Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

איך לקבל לקוחות מפורסמים

Ivan Misner
  • מאת: ירדן נוי - מנכ״ל משותף
  • תאריך: יולי 4, 2016
  • תגובות: אין תגובות

בחודש שעבר השתתפתי בכנס באנגליה במלאת 20 שנה ל- BNI  אנגליה. אורח הכבוד היה מייסד הארגון דר' מייזנר. במצגת שהציג, ציין את היכרותו עם סר ריצ'רד ברנסון, (יזם ואיש עסקים אנגלי בעליו של מותג הענק וירג'ין הידוע בהתנהגויות יוצאות דופן, הונו מוערך ע"פ הסאנדיי טיימס בכ- 7.8 מיליארד דולר) המצגת של דר' מייזנר כללה סיפורים מעניינים על יכולות הנטוורקינג המופלאות של סר ברנסון וגם תמונות מהביקור באי הפרטי שלו (כן, יש לו אי פרטי משלו)

לאחר המצגת פתח דר' מייזנר את הבמה לשאלות מהקהל, אחת המשתתפות נעמדה ואמרה: "דר' מייזנר, קוראים לי  לורה ויש לי חברה העוסקת באירועים אשמח מאד אם תפנה אותי לסר ריצ'רד ברנסון"

דר מייזנר עשה משהו שהדהים את הקהל. הוא לא אמר מילה אלא ירד מהבמה והתקדם לעבר האשה ששאלה את השאלה.  הוא הושיט את ידו ואמר: " שלום, שמי הוא דר' איוון מייזנר , תוכלי להזכיר לי שוב את שמך…?" לחץ את ידה וחזר אל הבמה. מעל הבמה הוא פנה לקהל ואמר: "אתם לא יודעים מה מערכת היחסים שלי איתו, האם אני במערכת יחסים קרה, קרובה או חמה. סר ריצ'רד הוא איש מפורסם והרבה רוצים בקרבתו. חשוב שתבינו שאני לא מתכוון לסכן את שמי הטוב ולהפנות אליו אדם שאין לי כל היכרות מוקדמת ועמוקה איתו."

איך לקבל לקוחות מפורסמים

מימין: סר ריצ'רד ברנסון ודר' מייזנר

לא פעם נכחתי במפגשי נטוורקינג שבהם אדם זרק לאוויר במודע או שלא במודע שם של אדם ידוע ומיד זכה בתגובות המבקשות שיפתח להם דלת, שיכיר אותו להם או לעיתים כעס על ש"הוסתר" מהם מידע.  תופעת Name Dropping (זריקת שמות מפורסמים לחלל האויר) יכולה לפעול כבומרנג. זריקת שמות מפורסמים לאויר מושכת תשומת לב ועניקה לאדם תחושה של חשיבות, " אני מכיר את X ", זה אנושי וטבעי. אבל זה גם יכול לחזור כמו בומרנג כאשר אנשים המחשיבים עצמם במקורבים או מרגישים במעמד של חברים קרובים יכולים להרגיש נפגעים שמידע מסוג כזה הוסתר מהם. "יוסי לא סומך עלי? למה הוא סיפר שהוא מכיר את X  לרונית ולי הוא לא אמר כלום?"

כשאנחנו מדברים על "מפורסמים" חושבים בד"כ על תחום הבידור אך זה זהה גם בתחום העסקים. חשוב להבין שככל שאדם יותר מוכר או נמצא בתפקיד בכיר, כך הוא יותר ממדר את עצמו ומסנן את אלו הרוצים בקירבתו. האדם שיכול לפתוח לכם דלת לאותו מפורסם צריך לשמור על השם שלו ולא לקלקל לעצמו את הקשר בהפנייה לא מתאימה.

אם אתם רוצים קשר לאדם ידוע ומצאתם את מי שיפתח עבורכם את הדלת, הקפידו על הפרמטרים הבאים:

  1. יש לכם מערכת קשרים טובה והדוקה עם האדם המפנה
  2. יש לכם מוצר או שירות שיכול לפתור ל"מפורסם" קושי או אתגר
  3. אתם מקדישים זמן לאדם המפנה ומסבירים לו למה "המפורסם" צריך אתכם

אם אתם עומדים בכל 3 הפרמטרים יכולת השיכנוע שלכם את המפנה לפתוח לכם דלת, גבוהה.

אם לא, אל תכעסו אלא שימו עצמכם במקומו והיו כנים עם עצמכם האם אתם במקומו הייתם פועלים אחרת? בידקו מה מ-3 הפרמטרים חסרים לכם והתחילו לעבוד עליהם. בהצלחה!

שלכם,

ירדן נוי

קודםהקודםהאם אתם "ספאמרים" של כרטיסי ביקור?
הבאאיך להפוך ביקור בקבוצת נטוורקינג להצלחההבא

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

Waze של העסקים

טור חגיגי: לציון 120 טורים  waze של העסקים

מאי 25, 2025
בעלי ובעלות עסקים מתחלקים ל-2 סוגים. הראשונים יודעים לאן הם רוצים להגיע אבל לא יודעים...
להמשך קריאה
A-Tool-to-GAIN-Trusted-Relationships-1030x571

הממת"ק שיבסס לכם קשרי אמון

מאי 11, 2025
בנטוורקינג עסקי, אמון הוא אחד הגורמים הקריטיים במתן וקבלת הפניות. זכרו, העיקר הוא לא מה...
להמשך קריאה
BNI

מה זה BNI בשבילך?

אפריל 27, 2025
כששאלנו את החברים שלנו בBNI את השאלה הזו, התשובות שקיבלנו חשפו משהו עמוק. חשבתם שההצלחה...
להמשך קריאה
ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

מרץ 19, 2025
אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם ניתן להבחין בין הפניות חלשות להפניות איכותיות. התשובה שלי...
להמשך קריאה
ייצוג שיוויוני במרחב ציבורי הוא מאבק משותף...1

ייצוג שיוויוני במרחב הציבורי הוא מאבק משותף

מרץ 9, 2025
המציאות כיום היא שנשים הן שנלחמות למען נשים לוודא שהבנות שלהן יראו בחיי היומיום את...
להמשך קריאה
BNI

שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟

מרץ 5, 2025
שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟
להמשך קריאה
BNI

איך באמת נראה נטוורקינג שעובד? תנו לחברי BNI ישראל לספר לכם בעצמם!

מרץ 5, 2025
בסרטון הזה תגלו איך שיתופי פעולה, חיבורים עסקיים והפניות איכותיות הפכו לחלק בלתי נפרד מההצלחה...
להמשך קריאה
88yhrk4f

ההשראה מתחילה כשמשנים את המילים

פברואר 26, 2025
"אני רוצה לעורר השראה באנשים. אני רוצה לעורר השראה באנשים – שמעוררים השראה באנשים. אני...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.