Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

ההבדל בין שיווק מפה לאוזן ל"שיווק באמצעות הפניות"

ההבדל בין שיווק מפה לאוזן ל"שיווק באמצעות הפניות"
  • מאת: ירדן נוי - מנכ״ל משותף
  • תאריך: יוני 5, 2015
  • תגובות: אין תגובות

לאחרונה, הכריז הארגון העולמי על שינוי הביטוי הותיק "שיווק מפה לאוזן". מעתה, אימרו: שיווק באמצעות הפניות!

למה זה קרה, מה ההבדל?

שיווק מפה לאוזן נתפס כמהלך שיווקי איטי, פאסיבי, כזה שקורה באופן אקראי, פעילות שלוקחת זמן ויכולת ההשפעה של האדם עליו, מועטה.

שיווק באמצעות הפניות נתפס כפעילות מתוכננת, סיסטמתית, שיווק פרו – אקטיבי אשר יכולת ההשפעה של האדם עליו, גבוהה.

הפכים.

דר' מייזנר מגדיר שיווק באמצעות הפניות כ"אסטרטגיה עסקית למציאת לקוחות חדשים דרך בניית מערכת יחסים כאשר התוצאה היא שטף של המלצות אישיות" 

חשוב לזכור:

לא מדובר ביצירת היכרויות עם הרבה אנשים, מדובר בהיכרות עמוקה של האנשים שאתם מכירים.

לא מדובר בהשתתפות במפגש כל שבוע, מדובר במתן אמון באנשים שאתה פוגש כל שבוע.

לא מדובר במתן לידים לאנשים אלה, מדובר במתן הפניות.

לא מדובר במצגת שבועית, מדובר בהדרכת שותפים ליצירת הפניות.

לא מדובר במה שיש לכם, מדובר במה שאתם יכולים לתת.

לא מדובר רק בעסקים, מדובר במערכת יחסים.

זה לא מפגש, זו חוויה!

זוכרים? מעתה אימרו שיווק באמצעות הפניות.

ובנימה אישית, קיבלתי הודעה ששימחה אותי מאד.

כך כותב לי אילן בן הרוש, חבר קבוצת "BNI ירושלים" :

"ירדן שלום, יצאתי כעת מפגישה ארוכה עם חבר כנסת אלי כהן ממפלגת "כולנו", במהלכה הזכרתי את ארגון BNI והסברתי שהחיבור שלי עם אנשי עסקים מתחומים מגוונים באופן קבוע תורם

רבות להבנתי את המצוקות והחסמים. ח"כ כהן ביקש ממני להתלוות אליו ולעזור לו בהבנה. מצאתי אוזן קשבת וחיבור נפלא.

הרבה בזכות האומץ לדבר על עצמי ובזכות החברים שרכשתי במהלך שנותי בארגון שאת מנהלת, אז תודה ל-BNI!"

בשביל רגעים כאילו אנחנו קיימים, לא כך?

שלכם,

ירדן נוי

קודםהקודםלמה אין אנשים מהקהילה האתיופית ב-BNI?
הבאמהיכן מגיעות הפניות?הבא

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

Waze של העסקים

טור חגיגי: לציון 120 טורים  waze של העסקים

מאי 25, 2025
בעלי ובעלות עסקים מתחלקים ל-2 סוגים. הראשונים יודעים לאן הם רוצים להגיע אבל לא יודעים...
להמשך קריאה
A-Tool-to-GAIN-Trusted-Relationships-1030x571

הממת"ק שיבסס לכם קשרי אמון

מאי 11, 2025
בנטוורקינג עסקי, אמון הוא אחד הגורמים הקריטיים במתן וקבלת הפניות. זכרו, העיקר הוא לא מה...
להמשך קריאה
BNI

מה זה BNI בשבילך?

אפריל 27, 2025
כששאלנו את החברים שלנו בBNI את השאלה הזו, התשובות שקיבלנו חשפו משהו עמוק. חשבתם שההצלחה...
להמשך קריאה
ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

מרץ 19, 2025
אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם ניתן להבחין בין הפניות חלשות להפניות איכותיות. התשובה שלי...
להמשך קריאה
ייצוג שיוויוני במרחב ציבורי הוא מאבק משותף...1

ייצוג שיוויוני במרחב הציבורי הוא מאבק משותף

מרץ 9, 2025
המציאות כיום היא שנשים הן שנלחמות למען נשים לוודא שהבנות שלהן יראו בחיי היומיום את...
להמשך קריאה
BNI

שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟

מרץ 5, 2025
שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟
להמשך קריאה
BNI

איך באמת נראה נטוורקינג שעובד? תנו לחברי BNI ישראל לספר לכם בעצמם!

מרץ 5, 2025
בסרטון הזה תגלו איך שיתופי פעולה, חיבורים עסקיים והפניות איכותיות הפכו לחלק בלתי נפרד מההצלחה...
להמשך קריאה
88yhrk4f

ההשראה מתחילה כשמשנים את המילים

פברואר 26, 2025
"אני רוצה לעורר השראה באנשים. אני רוצה לעורר השראה באנשים – שמעוררים השראה באנשים. אני...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.