Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

הכלים שיכינו אתכם לעולם העסקים

  • מאת: ירדן נוי - מנכ"ל משותף
  • תאריך: מאי 26, 2022
  • תגובות: אין תגובות

אנשי ונשות עסקים, מנהלים ויזמים נדרשים לא אחת להפגין כישורים ולהשתמש בסט של כלים ניהוליים. רוב האנשים לא נולדים עם יכולות טבעיות לפתוח עסק, לנהל עובדים, לנהל מערך שיווק ומכירות. לימודים אקדמאים והכשרות מקצועיות מקנים ידע ויכולת, מלמדים מקצוע ופותחים הזדמנויות אך לא מלמדים איך לנהל עסק הנותן את אותם שירותים מקצועיים. רופאים לומדים שנים רבות אך כשהם מסיימים את הלימודים הם אינם יודעים כיצד לפתוח ולנהל קליניקה. הבשורה הטובה היא שמדובר בסט של כלים שאפשר ללמוד אותם ומה שחשוב מזה, יש מקומות שניתן להתנסות בכלים האלו ולשפר את המיומנויות.


תיאוריה היא דבר טוב עד שהיא פוגשת במציאות.

גיל סיים לימודי רפואה משלימה ארוכים בהצטיינות ואחרי מספר שנים כשכיר החליט לפתוח קליניקה עצמאית. לא היה לו מושג במה זה כרוך. מהר מאד הבין שכדי לצמוח הוא צריך להכניס עובד שיסייע לו בניהול הקליניקה ובשיווק. העובדים שהוא שכר לא היו מתאימים והוא נאלץ לשחרר אותם אחד אחרי השני. יום אחד הזמין אותו לקוח שלו למפגש BNI וגיל שראה את הפוטנציאל השיווקי החליט להצטרף כחבר קבוצה. אחרי מספר חודשים קיבל על עצמו להיות חלק מועדת החברים של הקבוצה. הוא קיבל הדרכה ושובץ בצוות המראיינים. תפקידו היה לראיין את המועמדים שביקשו להצטרף לקבוצה, לראיין את הממליצים שלהם ולבחון את התאמתם למסגרת ולקבוצה. במהלך החודשים שביצע את הראיונות הבין את הטעויות שעשה כשניסה לראיין עובדים לקליניקה שלו כשהתעלם מסימנים בעייתיים.

אחרי 3 חודשים התחיל לסייע גם לצוות משאבי האנוש בוועדת החברים שבחן את התוצאות והפעילות של החברים. מטרת הצוות היתה לתת לחברים משוב על בסיס הפעילות על מנת לשפר את התוצאות. בפעם הראשונה שנתן משוב הופתע לשמוע שאנשים נעלבו ממנו. הוא לא הבין למה. חבר ועדה ותיק הסביר לו את ההבדל בין מתן "משוב בונה" למתן "ביקורת". בפעם השנייה גיל היה עירני וניסה כמיטב יכולתו ליישם את העצות שקיבל ולהימנע מביקורת. בפעם השלישית החבר הקשיב לו בקשב רב ובסיום הודה לו על המשוב. גיל הרגיש סיפוק גדול.

איפה עוד אפשר לרכוש נסיון במתן משוב ולקבל על זה תודה?

בקדנציה לאחר מכן שובץ לצוות החונכות בקבוצה והיה אחראי על תהליך הקליטה של החברים החדשים. תהליך "אונבורדינג" הוא אחד מהחוויות המשמעותיות ביותר שמעצבות את עתידו של חבר בארגון (או בהתאמה לעולם העבודה מייצר "מחוברות עובדים"). החוויות קובעות את מידת שביעות הרצון שלו והרצון להישאר. התהליך הוא המשך ישיר לחווית הריאיון, והציפייה של החבר החדש או העובד הוא לא רק להבין את החומר אלא לחוות תהליך חיובי שעונה על צרכיו החברתיים, הרגשיים, תחושת השייכות והרגשת המשמעות.


ראיון של עובדים, מתן משוב בונה וקליטה של עובדים חדשים הם רק חלק מסט הכלים הניהוליים שנדרשים מבעלי עסקים.

ככל שמתקדמים בתפקידים השונים רוכשים מיומנויות מורכבות יותר של ניהול. הידע שרוכשים והנסיון שצוברים בקבוצות BNI עוברים אתכם הלאה לעסק שלכם ומאפשרים לכם צמיחה עסקית כמנהלים מנוסים יותר בעסק שלכם.

אז בפעם הבאה שישאלו אתכם מה נותנת לכם חברות בקבוצת נטוורקינג עסקית תוכלו לומר בביטחון: סט כלים להצלחה בעולם העסקים!

 

אשמח שתכתבו לי תגובות, הערות, הארות ושאלות לגבי מה שכתבתי.

אם אתם רוצים לשתף איזה כלים קיבלתם מחברותכם כדי להצליח בעולם העסקים

כיתבו לי [email protected]

את הסיפורים הטובים ביותר אשתף עם חברי הקהילה – עם קרדיט מלא כמובן.

שלכם,

ירדן נוי

מנכ"לית  BNI

קודםהקודםמהו הצעד הראשון לחשוב "כמו גדולים"?
הבאהייתם עושים עסקים עם הדמות שלכם בפרופיל?הבא

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

Waze של העסקים

טור חגיגי: לציון 120 טורים  waze של העסקים

מאי 25, 2025
בעלי ובעלות עסקים מתחלקים ל-2 סוגים. הראשונים יודעים לאן הם רוצים להגיע אבל לא יודעים...
להמשך קריאה
A-Tool-to-GAIN-Trusted-Relationships-1030x571

הממת"ק שיבסס לכם קשרי אמון

מאי 11, 2025
בנטוורקינג עסקי, אמון הוא אחד הגורמים הקריטיים במתן וקבלת הפניות. זכרו, העיקר הוא לא מה...
להמשך קריאה
BNI

מה זה BNI בשבילך?

אפריל 27, 2025
כששאלנו את החברים שלנו בBNI את השאלה הזו, התשובות שקיבלנו חשפו משהו עמוק. חשבתם שההצלחה...
להמשך קריאה
ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

מרץ 19, 2025
אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם ניתן להבחין בין הפניות חלשות להפניות איכותיות. התשובה שלי...
להמשך קריאה
ייצוג שיוויוני במרחב ציבורי הוא מאבק משותף...1

ייצוג שיוויוני במרחב הציבורי הוא מאבק משותף

מרץ 9, 2025
המציאות כיום היא שנשים הן שנלחמות למען נשים לוודא שהבנות שלהן יראו בחיי היומיום את...
להמשך קריאה
BNI

שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟

מרץ 5, 2025
שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟
להמשך קריאה
BNI

איך באמת נראה נטוורקינג שעובד? תנו לחברי BNI ישראל לספר לכם בעצמם!

מרץ 5, 2025
בסרטון הזה תגלו איך שיתופי פעולה, חיבורים עסקיים והפניות איכותיות הפכו לחלק בלתי נפרד מההצלחה...
להמשך קריאה
88yhrk4f

ההשראה מתחילה כשמשנים את המילים

פברואר 26, 2025
"אני רוצה לעורר השראה באנשים. אני רוצה לעורר השראה באנשים – שמעוררים השראה באנשים. אני...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.