Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

מהו סוד ההצלחה של קובי בריאנט

  • מאת: ירדן נוי - מנכ"ל משותף
  • תאריך: נובמבר 29, 2022
  • תגובות: אין תגובות

קובי בריאנט היה כדורסלן אמריקאי בליגת NBA ונחשב לאחד השחקנים המצליחים בכל הזמנים. הוא כונה "מלך הסלים של הלייקרס" ומצא את מותו יחד עם בתו, בהתרסקות מסוק טרגית. מה היה סוד ההצלחה שלו שהפך אותו לאגדה? בריאנט היה ידוע בפאנטיות שלו לגבי חזרה על תרגילי הבסיס עד לשלמות. הוא היה מתאמן שוב ושוב ושוב משעות הבוקר המוקדמות על אותם הצעדים ועל אותן הזריקות במשך שעות ארוכות והמשפט שאפיין אותו ומיוחס לו אומר:

"אני לעולם לא משתעמם מהיסודות"

הפעולות הבסיסיות, היסודות של המקצוע הם הדברים שהביאו לו את ההצלחה ואת התהילה והוא הבין את זה. היכולת שלו לאמץ הרגלים סיזיפיים, רוטינה יומית שחוזרת על עצמה שוב ושוב, מבלי להשתעמם, הפכו עם הזמן את הפעולות לחלק ממנו והפכו אותו, לאגדה.

היסודות הם פשוטים אך לא תמיד קלים לביצוע ,אם זה היה פשוט, כולם היו עושים את זה.

 

אימוץ הרגלים וחזרה על פעולות בסיסיות שוב ושוב מפתחות מערכת חיסונית חזקה בעסק. תעצרו ותחשבו מהם הדברים שאתם עושים (או עשיתם בעבר) שהביאו לכם את ההצלחה. אותן הפעולות שעשיתם שוב ושוב ושוב והיום אתם כבר לא עושים אותן מספיק בין אם אלו: טלפונים שהייתם מרימים, פולואפ שהזנחתם, מאמרים שנהגתם לכתוב, פוסטים שיווקיים שהבטחתם שתעלו באופן קבוע, פגישות שבועיות עם לקוחות פוטנציאלים ועוד.

קחו את האסטרטגיה של קובי בריאנט ואמצו אותה לחיים שלכם.

אם אתם רוצים להיות מקצוענים במשהו, אתם צריכים להתמקד ולשפר את השליטה שלכם ביסודות.

 

במשך השנים אנשים נהגו לשאול אותי: "למה BNI כל כך נוקשה?"

והתשובה שלי תמיד היתה: אם להתעקשות על הרגלים שמביאים להצלחה קוראים נוקשות אז כן, אנחנו דורשים סטנדרטים גבוהים והרגלים שמייצרים תוצאות ואנחנו גאים בזה. תודה על המחמאה.

למה שאתם קוראים נוקשות אני קוראת סטנדרטים גבוהים

נוקשות משמעה קְשִׁיחוּת, חוסר רגישות או חוסר התחשבות. כששואפים להצטיין ולמצות את הפוטנציאל האישי מציבים סטנדרטים גבוהים והרגלים סיזיפיים, כמו קובי בריאנט.

יש 4 יסודות בסיס שחוזרים על עצמם ב-BNI  .

אם תהפכו את 4 היסודות להרגל שבועי קבוע תראו תוצאות:

  1. נוכחות – היו נוכחים במפגשים, בגוף ובנפש
  2. פגישות 1ל1 – היפגשו עם החברים מחוץ למפגשי הקבוצה כדי להכיר אותם לעומק
  3. הפניות – הפגישות יעלו את רמת האמון ויעזרו לייצר הפניות עסקיות עבור החברים
  4. אורחים – הביאו אורחים למפגשים. 52% מהם יעשו איתכם ועם חבריכם עסקים

 

פשוט, לא? השיטה אכן פשוטה ומביאה לתוצאות, אך הביצוע לא קל לכולם.

 

חשבתם פעם למה אנחנו מצחצחים שיניים בבוקר? מתוך הרגל שסיגלו לנו הורינו עוד כשהיינו ילדים. החוכמה היא לא להפסיק לעולם חזור על היסודות, לתרגל אותם שוב ושוב כל יום עד שיהיו חלק מאיתנו.

 

דר' איוון מייזנר שיתף סיפור אישי ובו קיבל שיעור על יסודות ההצלחה בספורט ובחיים ממאמן הפוטבול בתיכון:

"אם אתם לא לומדים לבצע את היסודות ללא רבב, אם אתם לא עוסקים באימון ההכנה הכללית הדרושה, לעולם לא תהיו אלופים על המגרש או מחוצה לו.  לא משנה אם אנו מדברים על פוטבול, לימודים או עבודה.  כשתעזבו את בית הספר ותעברו לאוניברסיטה, אתם תהיו חייבים ללמוד את היסודות ולבצע את התרגולים שיגרמו לכם להצליח בחיים.  כשתעברו לקריירה המקצועית שלכם תראו שקיימים יסודות שעליכם ללמוד כדי להיות אלופים במקצוע זה.  רק אלה שמוכנים לפתח את ההכנה הפיסית והנפשית הדרושה כדי לבצע את היסודות יצליחו אי פעם.  זה דבר שאתם חייבים לבחור בו.  אני לא יכול לבחור בעבורכם, אז אתם צריכים להחליט איזה סוג של קבוצה תהיו".

 

אשמח שתכתבו לי תגובות, הערות, הארות ושאלות לגבי מה שכתבתי.

אם אתם רוצים לשתף איזה הרגלים אימצתם כדי להצליח בעסק

כיתבו לי [email protected] או הגיבו

את הרעיונות הטובים ביותר אשתף עם חברי הקהילה – עם קרדיט מלא כמובן.

שלכם,

ירדן נוי

מנכ"לית  BNI

 

קודםהקודםמה הדבר העיקרי שמטריד בעלי עסקים?
הבא7 טעויות שיקלקלו לכם את ההצגה עצמיתהבא

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

Waze של העסקים

טור חגיגי: לציון 120 טורים  waze של העסקים

מאי 25, 2025
בעלי ובעלות עסקים מתחלקים ל-2 סוגים. הראשונים יודעים לאן הם רוצים להגיע אבל לא יודעים...
להמשך קריאה
A-Tool-to-GAIN-Trusted-Relationships-1030x571

הממת"ק שיבסס לכם קשרי אמון

מאי 11, 2025
בנטוורקינג עסקי, אמון הוא אחד הגורמים הקריטיים במתן וקבלת הפניות. זכרו, העיקר הוא לא מה...
להמשך קריאה
BNI

מה זה BNI בשבילך?

אפריל 27, 2025
כששאלנו את החברים שלנו בBNI את השאלה הזו, התשובות שקיבלנו חשפו משהו עמוק. חשבתם שההצלחה...
להמשך קריאה
ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

מרץ 19, 2025
אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם ניתן להבחין בין הפניות חלשות להפניות איכותיות. התשובה שלי...
להמשך קריאה
ייצוג שיוויוני במרחב ציבורי הוא מאבק משותף...1

ייצוג שיוויוני במרחב הציבורי הוא מאבק משותף

מרץ 9, 2025
המציאות כיום היא שנשים הן שנלחמות למען נשים לוודא שהבנות שלהן יראו בחיי היומיום את...
להמשך קריאה
BNI

שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟

מרץ 5, 2025
שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟
להמשך קריאה
BNI

איך באמת נראה נטוורקינג שעובד? תנו לחברי BNI ישראל לספר לכם בעצמם!

מרץ 5, 2025
בסרטון הזה תגלו איך שיתופי פעולה, חיבורים עסקיים והפניות איכותיות הפכו לחלק בלתי נפרד מההצלחה...
להמשך קריאה
88yhrk4f

ההשראה מתחילה כשמשנים את המילים

פברואר 26, 2025
"אני רוצה לעורר השראה באנשים. אני רוצה לעורר השראה באנשים – שמעוררים השראה באנשים. אני...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.