Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

לשחק במגרש של הגדולים

  • מאת: ירדן נוי - מנכ"ל משותף
  • תאריך: אפריל 2, 2019
  • תגובות: 2 תגובות

אם את רוצה לשחק במגרש של הגדולים, אמרה לי פעם מכרה, את צריכה להאמין שאת כבר שם. את מתכוונת לזייף כמו במשפט fake it till you make it?  , שאלתי אותה בפליאה. את לא מתחזה אם את באמת מאמינה שאת נמצאת במקום שנכון עבורך, ענתה בחזרה.

כל פעם שאני נשאלת איך למשוך לקבוצה אנשי ונשות עסקים הנמצאים בשלב עסקי בכיר יותר אני עונה בשאלה: " האם אתם באמת מוכנים לעשות מה שנדרש לשינוי הזה?" אני מאמינה שבראש ובראשונה זה עניין של החלטה. הכי קל לצאת בהצהרה שאני רוצה להגדיל את העסק שלי, או שאני רוצה "לעלות כיתה" ולבקש הפניות לעסקים גדולים. האם באמת העסק שלי ערוך לקלוט עבודה נוספת או שתוספת של מספר לקוחות גדולים יותר ממה שאני רגילה לא יאפשר לי לתת להם שירות כמו שאני רוצה. אין דבר מאכזב יותר מלגלות שנכשלתי מחוסר זמן או היערכות בכוח אדם.

אתם רוצים לעלות שלב ולמשוך לקבוצה אנשי ונשות עסקים בכירים? לפני ההזמנה צריך לקבל החלטה עקרונית קבוצתית לשינוי. הגעתם להחלטה? עכשיו צריך להיערך בצורה נכונה.

הנה 7 טיפים איך להכין את הקרקע להזמנת מצליחנים :

  1. לחשוב בגדול – מה מחזור העסקים השנתי של הקבוצה? עכשיו באמת תחשבו בגדול. הציבו יעד כספי שנתי נועז. כזה שימשוך אנשי עסקים רציניים ויעשה את הרושם שאתם רציניים ומשחקים במגרש של הגדולים.
  2. מקום המפגש – הסתכלו סביבכם. הכיסאות פלסטיק, השולחנות מתקפלים והמפה היא מנייר חד פעמי. האם זה מקום המפגש שבו אתם מרגישים בנוח להזמין את אנשי העסקים שאתם חולמים שיגיעו? חפשו מקום מכובד מקום שאנשים מכירים ומרגישים שהוא מכבד אותם. השקיעו בנראות של המקום, שימו שלט על שולחן ההנהגה ובעלי התפקידים. הקפידו על הכנסת רולאפ רשמי של הארגון עם שם הקבוצה שלכם
  3. גודל החדר – מכירים את האימרה שגודל האקווריום יכתיב את גודל הדגים? אם אתם בוחרים חדר קטן המכיל את מספר החברים כיום, רוב הסיכויים ששם גם תישארו. רק המעז מנצח. עברו לחדר גדול המאפשר נוכחות של 50-60 משתתפים מדי שבוע. גם אם בהתחלה העלות לאדם תהיה יותר גבוהה, התייחסו אליה כאל השקעה מצוינת שתצדיק את עצמה פי כמה וכמה בהמשך.
  4. קוד לבוש – הצבתם יעד כספי גבוה, עברתם למקום מכובד ואתם רוצים שיתייחסו אליכם ברצינות ? חובה להחליט על קוד לבוש לחברי הקבוצה. אם הייתם מוזמנים לפגישת עסקים בבית מלון האם היה עולה על דעתכם להגיע בג'ינס וטי -שירט? אם עניתם תשובה שלילית אז למה אתם מאפשרים לשותפים העסקיים שלכם להגיע בצורה הזו? חלק מקוד הלבוש הוא גם תג שם זהה לכל הקבוצה עם לוגו הארגון
  5. הצגה עצמית – מהתחלה קבעו שזמן המצגת הוא 30 שניות ולא 60 שניות. יש לזה יתרונות ברורים. ב-30 שניות אנשים לומדים להיות ממוקדים וכשתהיו 50-60 משתתפים בחדר, המצגת העצמית תיקח לכולם יחד 30 דקות ולא שעה שלמה! שלבו מצגת עם שיקופית על הדובר ותחום עיסוקו, זה יעזור לאורחים להבין בדיוק מה שם הדובר ומהו תחום עיסוקו המדויק, יחסוך זמן וייצר ניראות מכובדת.
  6. ניהול מפגש מקצועני – חלק מהנראות העסקית הוא המפגש עצמו. הקפידו על עמידה בזמנים, על הצגת בעלי תפקידים מוקפדת, מצגות אישיות מעניינות, הציגו מספרים כיאה לקבוצת עסקים כמו הצגת יעדי הקבוצה למול המצב בשטח. שימרו על התנהלות נקיה ומכבדת, ללא פוליטיקה או בדיחות פרטיות או פוגעניות.
  7. הבהירו שלא כל אחד יכול להתקבל לקבוצה – אל תתפשרו על בינוניות. קבוצה יכולה להיות קטנה ואיכותית והיא תהיה טובה פי כמה מקבוצה עם מספר חברים גבוה יותר אך הם אינם מחויבים לחבריהם. "אתם לא יכולים להפסיד את מה שאין לכם" – הוא המוטו. אם יש חברים שאינם מחויבים, הרי בפועל אין לכם אותם. ועדת חברים האמונה על איכות חבריה צריכה לפעול כשטובת הקבוצה לנגד עיניה ולא לחשוש להעמיד אנשים על מקומם. ככל שיהיה קשה יותר להצטרף לקבוצה כך תקבלו אנשים איכותיים ומחויבים יותר.

אם החלטתם לעלות כיתה מבחינת סוג החברים בקבוצה, עליכם להכין את הקרקע לשינוי. אי אפשר לקפוץ מיסודי לתיכון בלי הכנה. החוקרת אמי קאדי, בהרצאות "TED" מדברת על שינוי תודעתי המשנה את ההתנהגות, וההתנהגות היא שמשנה את התוצאה. גם אם אתם חושבים שאתם קצת "מחוץ לתחום הנוחות" שלכם אבל מאמינים שזה המקום הנכון עבורכם, אמצו את התודעה הנכונה ואת ההתנהגות הנכונה ותמשיכו בכיוון עד שתגיעו ליעד.

ומה עושים כשמגיעים ליעד? מציבים יעד חדש!

כמו שאמרו בסרט הקאלט "מבצע סבתא": אתה מתחיל הכי מהר שלך ולאט לאט אתה מגביר!

https://www.youtube.com/watch?v=noh_DqMpZXI

שלכם,

ירדן נוי

קודםהקודםאיך תגיבו אם מישהו יזלזל בכם?
הבאמיתוסים בנטוורקינג שמעכבים אותנוהבא

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. כוכי שגיא הגב 23 אפר 2019

    תודה רבה על הטיפים

  2. Athena666 הגב 26 אוג 2024

    Wow Thanks for this guide i find it hard to uncover good quality material out there when it comes to this subject material thank for the post website

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

A-Tool-to-GAIN-Trusted-Relationships-1030x571

הממת"ק שיבסס לכם קשרי אמון

מאי 11, 2025
בנטוורקינג עסקי, אמון הוא אחד הגורמים הקריטיים במתן וקבלת הפניות. זכרו, העיקר הוא לא מה...
להמשך קריאה
BNI

מה זה BNI בשבילך?

אפריל 27, 2025
כששאלנו את החברים שלנו בBNI את השאלה הזו, התשובות שקיבלנו חשפו משהו עמוק. חשבתם שההצלחה...
להמשך קריאה
ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

מרץ 19, 2025
אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם ניתן להבחין בין הפניות חלשות להפניות איכותיות. התשובה שלי...
להמשך קריאה
ייצוג שיוויוני במרחב ציבורי הוא מאבק משותף...1

ייצוג שיוויוני במרחב הציבורי הוא מאבק משותף

מרץ 9, 2025
המציאות כיום היא שנשים הן שנלחמות למען נשים לוודא שהבנות שלהן יראו בחיי היומיום את...
להמשך קריאה
BNI

שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟

מרץ 5, 2025
שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟
להמשך קריאה
BNI

איך באמת נראה נטוורקינג שעובד? תנו לחברי BNI ישראל לספר לכם בעצמם!

מרץ 5, 2025
בסרטון הזה תגלו איך שיתופי פעולה, חיבורים עסקיים והפניות איכותיות הפכו לחלק בלתי נפרד מההצלחה...
להמשך קריאה
88yhrk4f

ההשראה מתחילה כשמשנים את המילים

פברואר 26, 2025
"אני רוצה לעורר השראה באנשים. אני רוצה לעורר השראה באנשים – שמעוררים השראה באנשים. אני...
להמשך קריאה
ההרגלים שמביאים לכם את ההצלחה

ההרגלים שמביאים לכם הצלחה

פברואר 23, 2025
המחויבויות הן חלק מההצלחה של השיטה שעובדת כבר 40 שנה בכל העולם ומגדילה את העסקים...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.