חדשות ולהפניות עסקיות מעניינות!

זכור לי במיוחד חבר מאחת הקבוצות, יועץ בכיר שמאד רצה להגיע למנכל חברה גדולה. ידוע הוא שככל שהאישיות יותר בכירה כך יותר קשה להגיע אליה, יותר אנשים מקיפים אותה ויוצרים מעין "טבעת סגר" כך שלא ניתן לחדור אותה. לאחר נסיונות רבים שערך בעצמו להגיע לאותו מנכ"ל, החליט לשתף את החברים בקבוצה ואף נקב בשם האדם עצמו. הוא לא שיער שיצליח להגיע לאותו אדם דרך חבר שמעולם לא חשב עליו כאחד שיוכל לקשר אותו לאישיות כה בכירה. מסתבר, שהצבעי של הקבוצה עשה עבודת שיפוץ קלה וצבע באותו הזמן אצל אותו אדם בביתו הפרטי(!) וכך יכול היה להעביר את המסר בשקט וברוגע ללא המתח הסובב במקום העבודה. אם אותו יועץ היה ממשיך לנסות ולהגיע דרך המעגלים העיסקיים הרגילים בהם הוא מסתובב, ככל הנראה לא היה מגיע לאותו אדם באופן כה אישי.

רוב האנשים מחפשים באופן טבעי להיות במחיצת אנשים הדומים להם. מספיק שנסתכל בשכונת המגורים שלנו כדי לראות שיש לנו לא מעט מאפיינים דומים. לכל קבוצה יש סוג של DNA משלה או אם תרצו "טעם" משלה. והטעם הזה או השוני המסוים הזה מתבטא בסוג האנשים שהיא מושכת אליה. חישבו על הקבוצות כעל חנות גלידה.

אולי לא תאמינו, אבל לא כולם אוהבים שוקולד. אני אפילו מכירה אישית ילדים קטנים שלא אוהבים שוקולד עד כמה שזה נשמע מוזר. יש מי שאוהבים טעמים חמוצים ויש שאוהבים חתיכות של אגוזים או עוגיות בתוך הגלידה, יש האובהים לנסות טעמים מוזרים כמו גלידת חומוס (כן, זה אמיתי לגמרי) .

מצב זה יוצר קבוצות הנראות דומות למתבונן אך בפועל הן שונות אחת מהשניה ומושכות אליהן אנשים עם מאפיינים דומים. חישבו על הביקור האחרון שלכם בקבוצה אחרת. כשהסתיים הביקור, האם חשבתם על הקבוצה כעל: "קבוצה אנרגטית" , "קבוצה מנומנמת" , "קבוצה המתנהלת בקשיחות צבאית" , "קבוצה עליזה" וכו'?

כל קבוצה מושכת את האנשים הדומים לה. אורח עם טמפרמנט סוער המגיע לקבוצה חביבה ומנומנמת לא ירצה להישאר בה ולהיפך.

אם אינכם מרוצים מהקבוצה שלכם או מה-DNA  הנוכחי שלה, כנראה הגיע הזמן לשינוי ב"טעם" הקבוצה. גיוון החברים זו התשובה!

יש מה לעשות ואת זה כבר ניתן לשנות ….מחר:

  1. אל תלכו על תחושות בטן. מפו את הקבוצה במדויק מבחינת: גברים, נשים, גיל, ותק וכד'

  2. החליטו יחד עם הנהגת הקבוצה מהו המאפיין החסר (לדוגמא: חסרות נשים, או חסרים חברים בגילאי 20 – 30 )

  3. קיבעו יחד עם ההנהגה אירועי עסקים בקבוצה המכוונים למילוי הגיוון החסר . ארגנו אירועים לפי נושאים לדוגמא: חסרות נשים? עירכו "בוקר נשות עסקים", חסרים אנשים צעירים? עירכו "בוקר יזמים צעירים", טיפ חשוב: השתמשו במצגת המרכזית כעוגן. עליה להיות בנושא שיעניין את אותם סוג האורחים ויהווה מקור משיכה עבורם להגעה.

אל תגידו "זה מה שיש" , היו אתם המנוף לשינוי!

בהצלחה!

שלכם,

ירדן נוי

קודםהקודםהספר שלא קראתם ויושב אצלכם על המדף
הבאאיך לעזור לאחרים לעזור לי (בקרוב הסרט)הבא

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

A-Tool-to-GAIN-Trusted-Relationships-1030x571

הממת"ק שיבסס לכם קשרי אמון

מאי 11, 2025
בנטוורקינג עסקי, אמון הוא אחד הגורמים הקריטיים במתן וקבלת הפניות. זכרו, העיקר הוא לא מה...
להמשך קריאה
BNI

מה זה BNI בשבילך?

אפריל 27, 2025
כששאלנו את החברים שלנו בBNI את השאלה הזו, התשובות שקיבלנו חשפו משהו עמוק. חשבתם שההצלחה...
להמשך קריאה
ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

מרץ 19, 2025
אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם ניתן להבחין בין הפניות חלשות להפניות איכותיות. התשובה שלי...
להמשך קריאה
ייצוג שיוויוני במרחב ציבורי הוא מאבק משותף...1

ייצוג שיוויוני במרחב הציבורי הוא מאבק משותף

מרץ 9, 2025
המציאות כיום היא שנשים הן שנלחמות למען נשים לוודא שהבנות שלהן יראו בחיי היומיום את...
להמשך קריאה
BNI

שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟

מרץ 5, 2025
שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟
להמשך קריאה
BNI

איך באמת נראה נטוורקינג שעובד? תנו לחברי BNI ישראל לספר לכם בעצמם!

מרץ 5, 2025
בסרטון הזה תגלו איך שיתופי פעולה, חיבורים עסקיים והפניות איכותיות הפכו לחלק בלתי נפרד מההצלחה...
להמשך קריאה
88yhrk4f

ההשראה מתחילה כשמשנים את המילים

פברואר 26, 2025
"אני רוצה לעורר השראה באנשים. אני רוצה לעורר השראה באנשים – שמעוררים השראה באנשים. אני...
להמשך קריאה
ההרגלים שמביאים לכם את ההצלחה

ההרגלים שמביאים לכם הצלחה

פברואר 23, 2025
המחויבויות הן חלק מההצלחה של השיטה שעובדת כבר 40 שנה בכל העולם ומגדילה את העסקים...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.