Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

4 הפרדיגמות של חברי BNI

  • מאת: ירדן נוי - מנכ"ל משותף
  • תאריך: נובמבר 4, 2019
  • תגובות: אין תגובות

קבוצות הנטוורקינג העסקיות של ארגון BNI עובדות בצורה זהה בכל העולם ועדיין, יש הבדלים בין קבוצה לקבוצה. נשאלת השאלה המתבקשת – אם כולנו שותים מאותם המים, אוכלים את אותו הלחם ועוברים את אותו המסלול אז למה יש הבדל? למה יש אנשים המצליחים יותר ואלו המצליחים פחות? מחקרים שנעשו בארגון ודוגמאות אין ספור הוכיחו כי אין חשיבות למקצוע של האדם, הותק במקצוע, מקום המגורים, הגיל או המגדר, אלא …לגישה שלו.

זו הסיבה שבהדרכה לוועדות החברים אנו מקפידים להדגיש כי יש 3 דברים חשובים בעת הקבלה לחברות והם כמובן לפי סדר החשיבות. במקום הראשון: גישה, במקום השני: גישה ובמקום השלישי…נכון, גישה.

הרבה פעמים בחיים אנחנו נדרשים לבחון את האמונות שלנו כדי להתחיל לייצר שינוי, לשנות את הפרדיגמות שלנו. המילה פרדיגמה מגיעה מיוונית ומשמעותה המצומצמת היא "תבנית חשיבה". הפרדיגמה במובנה הרחב יותר היא סט של הנחות הבנויות על ניסיון שנצבר, המלווה באמונות ובפרשנות אישית המגבשת את תפיסת המציאות של האדם ואת הדרך שבה הוא רואה את העולם.

הפעם אני לא מתכוונת לשנות אלא ממליצה לאמץ את 4 הפרדיגמות הבאות בדרך שבה אתם רואים ומתייחסים לחברי קבוצת העסקים שלכם:

1. התייחסו לכל חבר בקבוצה כלקוח הטוב ביותר שלכם

משמעות הדבר כי אתם מבינים מבין שכדי לקבל הפניות מהקבוצה עליכם להתייחס לכל החברים בקבוצה כאילו הם הלקוחות הטובים ביותר שלכם, זאת מכיוון שהם באים כל שבוע למפגש לשמוע את בקשותיכם וכדי לנסות ולעזור לכם לקבל הפניות.

חישבו, האם יש לכם לקוח שנפגש אתכם כל שבוע כדי לנסות לעזור לכם להגדיל את העסק?

2. התייחסו לכל חבר בקבוצה כאילו אתם המועסקים (עובד) שלהם

האם הייתם מגיעים מאוחר למקום העבודה ומצפים להמשיך להיות מועסקים? האם הייתם מצפים לשכר אם לא הייתם ממלאים את המטלות שלכם בצורה מושלמת ביותר? היו מעורבים בקבוצה כדי להרשים את המעסיקים שלכם (יתר חברי הקבוצה) וזיכרו שכל פעולה שאתם עושים לטובת הקבוצה נמדדת ונצפית ואנשים יזכרו איך התנהגתם ומה עשיתם, הרבה אחרי שאתם כבר תשכחו את האירועים.

3. התייחסו לכל חבר בקבוצה כאילו אתם המעסיקים שלהם

צפה לטוב ביותר ותקבל את הטוב ביותר – צפה לקבל בינוניות ותקבל בינוניות. אם תציבו ציפיות מקצועיות מחברי הקבוצה ותחזיקו אותם מחויבים בדיוק כפי שהייתם מתייחסים לעובדים שלכם. השקיעו זמן במועסקים שלכם ולמדו אותם איך לפתוח לכם דלת עסקית, ציידו אותם בכל המידע והחומרים כפי שהייתם מציידים ומשקיעים בעובדים שלכם בשכר. זיכרו שפעולותיכם מדברות יותר חזק מהמילים שלכם.

4. התייחסו לכל חבר בקבוצה כאילו הם השותפים שלכם לעסק

הסתכלו טוב טוב בחברי הקבוצה שלכם. הם יושבים מסביב לאותו שולחן איתכם כאילו ישבתם באותו דירקטוריון או שותפים בבית עסק, כשווים בין שווים. אם עברה במוחכם מחשבה שאתם לא הייתם מקבלים חבר כזה או אחר כשותף שווה לעסק שלכם, למה אתם מקבלים אותם כחברים בקבוצה? אנשים אלו חייבים להיות אנשי עסקים טובים ואמינים אשר יקרינו גם על הדרך שבה אחרים רואים אתכם ואתם תהיו גאים להחשיבם כשותפים עסקיים שלכם.

אימוץ 4 הפרדיגמות ישנה לכם את הדרך שבה אתם תופסים את מערכות היחסים ביניכם לבין חברי הקבוצה העסקית שלכם, שינוי התפיסה יוביל לשינוי ההתנהגות והתוצאות יהיו בהתאם.

“Individual commitment to a group effort – that is what makes a teamwork, a company work, a society work, a civilization work”.

Vince Lombardi, Coach

 

שלכם,

ירדן נוי

קודםהקודםאיך התחלתי לאהוב מכירות
הבאמילאת ולא שלחת, רצית וטרם עשית?הבא

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

אירועי הנהגות 2025

אירועי הנהגות 2025

יוני 10, 2025
להמשך קריאה
BNI

כנסי VIP להנהגות בכירות 2025

יוני 8, 2025
אירועי VIP להנהגות הבכירות מכל הארץ, תכנים מעניינים לקידום העסקים, הרבה נטוורקינג סביב שולחנות עם...
להמשך קריאה
Waze של העסקים

טור חגיגי: לציון 120 טורים  waze של העסקים

מאי 25, 2025
בעלי ובעלות עסקים מתחלקים ל-2 סוגים. הראשונים יודעים לאן הם רוצים להגיע אבל לא יודעים...
להמשך קריאה
A-Tool-to-GAIN-Trusted-Relationships-1030x571

הממת"ק שיבסס לכם קשרי אמון

מאי 11, 2025
בנטוורקינג עסקי, אמון הוא אחד הגורמים הקריטיים במתן וקבלת הפניות. זכרו, העיקר הוא לא מה...
להמשך קריאה
BNI

מה זה BNI בשבילך?

אפריל 27, 2025
כששאלנו את החברים שלנו בBNI את השאלה הזו, התשובות שקיבלנו חשפו משהו עמוק. חשבתם שההצלחה...
להמשך קריאה
ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

מרץ 19, 2025
אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם ניתן להבחין בין הפניות חלשות להפניות איכותיות. התשובה שלי...
להמשך קריאה
ייצוג שיוויוני במרחב ציבורי הוא מאבק משותף...1

ייצוג שיוויוני במרחב הציבורי הוא מאבק משותף

מרץ 9, 2025
המציאות כיום היא שנשים הן שנלחמות למען נשים לוודא שהבנות שלהן יראו בחיי היומיום את...
להמשך קריאה
BNI

שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟

מרץ 5, 2025
שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.