הכירו סיפור הצלחה – מנס ציונה לארה"ב
נדב דורון החל את דרכו בארגון על כובע אחר – פרסום בדיגיטל. תחת כובע זה הצליח נדב בזכות חברותו בקבוצת "BNI עסקים בתנופה" בנס ציונה, לייצר הכנסות של למעלה ממיליון וחצי שקלים במהלך חמש שנות חברותו הראשונות.
את יואב פנחס, הכיר נדב כלקוח שלו שהפך חבר. יואב, בין יתר עיסוקיו הקים וניהל חברת הלוואות ליזמי נדל"ן ישראלים שמשקיעים בארה"ב. בשל הקשרים שנוצרו במהלך השנים, זיהה נדב את הפוטנציאל הקיים בתשואות מנדל"ן בארה"ב, והחל לעבוד עם יואב במטרה להגדיל את ההכנסה האישית שלו מעסקאות אלה.
לפני כשלוש שנים החליטו לאחד כוחות ולפני כשנה, מכרו את עסקיהם הפרטיים, והגבירו פעילות בעסק המשותף ABI – אמריקה בסט אינווסט. הם החלו בהשקעות פרטיות מהון עצמי ומשפחתי. בזכות ההיכרות המוקדמת של נדב עם חברי BNI, האמינות ששידר מול חברי הקבוצה והלקוחות, אנשים החלו לפנות אליהם. אנשים אלה, שקיבלו המלצה חמה מחבריהם, השקיעו את כספם באמון מלא.
בשנה וחצי האחרונות, השביחו השניים בארה"ב כמה מאות יחידות מגורים, (בקרוב מתחילים פרויקט של בניה חדשה), הם בתהליך התחלת פרויקט בניה חדשה של כ-24 מבני מגורים חדשים, ואף קיבלו לידיהם פרויקט של שחזור מבנה מגורים בשכונה היסטורית בסמוך לדאון טאון דטרויט, ארה"ב. הם עובדים עם שותפים מקומיים וכ-9 צוותים שונים מועסקים עם למעלה מ- 35 עובדים מקומיים.
אחת ההפניות מחברי BNI, היו לבנות "נדל"נשי" המלוות משקיעות נדל"ן בארץ ובחו"ל. בעלות העסק ראיינו אותם, ועקב הכרות עם מספר חברי BNI מהם קיבלו המלצה חמה וכך היה להן את הביטחון לחבר את קבוצת המשקיעות שלהן עם נדב ויואב. קשר זה הניב עסקאות בלמעלה ממליון וחצי דולר!
נדב דורון ושותפו, כל אחד מהם באופן אישי, לוקח חלק אחר בניהול העסק, בתחום ההתמחות שלו. ובכך, הם משלימים האחד את השני.
העסק של נדב ויואב מתמחה ב: קנייה והשבחה של מבני מגורים, קנייה והשבחה של בתים פרטיים, וכמובן – בנייה חדשה.
נדב ויואב פיתחו בעקבות זאת, ובראיית ערך האמינות מעל הכל את המודל העסקי שלהם, בו בכל עסקת נדל"ן שלהם, ללא יוצא מן הכלל, הם משקיעים מכספם הפרטי. האמון, הנוצר בפורמט הזה של הארגון, הוא הקריטי. בכל דבר שעוסקים בו, זה מה שפותח את הפתח לעשייה עסקית. העדויות של האנשים שמכירים אותם, וההמלצות החמות מפי חברים בארגון המבינים את חשיבות האמינות, הם אלה המביאים את העסקאות.
התובנות של נדב:
הערך החשוב ביותר עבורו הוא "הנותן מקבל". לתת, מבלי לצפות לתמורה, "אהבת חינם" כפי שהוא מכנה אותה. האנרגיות המטורפות שהוא חווה בכל מפגש בשמונה השנים שהוא חבר בארגון, עוזרות לו ברמה האישית להיות הרבה יותר יעיל ופרודוקטיבי. הוא מוצא את הפוטנציאל לשיתוף פעולה, אפילו עם המתחרים.
נדב כל העת מחפש דרכים לתת מעצמו ולסייע לאחרים. להעביר הלאה את המסר, שהכל אפשרי. הוא מאמין שמעל הכל, לתרומה בקבוצה ובארגון יש חשיבות עליונה בכל הקשור לפיתוח האישי והעסקי.
BNI בשבילו הוא ארגון האפשרויות הבלתי מוגבלות!
צילום: יוהנס פנטן
קבוצת "BNI הראשונים" עושה טוב בקהילה
BNI ישראל שם לעצמו למטרה ליצור מסגרת תומכת, מפרגנת ומעודדת פעילות למען הקהילה במסגרת קבוצות BNI. רבים מהחברים מתנדבים בקהילה והיוזמות והפעילויות הרבות מחממות את הלב. בחודש מרץ יצאנו בקמפיין ראשון תחת הכותרת: "בחודש מרץ הקרוב נעשה משהו טוב". הרבה קבוצות הרימו את הכפפה.
קבוצת BNI"הראשונים" יצאו ליום המעשים הטובים באזור ירושלים במטה איחוד הצלה שם הוסבר להם על הארגון, חשיבותו ואופן הפעולה שלו בהצלת חיים בתוך הקהילה, הקבוצה חוותה על ידי הרצאה וסרטונים את הפעילות באיחוד הצלה וחשיבות הצלת החיים.
לאחר מכן כל הקבוצה נסעה למרכז הלוגיסטי בבית שמש על מנת להכין תיקי חובשים לאופנוענים.
את פניהם קיבלה ארוחת בוקר חלבית כיד המלך.
חבר הקבוצה עוז חזן קבלן אלומיניום, הוא אחד המתנדבים וחובש ביחידת האופנועים באיחוד הצלה בין הצעות המחיר ולקיחת המידות מוצא את הזמן להתנדב ולתרום מזמנו למען הקהילה ולשם כך רצה לחשוף את חבריו לקבוצה לפעילות התנדבותית משמעותית כזו.
ארגון איחוד הצלה הוא ארגון הפועל בהתנדבות מלאה וללא מטרות רווח כל הכוננים שלו הם אנשים פרטיים שעוברים קורס חובשים וזמינים בכל עת לתת מענה רפואי דחוף.
צילום יוסי אלטרמן, עיצוב גרפי : שלי גולדשטיין
BNI" השרון הצפוני" חוגגת עשור בערב בסגנון TED
חברי קבוצת העסקים "BNI – השרון הצפוני" החליטו לחגוג בדרך מקורית את העשור הראשון של הקבוצה. לפני כשבועיים התקיים ערב בסגנון TED, במכללה האקדמית בנתניה בהשתתפות קרוב ל-250 איש.
במסגרת ערב העשור הרצו 12 מחברי הקבוצה על נושאים אישיים ותובנות מחייהם במתכונת של הרצאות באורך של 7 דקות בלבד. את הערב חתם שחקן הכדורסל לשעבר – דורון שפר בהרצאתו: "משחק החיים".
"ננסה, מקסימום נצליח" – זו הייתה הסיסמה בפני המרצים שניצבו בפני מספר אתגרים: לזהות במסלול חייהם את הסיפור האישי "שראוי להפיץ אותו", לתמצת אותו לפורמט של 7 דקות בלבד, להיערך להצגתו בצורה מפולפלת ומרתקת, להתמודד עם פחד קהל ועוד.
מורן גנון, יו"רית הקבוצה, הוסיפה: "כל אחד מאיתנו נמצא בתהליך כזה או אחר. הייחודיות של אנשי הקבוצה היא היכולת לזהות זאת ולהכיר בכך, ולבסוף לומר התהליך היה מעולה, קידם אותי, גדלתי ועכשיו אני רוצה לעוף גבוה".
צילום: ארקדי ברונשטיין. כתבה: גלית בן חמו
הקבוצות הגדולות בכל אזור