Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

האם המדיה החברתית תחליף נטוורקינג פנים אל פנים?

Ivan Misner
  • מאת: דר' איוון מייזנר
  • תרגום: אדית לואבל - ברוש
  • תאריך: ינואר 10, 2017
  • תגובות: אין תגובות

אני מת על המדיה החברתית.  אני פעיל במדיה החברתית.  אני מוצא שהמדיה החברתית היא נהדרת לצורך "בניית מותג" – ואני גם מאמין שהמדיה החברתית לא תהווה תחליף לכל מאמצי השיווק של רוב היזמים ואנשי המכירות.  למעשה, מבחינת עסקים רבים, היא פשוט אינה מייצרת חלק גדול מהעסקאות החדשות שלהם.

אני יודע – ישנם אנשים שברגע זה כבר זועמים באופן רשמי.  קחו נשימה עמוקה.  הבינו שאני אוהב אתכם ואני אוהב את המדיה החברתית.  היא שמשה לי ככלי נהדר לשמר את הקהל שלי ולשמור עליו במצב של מעורבות.  היא היתה מצוינת בבניית מותג.  אני גם ראיתי את הנתונים השיווקיים והם מעוררי התפכחות.

הנה דוגמא נהדרת.

בשנת 2011, יצא דו"ח של תעשיית בעלי העסקים החופשיים (Freelance Industry Report) שערכו סקר מקיף על תעשיית בעלי העסקים החופשיים. אחת מן השאלות הרבות שנשאלו היתה "מה השיטה הכי יעילה שהשתמשת בה כדי למצוא ולהשיג לקוחות?" ארבע מתוך חמש התשובות הראשונות היו כולן קשורות לנטוורקינג (פה לאוזן, הפניות, רשת קשרים אישיים/מקצועיים, רישות עסקי מקומי).  ביחד הן היו אחראיות ל-69.5% מכלל הפיתוח העסקי של הנשאלים.  המדיה החברתית הגיעה רק למקום השמיני עם 2.8% בלבד.  אך חכו, זה אינו הדבר המדהים ביותר.  כאשר השאלה היתה "מהן… שיטות השיווק בהן את/ה מתכנן/ת להשקיע יותר זמן ומשאבים ב-12 החודשים הבאים", המדיה החברתית דורגה במקום הראשון עם 46.1%!  חכו חכו, זה עדיין אינו הדבר המדהים ביותר בסיפור הזה.  תראו, כאשר התפרסם הדו"ח לשנת 2012, אפשרויות הבחירה הקשורות לנטוורקינג עסקי, בתשובה לשאלה על הדרך בה הנשאלים יצרו בפועל את העסקאות שלהם עבור אותה שנה הגיעו אז ל-74.3%! אז היכן היתה המדיה החברתית, אתם שואלים?  טוב, למרות התחייבות הנשאלים להקדיש יותר זמן ומשאבים למדיה החברתית, הדו"ח מצא שהם 'הזיזו את המחט' ל-2.8%… רגע, גם בשנה הקודמת המדיה החברתית עמדה על 2.8%!

אז הנה הדבר המדהים ביותר בסיפור הזה: למרות ההתחייבות הנשאלים להקדיש זמן ומשאבים רבים יותר למדיה החברתית כדי ליצור עסקאות חדשות במהלך השנה הבאה, בפועל הם בכלל לא 'הזיזו את המחט' (לא חוללו שינוי משמעותי) בעניין זה.  אפס. זירו. כלום.

והנה הדבר המטורף באמת – בשנת 2012, 42.8% מהנשאלים אמרו שבשנה הבאה הם יתמקדו יותר ב- ניחשתם, במדיה החברתית!  ישנה אמרה שמתאים למצב זה: מהי ההגדרה של אי-שפיות? לעשות אותו דבר שוב ושוב ולצפות לתוצאות שונות.

בשני דו"חות נפרדים, אנשי העסקים הללו יצרו 70% או יותר מהעסקאות שלהם בפעילויות הקשורות לנטוורקינג.  הם יצרו פחות מ-3% באמצעות המדיה החברתית.  לא נראה לכם שזה יהיה רעיון טוב עבורם להשקיע יותר מאמצים בנטוורקינג?  אני חושב שכן.  זו אחת הסיבות לכך שאני ממשיך לכתוב ספרים בנושא.  הנתונים מדברים בעד עצמם.  הנטוורקינג הוא אמצעי נהדר לבנות את העסק שלכם.  זו אינה הדרך היחידה לעשות זאת, אך היא עדיין בין הטובות ביותר.  למה שלא תקדישו יותר זמן בחידוד המיומנות הזו?  זו רק דעתי…

דר' איוון מייזנר, המכונה "אבי הנטוורקינג המודרני" על-ידי CNN, הוא סופר שספריו מופיעים ברשימת רבי המכר של ה-New York Times.  הוא המייסד מנהל החזון הראשי של BNI (www.bni.com), ארגון הרישות העסקי הגדול בעולם.  ניתן לעיון בסיפרו החדש Avoiding the Networking Disconnect  ב-Amazon.com.

קודםהקודםהאם אתם ראויים לקבל הפניות?
הבא"Networking up" כיצד להתחבר למצליחניםהבא

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

BNI

מה זה BNI בשבילך?

אפריל 27, 2025
כששאלנו את החברים שלנו בBNI את השאלה הזו, התשובות שקיבלנו חשפו משהו עמוק. חשבתם שההצלחה...
להמשך קריאה
ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

מרץ 19, 2025
אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם ניתן להבחין בין הפניות חלשות להפניות איכותיות. התשובה שלי...
להמשך קריאה
ייצוג שיוויוני במרחב ציבורי הוא מאבק משותף...1

ייצוג שיוויוני במרחב הציבורי הוא מאבק משותף

מרץ 9, 2025
המציאות כיום היא שנשים הן שנלחמות למען נשים לוודא שהבנות שלהן יראו בחיי היומיום את...
להמשך קריאה
BNI

שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟

מרץ 5, 2025
שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟
להמשך קריאה
BNI

איך באמת נראה נטוורקינג שעובד? תנו לחברי BNI ישראל לספר לכם בעצמם!

מרץ 5, 2025
בסרטון הזה תגלו איך שיתופי פעולה, חיבורים עסקיים והפניות איכותיות הפכו לחלק בלתי נפרד מההצלחה...
להמשך קריאה
88yhrk4f

ההשראה מתחילה כשמשנים את המילים

פברואר 26, 2025
"אני רוצה לעורר השראה באנשים. אני רוצה לעורר השראה באנשים – שמעוררים השראה באנשים. אני...
להמשך קריאה
ההרגלים שמביאים לכם את ההצלחה

ההרגלים שמביאים לכם הצלחה

פברואר 23, 2025
המחויבויות הן חלק מההצלחה של השיטה שעובדת כבר 40 שנה בכל העולם ומגדילה את העסקים...
להמשך קריאה
איך מודדים הצלחה בנטוורקינג 01.25

איך מודדים הצלחה בנטוורקינג

ינואר 22, 2025
לא תמיד אנשים מקשרים בין נטוורקינג לאסטרטגיה לצמיחה עסקית. נטוורקינג מקצועי שמתקיים במסגרת מאורגנת כמו...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.