Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

הייתם עושים עסקים עם הדמות שלכם בפרופיל?

  • מאת: ירדן נוי - מנכ"ל משותף
  • תאריך: יוני 30, 2022
  • תגובות: אין תגובות

מה הדבר הראשון עליו אתם מסתכלים כשאתם נכנסים לרשתות החברתיות? נכון. על התמונות. מה הדבר הראשון שאתם עושים כשאתם נכנסים לפרופיל של אדם כלשהו? נכון. מסתכלים על התמונה ואז עוברים לתוכן.

אם הרושם הראשוני כל כך חשוב אז למה אתם לא שמים תמונה טובה בפרופיל העסקי שלכם, בדף הקבוצה?

כששיפצתי את הבית האחרון שיפוץ כללי הייתי צריכה להיעזר בהרבה בעלי מקצוע טובים. באופן טבעי פניתי לאתר BNI לחפש בעלי מקצוע, או לבדוק עוד פרטים על מומלצים שקיבלתי. באופן אינסטינקטיבי ברגע שהפרופיל לא כלל תמונה המשכתי הלאה, אפילו לא עצרתי. מרבית הפרופילים שלא כללו תמונות לא כללו גם תוכן שיכולתי לקבל ממנו מידע, כמו התמחות או אתר להתרשמות.

אתר האינטרנט של BNI משמש לא רק את חברי הארגון לחיפוש חברים ו/או בעלי מקצוע אלא גם את הקהל הרחב, שיודע שבארגון חברים בעלי מקצוע טובים ואנשי עסקים שעברו בדיקות וסינונים ע"י ועדות חברים. יתרון נוסף הוא היכולת לבקש ולקבל המלצות מחברים על בעלי המקצוע.

 

מתי פעם אחרונה בדקתם איך נראה הפרופיל שלכם באתר?

כנסו לפרופיל האישי שלכם בדף הקבוצה באתר ותבדקו דבר ראשון את התמונה. גם אם יש תמונה, האם היא מעודכנת? האם היא בגודל הנכון? כבר פגשתי אנשים ששמו תמונה שצולמה לפני 20 שנה ובמציאות, איך לומר בעדינות, חלו כמה שינויים.

שימו תמונה מקצועית עדכנית – לא תמונה מטושטשת, לא מעודכנת או חלילה שאינה מקצועית או בהקשר לא מקצועי כמו תמונה שלכם בגופיה או בגד ים, תמונות שצולמו בחופשה, חשופות מדי או מוסתרות מדי ע"י כובע או משקפי שמש. חבל. זה עלול לגרום לאנשים לעבור הלאה ולא להתעכב בפרופיל שלכם.

 

תהיו כנים ותסתכלו על התמונה שהעלתם. האם הייתם עושים עסקים עם הדמות בתמונה?

הגיע הזמן להשקיע בעסק שלכם ולעדכן את הפרופיל באתר. הוא גורם לכם להפסיד לקוחות ואתם אפילו לא יודעים את זה. כנסו למערכת BNI Connect ל"עדכון פרופיל/העמוד שלי ב- BNI" ותבדקו מספר נקודות חשובות:

מילות מפתח – כדי שיוכלו למצוא אתכם דרך מנוע החיפוש באתר, חובה להכניס מילות מפתח שאנשים המחפשים אתכם משתמשים בהן. לדוגמא: מעצב גרפי יכניס מילים שלקוחות פוטנציאלים מחפשים כגון: מעצב, עיצוב גרפי, גרפיקה, עיצוב, מיתוג, לוגו… וכן הלאה.

פרטי התקשרות – איך אתם רוצים שאנשים יצרו איתכם קשר? בדקו שמופיעה כתובת העסק, טלפון נייח וטלפון נייד, יש לכם אתר? זכרתם להכניס את כתובתו? אם אין אתר ניתן להכניס את כתובת הפייסבוק/לינקדאין/אינסטגרם ודומיו לצרכי התקשרות.

תחום מומחיות – לכל החברים אפשרות לפרט על תחום עיסוקם ובעיקר על תחום מומחיותם במלל חופשי. זוכרים את המצגת האישית שלכם? קחו את הנקודות העיקריות שאתם מציגים מדי שבוע והעלו על הדף.

בנוסף, יש מקום בפרופיל ומומלץ למלא: מהי הפניה אידאלית בשבילכם, דוגמא לבעיה מהותית שפתרתם ללקוח, מיהו שותף הפניות אידאלי, מהו המוצר הראשי שאתם מספקים, אם יש לכם סיפור הצלחה וכן העלאה של סרטונים בדף האישי שיכניסו עושר ויזואלי ומידע עליכם. מדי פעם כדאי להסתכל בפרופיל ולעדכן. בכל זאת החיים דינמיים, הסיפורים, השירותים שלכם משתנים ואיתם הצרכים והרצונות של הלקוחות שלכם.

 

קבלו טיפ – רוצים לבלוט באתר ולהשיג נראות גדולה יותר?

תפקיד בהנהגת הקבוצה מקפיץ את תמונת הפרופיל שלכם ומייצר מיתוג אישי ועסקי בולט יותר באופן אוטומטי בכל כניסה לדף הקבוצה.

ככל שהדף האישי שלכם יראה יותר מושקע כך תראו יותר מקצוענים ואנשים ירצו ליצור עימכם קשר. זה כ"כ פשוט וקל וגם מביא לכם לקוחות, אז למה אתם מחכים?

 

אשמח שתכתבו לי תגובות, הערות, הארות ושאלות לגבי מה שכתבתי.

אם אתם רוצים לשתף איך יצרתם פרופיל שמושך לקוחות באתר
כיתבו לי [email protected]

את הרעיונות הטובים ביותר אשתף עם חברי הקהילה – עם קרדיט מלא כמובן.

שלכם,

ירדן נוי

מנכ"לית BNI

קודםהקודםהכלים שיכינו אתכם לעולם העסקים
הבאאיך לשבור שיגרה במפגשי הקיץהבא

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

Waze של העסקים

טור חגיגי: לציון 120 טורים  waze של העסקים

מאי 25, 2025
בעלי ובעלות עסקים מתחלקים ל-2 סוגים. הראשונים יודעים לאן הם רוצים להגיע אבל לא יודעים...
להמשך קריאה
A-Tool-to-GAIN-Trusted-Relationships-1030x571

הממת"ק שיבסס לכם קשרי אמון

מאי 11, 2025
בנטוורקינג עסקי, אמון הוא אחד הגורמים הקריטיים במתן וקבלת הפניות. זכרו, העיקר הוא לא מה...
להמשך קריאה
BNI

מה זה BNI בשבילך?

אפריל 27, 2025
כששאלנו את החברים שלנו בBNI את השאלה הזו, התשובות שקיבלנו חשפו משהו עמוק. חשבתם שההצלחה...
להמשך קריאה
ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

מרץ 19, 2025
אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם ניתן להבחין בין הפניות חלשות להפניות איכותיות. התשובה שלי...
להמשך קריאה
ייצוג שיוויוני במרחב ציבורי הוא מאבק משותף...1

ייצוג שיוויוני במרחב הציבורי הוא מאבק משותף

מרץ 9, 2025
המציאות כיום היא שנשים הן שנלחמות למען נשים לוודא שהבנות שלהן יראו בחיי היומיום את...
להמשך קריאה
BNI

שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟

מרץ 5, 2025
שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟
להמשך קריאה
BNI

איך באמת נראה נטוורקינג שעובד? תנו לחברי BNI ישראל לספר לכם בעצמם!

מרץ 5, 2025
בסרטון הזה תגלו איך שיתופי פעולה, חיבורים עסקיים והפניות איכותיות הפכו לחלק בלתי נפרד מההצלחה...
להמשך קריאה
88yhrk4f

ההשראה מתחילה כשמשנים את המילים

פברואר 26, 2025
"אני רוצה לעורר השראה באנשים. אני רוצה לעורר השראה באנשים – שמעוררים השראה באנשים. אני...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.