Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

למה האורחים שלכם לא מגישים מועמדות? חלק 1

  • מאת: ירדן נוי - מנכ"ל
  • תאריך: אוקטובר 27, 2024
  • תגובות: תגובה אחת

אתם מתרגשים לקראת האורחים שהזמנתם לבקר בקבוצת הנטוורקינג שלכם. אתם מאד גאים בקבוצה שלכם ויודעים שהאורחים שמגיעים למפגש הולכים לחוות חוויה מיוחדת, כמו שאתם עברתם לפני שהחלטתם להיות חלק מהקבוצה.

חברי הקבוצה מארחים אותם, מקבלים אותם עם חיוך, שואלים שאלות עליהם ועל העסק, מציגים אותם בפני חברים אחרים בקבוצה, נותנים להם מידע מה הולך לקרות במפגש כדי שידעו למה לצפות ומה הם צריכים לעשות ואפילו יושבים לידם ועונים להם על כל שאלה שמתעוררת אצלם – על המפגש, על החברים ועל הקבוצה.

המפגש עצמו מנוהל במקצוענות, הפרזנטציות חזקות, הנתונים העסקיים מרשימים ויש אוירה טובה ומפרגנת – הכל טוב! אז למה האורחים לא מגישים מועמדות??

דמיינו רגע דייט רומנטי בין שני אנשים שנפגשים פעם ראשונה. הם בוחנים האחד את השנייה האם יש ביניהם התאמה, האם יש קליק, האם יש תחומי עניין משותפים ובעיקר אם יש רצון להמשיך את הקשר ולקבוע דייט שני. הדייט הרומנטי היה חיובי מכל הבחינות עבור שניהם, השעות חלפו והשיחה קלחה והתארכה מעל ומעבר. בסוף הערב הם נפרדו לשלום וכל אחד הלך לביתו. ו…זהו. זה סוף הסיפור.

רגע, ככה זה נגמר? אם הכל זרם בטוב למה לא הייתה פגישה שניה?

דמיינו עכשיו פגישה עסקית ובה אתם עורכים פרזנטציה ללקוח פוטנציאלי. אתם מרגישים שהפגישה באווירה טובה, השיחה קולחת, ללקוח הפוטנציאלי יש הרבה שאלות רלוונטיות ואתם מרגישים שהוויב זורם והוא ממש מתלהב ממה שיש לכם להגיד. אחרי שעה של פרזנטציה מוצלחת אתם יוצאים עם תחושה טובה. ו…זו הפעם האחרונה שאתם שומעים מאותו לקוח פוטנציאלי.

רגע, אם פגישה הייתה מעולה אז למה לא נסגרה עיסקה?

מה משותף לדייט, עסקים ופגישות נטוורקינג?

יש משהו משותף לדייט במערכת יחסים בין אישית, לעסקים וגם לפגישת נטוורקינג – אם לא תייצרו המשך ותגידו בקול ובצורה ברורה "הייתי שמחה להיפגש איתך שוב", "אשמח לשלוח לך הצעת מחיר" וגם "תרצה שאסביר לך איך מגישים מועמדות?" רוב הסיכויים שלא יקרה כלום ולא תהיה המשכיות.

יש תפיסה מוטעית בתהליכי מכירה. נדמה לכם שאם היתה פרזנטציה טובה אז הלקוח הפוטנציאלי שכל כך התלהב יבקש להתקדם, הרי הפרזנטציה שנתתם היתה פצצה ועשתה את העבודה. אם הדייט היה טוב (כן, גם דייט זוגי הוא תהליך מכירה) אחד מבני הזוג היה צריך להביע בקול רם רצון לפגישה שניה מה שהיה חוסך שעות של בהיה בווטסאפ  לחכות שתגיע הודעה מהצד השני. אם מפגש הנטוורקינג היה מוצלח לדעתכם, הוא בודאי עשה את הרושם הנכון על האורחים והם כבר ישאלו איך מצטרפים, פגישה כל כך מעולה כבר עשתה בשבילכם את העבודה, לא?

אז"ש (אז זהו שלא…)

בשביל שדברים יתקדמו אתם צריכים להבין שאתם בתהליך מכירה שבו אתם נדרשים לנהל את הסיטואציה ולהציע לאורחים לקנות.

סקרים הראו שאנשים לא הגישו טפסי מועמדות כי אף אחד לא הציע להם או שאל אותם אם הם מעוניינים. מעטים ישאלו אחרי מפגש "איך מגישים מועמדות?" בלי שיתבקשו.

כמות המסרים והרעש שיש לאנשים היום היא עצומה. אחרי שיסיימו פגישה איתכם או אחרי מפגש עסקים הם כבר יהיו עמוק בתוך הלו"ז היומי שלהם, הווטסאפים והמשימות וישכחו לגמרי מכם. תפקידכם הוא להניע את תהליך הקנייה ולעזור לאורחים שלכם לקבל החלטה.

מה אפשר לעשות?

ראשית, להציע לאורחים בתהליך האורינטציה (לאחר מתן מידע נוסף ומענה על שאלות) למלא טופס מועמדות יחד ולא לחכות שישאלו מה הצעד הבא.

שנית, לפני שהם עוזבים את המקום לקבוע מועד ושעה לשיחת פולואפ

שלישית – לבצע את הפולואפ.

אם תעשו מה שאמרתם שתעשו, תוכלו להשיג תוצאות הרבה יותר טובות.

על תהליך הפולואפ כתהליך החשוב ביותר לסגירת עיסקה, ארחיב בטור הבא.

 

אשמח שתכתבו לי תגובות, הערות, הארות ושאלות לגבי מה שכתבתי.

אם אתם רוצים לשתף למה לדעתכם האורחים לא מגישים מועמדות

כיתבו לי [email protected] או הגיבו בבלוג

טורים נוספים ניתן למצוא בבלוג שלי – media.bni.co.il/blog

 

שלכם,

ירדן נוי

מנכ"לית  BNI

קודםהקודםמלזלים בהפניות קטנות?
הבאלמה האורחים שלכם לא מגישים מועמדות? חלק 2הבא

לפוסט הזה יש תגובה אחת

  1. שארה הגב 28 אוק 2024

    לפי זה האם לא הגיוני וטבעי יותר שחברי צוות איינטציה יתאמו ויעשו את שיחות הfollow up?

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

A-Tool-to-GAIN-Trusted-Relationships-1030x571

הממת"ק שיבסס לכם קשרי אמון

מאי 11, 2025
בנטוורקינג עסקי, אמון הוא אחד הגורמים הקריטיים במתן וקבלת הפניות. זכרו, העיקר הוא לא מה...
להמשך קריאה
BNI

מה זה BNI בשבילך?

אפריל 27, 2025
כששאלנו את החברים שלנו בBNI את השאלה הזו, התשובות שקיבלנו חשפו משהו עמוק. חשבתם שההצלחה...
להמשך קריאה
ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

מרץ 19, 2025
אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם ניתן להבחין בין הפניות חלשות להפניות איכותיות. התשובה שלי...
להמשך קריאה
ייצוג שיוויוני במרחב ציבורי הוא מאבק משותף...1

ייצוג שיוויוני במרחב הציבורי הוא מאבק משותף

מרץ 9, 2025
המציאות כיום היא שנשים הן שנלחמות למען נשים לוודא שהבנות שלהן יראו בחיי היומיום את...
להמשך קריאה
BNI

שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟

מרץ 5, 2025
שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟
להמשך קריאה
BNI

איך באמת נראה נטוורקינג שעובד? תנו לחברי BNI ישראל לספר לכם בעצמם!

מרץ 5, 2025
בסרטון הזה תגלו איך שיתופי פעולה, חיבורים עסקיים והפניות איכותיות הפכו לחלק בלתי נפרד מההצלחה...
להמשך קריאה
88yhrk4f

ההשראה מתחילה כשמשנים את המילים

פברואר 26, 2025
"אני רוצה לעורר השראה באנשים. אני רוצה לעורר השראה באנשים – שמעוררים השראה באנשים. אני...
להמשך קריאה
ההרגלים שמביאים לכם את ההצלחה

ההרגלים שמביאים לכם הצלחה

פברואר 23, 2025
המחויבויות הן חלק מההצלחה של השיטה שעובדת כבר 40 שנה בכל העולם ומגדילה את העסקים...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.