Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

איך לקבל "לייק" בכל מפגש

איך לקבל "לייק" בכל מפגש
  • מאת: ירדן נוי - מנכ״ל משותף
  • תאריך: יולי 4, 2018
  • תגובות: אין תגובות

6 רעיונות למצגת אישית מנצחת

במפגשי עסקים בקבוצות יש לכל משתתף בין 30-60 שניות להציג את עצמו, את העסק ואת הערך שהוא נותן ללקוחות. הצגה מסוג זה מתרחשת כל שבוע. חברי הקבוצה לומדים להכיר האחד את השני ונפגשים גם בפגישות אישיות להעמקת ההיכרות. המטרה המשותפת לסייע האחד לשני לפתוח דלתות ולקדם האחד את העסק של האחר לרוב מייצרת שיחת משוב על הדרך שבה כל אחד מציג את העסק ואת יתרונותיו ויכולותיו, סוג לקוחות שהם מחפשים ועוד.

אנחנו נמצאים בעולם של משוב מיידי. כל אחד רוצה לקבל "לייק" כאן ועכשיו. הזמן מתקצר והסיפוקים הם מידיים. אנחנו רוצים לקבל תגובה ורצוי חיובית, שנוכל ללמוד ממנה ולשפר לפעם הבאה. קבלת משוב אמיתי מאנשים שאכפת להם מאיתנו, בתנאי שאנחנו יכולים להתמודד עם משוב פחות מפרגן, יכול לקדם אותנו בקפיצה ענקית.

רוצים לקבל "לייק" בכל מפגש?

הנה 6 סיפורים אמיתיים על מצגות אישיות שקבלו "ביג לייק":

להפתיע – עמי עוסק בייעוץ לכלכלת המשפחה וגם חזק בעמידת ידיים. מגיל צעיר הוא סבור כי עמידת ידיים מזרימה דם למוח ומשפרת את הזיכרון. במפגש הקבוצה האחרון הציג את עצמו הפוך, כשהוא עושה עמידת ידיים. בסיומה, חזר על רגליו ואמר: גם אם תעמדו על הראש מצבכם העיסקי לא ישתנה. תנו לי לעזור לכם לעמוד שוב על הרגליים".

להיות יצירתי – גיא, מעצב יצירתי החליט להגיע לאדם מסוים הנמצא בתפקיד בכיר בעל יכולת קבלת החלטות. הוא הדפיס את תמונתו של "המבוקש" על חולצה, הגיע איתה למפגש הקבוצה והבטיח שימשיך ללכת איתה עד שימצא את איש הקשר שיוכל לפתוח לו דלת ישירה אליו. כך שמצגת של 30 שניות הפכה למצגת של קרוב לשעתיים כאשר החולצה על גופו.

לנפץ מיתוס – האם ידעתם שבקופסאות שימורים אין חומר משמר?  החברים היו מאד מופתעים כשדפנה, מהנדסת מזון נתנה להם אור ירוק להשתמש ולהקל בכך על ההכנות בבישול, בעיקר בשימוש בשימורי קטניות המצריכים בישול מקדים ארוך. עוד מיתוס שנופץ והופך את מנפץ המיתוס – לאגדה.

הקראת עדות  – איציק, בעל עסק לתקשורת קיבל מכתב תודה מרגש מאחד מלקוחותיו בו מפורטות תלאותיו עם בעלי מקצוע קודמים. איציק, שראה כי חברים אחרים מקריאים במבוכה מכתבים קודמים ממכשיר הנייד החליט שאצלו זה יהיה אחרת. הוא הדפיס את מכתב התודה ונתן אותו לחבר קבוצה בעל קול בריטון עוצמתי ומרגש אשר יקריא בהטעמה את העדות. להעצמת המצגת הוסיף מוסיקה דרמטית בתחילת המכתב ובסיום הוא קיבל מחיאות כפיים סוערות.

להדגים על חבר – אתי, בעלת עסק לסטיילינג, הלבישה מבעוד מועד את דלית מקבוצתה ובמצגת הבוקר החליפה לה בתוך מספר שניות כמה פריטים שהוכיחו כי אפשר לשנות את המראה באמצעות פריטים פשוטים. אתי תיכננה מראש את המצגת הקצרה, הלבישה מראש את הדוגמנית וחיכתה לתורה בצד החדר כדי לחסוך בזמן ולהגיע למרכז החדר בלי שולחן שיסתיר את שתיהן.

להיות באמת ספציפי – יונת, בעלת עסק להשכרת פרטי אומנות קראה בעיתון כלכלי שחברה גדולה עוברת למשרדים חדשים, במפגש הקבוצה סיפרה שקראה על מעבר החברה בעיתון והיא מבקשת קשר לאחד מחברי ההנהלה (ונקבה במספר שמות) כדי להציע להם פרטי אומנות למשרדים החדשים. בתוך זמן קצר היא קיבלה את הטלפון הישיר של מזכירת המנכ"ל אשר ריכזה את נושא המעבר.

אם קראתם בעיון יכולתם לזהות את הניואנסים השונים, את ההכנות מראש ואת הפרטים הקטנים המבדילים בין מי שנותנים מצגת כדי "לצאת ידי חובה" ואלו המבינים שהמצגת שלהם פותחת או סוגרת להם דלתות.

קיבלתם "לייק" על המצגת שלכם? כנראה הצלחתם להשאיר חותם על השומעים. השלב הבא והמטרה של כל מצגת אישית היא לייצר עניין לשמוע אתכם יותר לעומק ולבקש להיפגש עימכם לפגישה אישית. ככל שתקיימו יותר פגישות אישיות עם אנשים שיצרתם אצלם עניין אמיתי, כך תעלה הסבירות לסגירת יותר עסקאות.

בהצלחה!

שלכם,

ירדן נוי

קודםהקודםאיך להגיד לא בלי לפגוע בלקוחות
הבאהאם הייתם לוקחים אדם זה כשותף?הבא

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

אירועי הנהגות 2025

אירועי הנהגות 2025

יוני 10, 2025
להמשך קריאה
BNI

כנסי VIP להנהגות בכירות 2025

יוני 8, 2025
אירועי VIP להנהגות הבכירות מכל הארץ, תכנים מעניינים לקידום העסקים, הרבה נטוורקינג סביב שולחנות עם...
להמשך קריאה
Waze של העסקים

טור חגיגי: לציון 120 טורים  waze של העסקים

מאי 25, 2025
בעלי ובעלות עסקים מתחלקים ל-2 סוגים. הראשונים יודעים לאן הם רוצים להגיע אבל לא יודעים...
להמשך קריאה
A-Tool-to-GAIN-Trusted-Relationships-1030x571

הממת"ק שיבסס לכם קשרי אמון

מאי 11, 2025
בנטוורקינג עסקי, אמון הוא אחד הגורמים הקריטיים במתן וקבלת הפניות. זכרו, העיקר הוא לא מה...
להמשך קריאה
BNI

מה זה BNI בשבילך?

אפריל 27, 2025
כששאלנו את החברים שלנו בBNI את השאלה הזו, התשובות שקיבלנו חשפו משהו עמוק. חשבתם שההצלחה...
להמשך קריאה
ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

מרץ 19, 2025
אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם ניתן להבחין בין הפניות חלשות להפניות איכותיות. התשובה שלי...
להמשך קריאה
ייצוג שיוויוני במרחב ציבורי הוא מאבק משותף...1

ייצוג שיוויוני במרחב הציבורי הוא מאבק משותף

מרץ 9, 2025
המציאות כיום היא שנשים הן שנלחמות למען נשים לוודא שהבנות שלהן יראו בחיי היומיום את...
להמשך קריאה
BNI

שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟

מרץ 5, 2025
שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.