Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

מה הדבר העיקרי שמטריד בעלי עסקים?

  • מאת: ירדן נוי - מנכ"ל משותף
  • תאריך: אוקטובר 30, 2022
  • תגובות: 2 תגובות

הרבה שאלות מטרידות את בעלי ובעלות העסקים אך העיקרית, זו שבאמת חשובה מכולן היא השאלה – איך מגיעים לעוד לקוחות.

למה?

כי העסק צריך לגדול

למה?

כדי שיהיו יותר הכנסות מהוצאות וכך תוכלו להרוויח כסף

אז מה הבעיה?

הבעיה היא שצריך לפגוש אנשים חדשים והרבה, בצורה קבועה, כדי להגיע לתוצאות. זה עניין של מספרים. ככל שנפגשים עם יותר אנשים וחושפים את השירות או המוצר שלנו, כך עולה הסיכוי והפוטנציאל להגיע ללקוחות חדשים. אבל אתם אנשים עסוקים והזמן שלכם קצר, אז תיכף אחשוף בפניכם את קיצור הדרך לשם.

 

התקופה שאנו חיים בה כיום מאופיינת בסגירות חברתית.

פעם בנייני המגורים היו בנויים על עמודים. לא היה אינטרקום, לא היה לובי ובטח לא שוער. הילדים היו משחקים מתחת לעמודים, הדלתות היו פתוחות והשכנים היו יוצאים ונכנסים האחד מהשני. כך למדו איך לייצר תקשורת האחד עם השני, לקרוא שפת גוף ומחוות אנושיות, והתחושה הייתה תחושה של "ביחד", של קהילה.

היום, הדלתות סגורות, אין יותר משחקים מתחת לבניין, במקום עמודים יש לובי מפואר, שערים וחניות תת קרקעיות שמובילות במעלית ישירות לדירה. בנייני ענק של 25 קומות מכילים עשרות רבות של משפחות, מספר שדומה לתושבי כפר או מושב שלם, והתקשורת עוברת לקבוצות וואטסאפ, פייסבוק ודומיו בהן אין היכרות אישית.

הדור הצעיר נמצא מול מסך הטלפון הנייד ואפשר לראות אותם יושבים בחבורות, לא מסתכלים אחד לשני בעיניים וכל אחד עסוק בטלפון הנייד שלו גם אם הם יושבים סביב אותו השולחן. התקשורת הפכה להיות מינימליסטית. כשהדור הזה יגדל ויהפוך להיות עצמאי, ללא ספק יהיה לו יתרון דיגיטלי, אך יהיה לו קושי גדול ברמת היכולת לפתח קשרים בינאישיים וכן פער במיומנויות החברתיות לבנייתם . זה תומך במשפט חשוב שהוא, צריך קהילה שלמה כדי לבנות עסק מצליח.

נכון, אפשר להיות חלק מקהילה עסקית ברשתות החברתיות ולהנות מהמלצות הדדיות. חשוב לא פחות לדעת איך להימנע מתופעת "פירגון יתר" שמייצרת אי-אמינות ברשת

כמה אנשים חדשים אתם יכולים לפגוש כל יום, כל שבוע, כל חודש?

רוב האנשים אוהבים וזקוקים ליצירת קשר אנושי והיכרות עם לקוחות אבל יש גבול למספר פגישות שניתן לקיים ביום אחד או בשבוע כדי להכיר יותר אנשים. כאן נכנסים לפעולה היתרונות והכוח של קהילה עסקית מקצועית.

שימו לב לנתונים! במפגש קבוצה עסקית ממוצעת שבה חברים 30 אנשי ונשות עסקים, שנפגשת כ-50 פעמים בשנה, ניתן לפגוש בין 350 – 750 אנשים חדשים בשנה (הנקראים אורחים) . זה מספר עצום של אנשים חדשים שחברי הקבוצה מזמינים כדי שיכירו אותם ואת הפעילות העסקית שלהם. אנשים אלו :

שומעים את חברי הקבוצה מציגים את העסק שלהם

רואים אותם בעיניים

מקבלים עליהם עדויות וחוות דעת

מנהלים איתם סמול -טוק להיכרות ראשונית

מחליפים איתם פרטים

קובעים איתם פגישות

אותם אורחים שהגיעו לקבוצה יספרו הלאה על האנשים המעניינים שהם פגשו וכך מתרחב מעגל ההזדמנויות העסקיות אפילו יותר ממה שניתן לנחש או לאמוד.

נכחתי בפגישה בה אחד מחברי הקהילה העסקית הודיע על עזיבה עקב חוסר זמן בשל "ריבוי הפניות" שקיבל. הוא קיבל החלטה לטפל בלקוחות החדשים ולעזוב את המקום שסיפק לו אותן. אם תשאלו אותי – לא בטוחה שזו החלטה נבונה. כשהוא יסיים לטפל בלקוחות שהגיעו אליו דרך ההפניות שקיבל הם יעזבו אותו אחרי קבלת השירות וכלל לא בטוח שאחרים יגיעו מהר במקומם. כשיתפנה לידידנו הזמן ופתאום ירגיש שהיומן ריק הוא יאמר לעצמו שעכשיו הזמן לחזור לקבוצה ש"האכילה" אותו והיתה ספק הפניות מצוין עבורו. הוא לא לוקח בחשבון שלא בטוח שמקומו יהיה פנוי או שחבריו ישמחו לקבלו שוב בזרועות פתוחות אחרי שעזב אותם.

 

אפשר להצליח לבד, אבל יחד מגיעים גבוה יותר ורחוק יותר.

בעולם העסקים יש חשיבות לשמירה על מערכת יחסים לטווח ארוך, שאיננה חד צדדית. להישאר קרוב לעין וללב כדי לשמור על הקשרים, הקירבה והרצון לתת לאלו שפתחו בפניכם את הקשרים שלהם. כל אלו הם חלק ממיומנויות העסקיות – חברתיות שיאפשרו לכם לצמוח.

אם אתם רוצים לפגוש הרבה אנשים, באווירה עסקית, חיובית ומקצועית שתאפשר לכם לייצר קשרים ותחסוך לכם הרבה זמן, זמן ששווה הרבה כסף, תתחברו לקהילה עסקית כי היא לא מותרות עבור הצמיחה העסקית שלכם, אלא צורך בסיסי.

אשמח שתכתבו לי תגובות, הערות, הארות ושאלות לגבי מה שכתבתי.

אם אתם רוצים לשתף איך הגעתם לפגוש יותר אנשים

כיתבו לי [email protected]

את הרעיונות הטובים ביותר אשתף עם חברי הקהילה – עם קרדיט מלא כמובן.

שלכם,

ירדן נוי

מנכ"לית  BNI

קודםהקודםאיך לא להיפגע בעסקים מתופעת "אחרי החגים"
הבאמהו סוד ההצלחה של קובי בריאנטהבא

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. דבורה הגב 25 פבר 2023

    הי, שמעתי הרבה על BNI לטובה! לי יש חנות אופטיקה באזור הישן בבית שמש, 33 שנה…בחודשים האחרונים אני מרגישה שהרבה לקוחות עזבו אותי וסוג הלקוחות שנכנסים לחנות הוא פחות איכותי. מין הסתם הרבה אנשים שהיו לקוחותי עזבו גם את בית שמש. עכשוי לעניין כתגובה לפוסט, האם להצטרף אליכם איתן לי ערך נוסף לעסק שלי בהתייחס לעובדה שאין קבוצת BNI בבית שמש?

    1. בועז הגב 13 מרץ 2024

      היי דבורה
      תודה על תגובתך
      אני בועז מBNI ישראל,
      אשמח לשוחח, מתי נוח לך לדבר?
      מה הנייד שלך?
      הנייד שלי 052-3595920

      המשך חיום טוב ובשורות טובות
      בועז

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

Waze של העסקים

טור חגיגי: לציון 120 טורים  waze של העסקים

מאי 25, 2025
בעלי ובעלות עסקים מתחלקים ל-2 סוגים. הראשונים יודעים לאן הם רוצים להגיע אבל לא יודעים...
להמשך קריאה
A-Tool-to-GAIN-Trusted-Relationships-1030x571

הממת"ק שיבסס לכם קשרי אמון

מאי 11, 2025
בנטוורקינג עסקי, אמון הוא אחד הגורמים הקריטיים במתן וקבלת הפניות. זכרו, העיקר הוא לא מה...
להמשך קריאה
BNI

מה זה BNI בשבילך?

אפריל 27, 2025
כששאלנו את החברים שלנו בBNI את השאלה הזו, התשובות שקיבלנו חשפו משהו עמוק. חשבתם שההצלחה...
להמשך קריאה
ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

מרץ 19, 2025
אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם ניתן להבחין בין הפניות חלשות להפניות איכותיות. התשובה שלי...
להמשך קריאה
ייצוג שיוויוני במרחב ציבורי הוא מאבק משותף...1

ייצוג שיוויוני במרחב הציבורי הוא מאבק משותף

מרץ 9, 2025
המציאות כיום היא שנשים הן שנלחמות למען נשים לוודא שהבנות שלהן יראו בחיי היומיום את...
להמשך קריאה
BNI

שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟

מרץ 5, 2025
שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟
להמשך קריאה
BNI

איך באמת נראה נטוורקינג שעובד? תנו לחברי BNI ישראל לספר לכם בעצמם!

מרץ 5, 2025
בסרטון הזה תגלו איך שיתופי פעולה, חיבורים עסקיים והפניות איכותיות הפכו לחלק בלתי נפרד מההצלחה...
להמשך קריאה
88yhrk4f

ההשראה מתחילה כשמשנים את המילים

פברואר 26, 2025
"אני רוצה לעורר השראה באנשים. אני רוצה לעורר השראה באנשים – שמעוררים השראה באנשים. אני...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.