מה הדבר הראשון עליו אתם מסתכלים כשאתם נכנסים לרשתות החברתיות? נכון. על התמונות. מה הדבר הראשון שאתם עושים כשאתם נכנסים לפרופיל של אדם כלשהו? נכון. מסתכלים על התמונה ואז עוברים לתוכן.
אם הרושם הראשוני כל כך חשוב אז למה אתם לא שמים תמונה טובה בפרופיל העסקי שלכם, בדף הקבוצה?
כששיפצתי את הבית האחרון שיפוץ כללי הייתי צריכה להיעזר בהרבה בעלי מקצוע טובים. באופן טבעי פניתי לאתר BNI לחפש בעלי מקצוע, או לבדוק עוד פרטים על מומלצים שקיבלתי. באופן אינסטינקטיבי ברגע שהפרופיל לא כלל תמונה המשכתי הלאה, אפילו לא עצרתי. מרבית הפרופילים שלא כללו תמונות לא כללו גם תוכן שיכולתי לקבל ממנו מידע, כמו התמחות או אתר להתרשמות.
אתר האינטרנט של BNI משמש לא רק את חברי הארגון לחיפוש חברים ו/או בעלי מקצוע אלא גם את הקהל הרחב, שיודע שבארגון חברים בעלי מקצוע טובים ואנשי עסקים שעברו בדיקות וסינונים ע"י ועדות חברים. יתרון נוסף הוא היכולת לבקש ולקבל המלצות מחברים על בעלי המקצוע.
מתי פעם אחרונה בדקתם איך נראה הפרופיל שלכם באתר?
כנסו לפרופיל האישי שלכם בדף הקבוצה באתר ותבדקו דבר ראשון את התמונה. גם אם יש תמונה, האם היא מעודכנת? האם היא בגודל הנכון? כבר פגשתי אנשים ששמו תמונה שצולמה לפני 20 שנה ובמציאות, איך לומר בעדינות, חלו כמה שינויים.
שימו תמונה מקצועית עדכנית – לא תמונה מטושטשת, לא מעודכנת או חלילה שאינה מקצועית או בהקשר לא מקצועי כמו תמונה שלכם בגופיה או בגד ים, תמונות שצולמו בחופשה, חשופות מדי או מוסתרות מדי ע"י כובע או משקפי שמש. חבל. זה עלול לגרום לאנשים לעבור הלאה ולא להתעכב בפרופיל שלכם.
תהיו כנים ותסתכלו על התמונה שהעלתם. האם הייתם עושים עסקים עם הדמות בתמונה?
הגיע הזמן להשקיע בעסק שלכם ולעדכן את הפרופיל באתר. הוא גורם לכם להפסיד לקוחות ואתם אפילו לא יודעים את זה. כנסו למערכת BNI Connect ל"עדכון פרופיל/העמוד שלי ב- BNI" ותבדקו מספר נקודות חשובות:
מילות מפתח – כדי שיוכלו למצוא אתכם דרך מנוע החיפוש באתר, חובה להכניס מילות מפתח שאנשים המחפשים אתכם משתמשים בהן. לדוגמא: מעצב גרפי יכניס מילים שלקוחות פוטנציאלים מחפשים כגון: מעצב, עיצוב גרפי, גרפיקה, עיצוב, מיתוג, לוגו… וכן הלאה.
פרטי התקשרות – איך אתם רוצים שאנשים יצרו איתכם קשר? בדקו שמופיעה כתובת העסק, טלפון נייח וטלפון נייד, יש לכם אתר? זכרתם להכניס את כתובתו? אם אין אתר ניתן להכניס את כתובת הפייסבוק/לינקדאין/אינסטגרם ודומיו לצרכי התקשרות.
תחום מומחיות – לכל החברים אפשרות לפרט על תחום עיסוקם ובעיקר על תחום מומחיותם במלל חופשי. זוכרים את המצגת האישית שלכם? קחו את הנקודות העיקריות שאתם מציגים מדי שבוע והעלו על הדף.
בנוסף, יש מקום בפרופיל ומומלץ למלא: מהי הפניה אידאלית בשבילכם, דוגמא לבעיה מהותית שפתרתם ללקוח, מיהו שותף הפניות אידאלי, מהו המוצר הראשי שאתם מספקים, אם יש לכם סיפור הצלחה וכן העלאה של סרטונים בדף האישי שיכניסו עושר ויזואלי ומידע עליכם. מדי פעם כדאי להסתכל בפרופיל ולעדכן. בכל זאת החיים דינמיים, הסיפורים, השירותים שלכם משתנים ואיתם הצרכים והרצונות של הלקוחות שלכם.
קבלו טיפ – רוצים לבלוט באתר ולהשיג נראות גדולה יותר?
תפקיד בהנהגת הקבוצה מקפיץ את תמונת הפרופיל שלכם ומייצר מיתוג אישי ועסקי בולט יותר באופן אוטומטי בכל כניסה לדף הקבוצה.
ככל שהדף האישי שלכם יראה יותר מושקע כך תראו יותר מקצוענים ואנשים ירצו ליצור עימכם קשר. זה כ"כ פשוט וקל וגם מביא לכם לקוחות, אז למה אתם מחכים?
אשמח שתכתבו לי תגובות, הערות, הארות ושאלות לגבי מה שכתבתי.
אם אתם רוצים לשתף איך יצרתם פרופיל שמושך לקוחות באתר
כיתבו לי [email protected]
את הרעיונות הטובים ביותר אשתף עם חברי הקהילה – עם קרדיט מלא כמובן.
שלכם,
ירדן נוי
מנכ"לית BNI