Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

האם אתם "ספאמרים" של כרטיסי ביקור?

האם אתם "ספאמרים" של כרטיסי ביקור?
  • מאת: ירדן נוי - מנכ״ל משותף
  • תאריך: יוני 5, 2016
  • תגובות: אין תגובות

פייסבוק ישראל נדרשו לשלם לאחרונה 9 מיליון שקלים (שיתרמו לצדקה) בתביעה ייצוגית על כך ששלחו בקשות הצטרפות לפייסבוק לאנשים שלא היו מחוברים לפייסבוק. אנשים אלו לא ביקשו לקבל את הצעות החברות והן בכל זאת נשלחו מבלי לקבל את אישורם.

רוב האנשים שונאים לקבל מיילים עם הצעות "מעניינות" או אינפורמציה שלא ביקשו לקבל. ההצעות נשלחו בדרך כלל מאנשים שלא זוכרים שאי פעם פגשו או נתנו את הסכמתם למשלוח ניוזלטרים. לזה קוראים "ספאם".

לפי ויקיפדיה: "ספאם" = שיווק אגרסיבי, השואף לחשוף מוצר או שירות למספר אנשים רב ככל האפשר, תוך כדי התעלמות מטובתם, מרגשותיהם או מהתפיסות המודרניות של השיווק ושל תורת המוסר, אשר מחשיבות את צורכי הלקוחות ורצונותיהם.

בואו נחשוב על זה לרגע. מה ההבדל בין אלו השולחים דואר אלקטרוני ללא רשות לבין אלו ששולפים כרטיסי ביקור מהכיס ורק "מעבירים" אותו לידיים שלי, בלי שביקשתי. היום זה כרטיס ביקור ומחר זה דואר אלקטרוני בלי שנרגיש….

האם אתם מחלקים לכל אדם שאתם פוגשים את כרטיס הביקור שלכם?

בידקו את עצמכם, האם אתם "ספאמרים" של כרטיסי ביקור?

  1. בכל אירוע נטוורקינג אני נוהג/ת לחלק כמה שיותר כרטיסי ביקור
  2. אם לא מבקשים ממני כרטיס ביקור אני דואג/ת לתת
  3. אחרי האירוע, אני מוסיפ/ה את שמות האנשים על כרטיסי הביקור לרשימת התפוצה שלי

אם עניתם "כן" על כל 3 השאלות אתם צריכים לבחון את עצמכם – אתם "ספאמרים"!!

הנה כמה טכניקות שאני משתמשת לקבלה או מתן כרטיסי ביקור:

אני לא מוסרת את כרטיס הביקור שלי אם לא ביקשו אותו ממני. כשמישהו מבקש ממני כרטיס ביקור, אני מתייחסת לכך כאל התעניינות אמיתית בי או בעסק שלי. אני משתדלת לא לתת את כרטיס הביקור שלי למישהו שאין לי כל כוונה לשמור איתו על קשר או לא נראה לי שיש טעם להמשך.

אם מישהו מעוניין להכניס את שמי לרשימת התפוצה, שיבקש ויגיד גם למה כדאי לי לקבל את הניוזלטר. רוב הסיכויים שאשיב בחיוב. למה לא? זה הרבה יותר אמיתי ונכון במקום לעשות זאת בהחבא.  

במידה ואני כן מעוניינת לשמור על קשר, אבל הצד השני לא ביקש ממני? אני משתמשת בטכניקת "מראה" ומבקשת מהצד השני את כרטיס הביקור שלהם. בד"כ אנשים יבקשו ממני את הכרטיס שלי בחזרה. אם הטכניקה לא תעבוד והצד השני לא יבקש ממני את הכרטיס שלי, אבין שאין כאן באמת עניין או מקום להמשיך את הקשר.

אם אני רוצה להשאיר רושם על הצד השני או להחמיא לו, אבקש 2(!) כרטיסי ביקור ממנו – הבקשה תמיד יוצרת עניין בצד השני ואז יש לי הזדמנות להסביר: "כרטיס אחד עבורי והשני יהיה מוכן אם אפגוש אדם שיוכל להנות מהשירותים או המוצרים שלך" זה תמיד יוצר אפקט חיובי ואנשים זוכרים אותי בשל כך.

אני מזכירה לעצמי יום יום שעדיף לעשות עסקים עם אנשים על השולחן מאשר תחתיו.

שלכם,

ירדן נוי

קודםהקודםמה לעשות כדי לא לקבל "לא" בשיחה עם לקוח
הבאאיך לקבל לקוחות מפורסמיםהבא

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

Waze של העסקים

טור חגיגי: לציון 120 טורים  waze של העסקים

מאי 25, 2025
בעלי ובעלות עסקים מתחלקים ל-2 סוגים. הראשונים יודעים לאן הם רוצים להגיע אבל לא יודעים...
להמשך קריאה
A-Tool-to-GAIN-Trusted-Relationships-1030x571

הממת"ק שיבסס לכם קשרי אמון

מאי 11, 2025
בנטוורקינג עסקי, אמון הוא אחד הגורמים הקריטיים במתן וקבלת הפניות. זכרו, העיקר הוא לא מה...
להמשך קריאה
BNI

מה זה BNI בשבילך?

אפריל 27, 2025
כששאלנו את החברים שלנו בBNI את השאלה הזו, התשובות שקיבלנו חשפו משהו עמוק. חשבתם שההצלחה...
להמשך קריאה
ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

מרץ 19, 2025
אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם ניתן להבחין בין הפניות חלשות להפניות איכותיות. התשובה שלי...
להמשך קריאה
ייצוג שיוויוני במרחב ציבורי הוא מאבק משותף...1

ייצוג שיוויוני במרחב הציבורי הוא מאבק משותף

מרץ 9, 2025
המציאות כיום היא שנשים הן שנלחמות למען נשים לוודא שהבנות שלהן יראו בחיי היומיום את...
להמשך קריאה
BNI

שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟

מרץ 5, 2025
שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟
להמשך קריאה
BNI

איך באמת נראה נטוורקינג שעובד? תנו לחברי BNI ישראל לספר לכם בעצמם!

מרץ 5, 2025
בסרטון הזה תגלו איך שיתופי פעולה, חיבורים עסקיים והפניות איכותיות הפכו לחלק בלתי נפרד מההצלחה...
להמשך קריאה
88yhrk4f

ההשראה מתחילה כשמשנים את המילים

פברואר 26, 2025
"אני רוצה לעורר השראה באנשים. אני רוצה לעורר השראה באנשים – שמעוררים השראה באנשים. אני...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.