Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

אם אשתתף ביותר מפגשי נטוורקינג אונליין, זה יקדם את העסק שלי ?

Yarden noy
  • מאת: ירדן נוי - מנכ"ל משותף
  • תאריך: אוקטובר 8, 2020
  • תגובות: אין תגובות

במשך שנים הייתי משתתפת בכנסים ואירועים במטרה ללמוד כמה שיותר ובין היתר להכיר אנשים חדשים. עם הזמן התחלתי לזהות פרצופים מוכרים שהופיעו בכל כנס שהגעתי אליו. את רוב הזמן הם בילו מחוץ לאולם ההרצאות, הסתובבו במסדרונות חמושים בכרטיסי ביקור, עברו בשיטתיות בקהל ו"צדו" לקוחות.

"היי, קוראים לי X אני מנטור לעסקים,

במה אתה עוסק?… וואלה, יש לי כמה לקוחות בתחום שלך

הטסתי את העסק שלהם קדימה תוך כמה חודשים!

אפשר לקבל את כרטיס הביקור שלך? יופי. הנה שלי

היה נחמד לשוחח, נהיה בקשר שיהיה לך יום מצוין."


נשמע לכם מוכר?

אני זוכרת שתמיד הרגשתי מבוכה מהסיטואציה, גם אם לא הייתי חלק ממנה.


מר
X היה במסע צייד ובקושי נתן לצד השני לדבר. זה היה ניסיון מכירה שקוף ובוטה. עקבתי אחריו בעיניים וראיתי שהוא עובר מאדם אחד לשני, אוסף כרטיסים ומשתדל להספיק כמה שיותר לפני שיקראו לאנשים לחזור לאולם ההרצאות. היה לי ברור שכשהצייד יחזור הביתה, הוא ישלח אין ספור הודעות לבעלי הכרטיסים ויזכיר להם היכן נפגשו:

"זוכר אותי? נתת לי את הכרטיס ביקור שלך… אמרנו שנהיה בקשר"

מר X כמובן ימשיך לפקוד אירועי נטוורקינג וכנסים כדי להמשיך לצוד. למה? כי מישהו אמר לו שזו מתמטיקה פשוטה: ככל שישתתף ביותר אירועים ויעשה "נטוורקינג" כך יוכל לקדם את העסק שלו.

 

האם זה נכון או שמדובר במיתוס?

טעות ראשונה היא לחשוב ש"ניראות" בלבד יכולה לייצר הפניות עסקיות בין אנשים שאינם מכירים האחד את השני. שאלו את עצמכם האם הייתם מפנים בלב שלם אדם שפגשתם בצורה שטחית בלבד לחבר קרוב, בן משפחה, ללקוח טוב שלכם?

טעות שניה היא בהבנת המושג "נטוורקינג". נטוורקינג הוא לא תחרות מי יאסוף יותר כרטיסי ביקור. מדובר ביצירת קשר מתוך רצון אמיתי להכיר, מבלי לנסות למכור.

 

בתקופה שלפני הקורונה, תקופה שבה התכנסנו צפופים יחד עם מאות אנשים באולמות גדולים, היה אפשר לפגוש המוני אנשים בבת אחת. עכשיו עברנו מאולמות ובמות למימד טלויזיוני.

האם באונליין השתנה משהו ?

כמו בהרבה דברים בחיינו המהות לא משתנה, גם אם התפאורה אחרת.

כנסים ואירועי נטוורקינג עברו לקוביות וירטואליות קטנות אבל אנשים נשארים אנשים. לכאורה פשוט יותר להשתתף באירועי נטוורקינג. הכל נגיש, לרוב חינמי ועדיין, אפשר לזהות את "הציידים" בקלות.

הם ממוקדי מטרה, מוכנים למשימה – נותנים מצגת אישית מהוקצעת, לא שוכחים להכניס את פרטי ההתקשרות שלהם בצ'ט, בד"כ יש להם הצעה מכירתית ש"אי אפשר לעמוד בפניה". לרוב יעזבו את המפגש לפני הסוף אחרי שהרגישו ש"מיצו" את האפשרויות.


מי שמחפשים את הכמות ולא את האיכות, לא ממש יתעניינו בהיכרות לעומק.

מי שמחפשים למכור לא באים עם רצון להקשיב לצד השני.

ניראות שבאה ממקום לא נכון הופכת להיות "ניראות שלילית" ומזיקה.

"הניצוד" מריח מרחוק את "הצייד" ובורח.

כמו בפיתוח מערכת יחסים זוגית, ללא עומק לא נתקדם לצעד הבא.

תמשיכו לפתח היכרויות ולהשתתף באירועים אופליין ואונליין, אל תהיו מרוכזים במה שיש לכם להציע אלא השקיעו במעט אנשים לעומק מאשר בהרבה אנשים בצורה שטחית.

מחפשים קשר לאנשים מפורסמים?

ככל שאדם יותר מפורסם כך יותר אנשים מחפשים למכור לו ולכן קשה יותר להגיע אליו. הנה 3 דברים שצריך לעשות לפני שמגיעים למפורסמים:

https://bit.ly/3npNR7s

אשמח שתכתבו לי תגובות, הערות, הארות ושאלות לגבי מה שכתבתי.

אם אתם רוצים לשתף איך אתם מקדמים את העסק שלכם דרך נטוורקינג

או יש לכם עוד רעיונות, כיתבו לי [email protected]

את הרעיונות הטובים ביותר אשתף עם כל חברי קהילת BNI – עם קרדיט מלא כמובן.

שלכם,

ירדן נוי

מנכ"לית BNI

 

קודםהקודםאיך להניע אנשים לייצר עבורי הפניות
הבאאיך למנף פגישות 1ל1 ליציאה ממשברהבא

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

Waze של העסקים

טור חגיגי: לציון 120 טורים  waze של העסקים

מאי 25, 2025
בעלי ובעלות עסקים מתחלקים ל-2 סוגים. הראשונים יודעים לאן הם רוצים להגיע אבל לא יודעים...
להמשך קריאה
A-Tool-to-GAIN-Trusted-Relationships-1030x571

הממת"ק שיבסס לכם קשרי אמון

מאי 11, 2025
בנטוורקינג עסקי, אמון הוא אחד הגורמים הקריטיים במתן וקבלת הפניות. זכרו, העיקר הוא לא מה...
להמשך קריאה
BNI

מה זה BNI בשבילך?

אפריל 27, 2025
כששאלנו את החברים שלנו בBNI את השאלה הזו, התשובות שקיבלנו חשפו משהו עמוק. חשבתם שההצלחה...
להמשך קריאה
ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

מרץ 19, 2025
אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם ניתן להבחין בין הפניות חלשות להפניות איכותיות. התשובה שלי...
להמשך קריאה
ייצוג שיוויוני במרחב ציבורי הוא מאבק משותף...1

ייצוג שיוויוני במרחב הציבורי הוא מאבק משותף

מרץ 9, 2025
המציאות כיום היא שנשים הן שנלחמות למען נשים לוודא שהבנות שלהן יראו בחיי היומיום את...
להמשך קריאה
BNI

שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟

מרץ 5, 2025
שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟
להמשך קריאה
BNI

איך באמת נראה נטוורקינג שעובד? תנו לחברי BNI ישראל לספר לכם בעצמם!

מרץ 5, 2025
בסרטון הזה תגלו איך שיתופי פעולה, חיבורים עסקיים והפניות איכותיות הפכו לחלק בלתי נפרד מההצלחה...
להמשך קריאה
88yhrk4f

ההשראה מתחילה כשמשנים את המילים

פברואר 26, 2025
"אני רוצה לעורר השראה באנשים. אני רוצה לעורר השראה באנשים – שמעוררים השראה באנשים. אני...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.