Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

ההבדל בין הפנייה לבין ליד עסקי

  • מאת: צוות התמיכה העולמי של BNI
  • תרגום: לורן רוזנמן
  • תאריך: ינואר 1, 2018
  • תגובות: אין תגובות

אנו ב-BNI מאמינים בכוחה של ההפנייה. אנו מאמינים בה עד כדי כך, שלעיתים קרובות, חברי קבוצה מחשיבים את המילה "ליד" כקרובה לחילול קודש.

ה-"ליד" הינו כמובן, ליד עסקי.

כשחבר חדש מתקבל לקבוצות שלנו, אנו שומעים שוב ושוב בזמן ההדרכות: "אני רגיל לתת לידים לאנשים בקבוצות נטוורקינג, אך חברי לקבוצה לא מעוניינים שאתן להם לידים. אני לא מבין את זה – מה ההבדל בין הפנייה לליד?"

ליד הוא פוטנציאל/הזדמנות לקשר אשר באופן כללי, אינם מצפים כלל לשיחת הטלפון ממך. אפשרויות אלה הן בבסיסן שיחות "קרות", גם אם יש סיבה להאמין שאנשים אלה יהיו מעוניינים בשירות שלך מפני שחבר משותף מודע לפרטים השונים בחייהם.

הפנייה לעומת זאת, הינה הזדמנות אמיתית למכור את המוצר/השירות שלך. אלה אנשים שחבר או מכר סיפר להם על השירות שאתה מספק, והם הביעו התעניינות. כאשר אתה יוצר קשר בעקבות הפנייה, הם בד"כ יודעים מבעוד מועד מי אתה, במה אתה עוסק, ובמקרה הטוב, גם מצפים לשיחה ממך.

ההנחה המוטעית השכיחה ביותר בנוגע להבדלים בין הפנייה לליד היא, שהרבה מאמינים שהפנייה הינה הבטחה לביצוע עסקה. זה אינו לגמרי נכון – כתמיד, העסק שלך הינו באחריות שלך. מה שאומר, ברגע שהמפנה נתן לך את פרטי האדם איתו אתה צריך ליצור קשר, האחריות לעשות את השאר (המכירה עצמה) עוברת אליך והיא בידיים שלך. הפנייה הינה דלת פתוחה דרכה אתה נכנס ברגל ימין.

חברי BNI מדרגים באופן קבוע את ההפניות שהם עושים על בסיס דרישה, או כמה מעורבים הם צריכים להיות וכמה הם צריכים להשקיע כדי ליצור עבורך הפניה. הדרך להפנייה חמה, שהסיכוי שהיא תסתיים בעסקה היא כמות המידע שמקבל הלקוח עליך ועל העסק שלך. ככל שהלקוח מקבל עליך יותר מידע כך ההפנייה חמה יותר. הפניות מותאמות הינן אלה, שנבדקו מראש על ידי האדם שמוסר את ההפניה, ויש לו סיבה טובה להאמין שהמוצר או השרות שאתה מציע הינו בדיוק מה שהלקוח הפוטנציאלי צריך.

כיצד לוודא העברת הפניות איכותיות לחברים ברשת הקשרים?

עבור על הרשימה לעיל כדי להפוך ליד פוטנציאלי להפנייה עבור מישהו ממעגל הקשרים שלך:

  • כאשר מישהו בסביבתך מביע עניין במוצר או בשירות, שוחח עימם לוודא האם הצרכים שלהם תואמים לשירותים של האדם או הארגון שחשבת עליו.
  • במידה והצרכים אכן תואמים, אמור למבקש השירות כי אתה מכיר מישהו שיכול לסייע לו והסבר  כיצד, ומהיכן אתה מכיר את נותן השירות.
  • אם מבקש השירות נראה כמוכן לקבל את הקשר שאתה מציע, שאל אותו אם אתה יכול להעביר את פרטי ההתקשרות שלו.

לעולם אל תעביר פרטים של מי שביקשו שלא יתקשרו אליהם. סוג זה של אנשים אינם אפילו לידים, וכשהם יקבלו שיחות מכירה "קרות" , הם יזכרו שאמרו לכם שאינם מעוניינים וזה יכול להשפיע באופן שלילי על מערכת היחסים ביניכם.

קודםהקודםגיוון ונטוורקינג
הבאידידות מול חברות בארגון BNIהבא

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

thumbnail_תמונות ירדן - חדש - 27.7.25 - 1

Networking Up – נטוורקינג עם אנשים מעל הליגה שלך

יולי 27, 2025
מכירים את הרגע הזה שבו אתם פוגשים מישהו או מישהי שכולם מרחפים מסביבם, אתם מרגישים...
להמשך קריאה
Getting-Referrals-from-Family-and-Friends-1030x571

הפניות ממשפחה וחברים

יולי 21, 2025
האם אנשים שאוהבים אתכם, שאיכפת להם מכם, ושמכבדים אתכם תמיד יעבירו אליכם הפניות? לאו דווקא....
להמשך קריאה
תקווה היא הדלק שמניע לפעולה

בין הזדמנות לתקווה אחרי המלחמה

יוני 29, 2025
תקווה היא הדלק שמניע לפעולה. במקום לחשוב על הקשיים - חושבים על פתרונות. במקום להיכנס...
להמשך קריאה
Follow Your Passion for Business Success

לכו בעקבות התשוקה שלכם

יוני 24, 2025
מה העסק הכי לוהט ורווחי שאתם יכולים להיכנס אליו? התשובה פשוטה: כל מה שמלהיב אתכם....
להמשך קריאה
אירועי הנהגות 2025

אירועי הנהגות 2025

יוני 10, 2025
להמשך קריאה
BNI

כנסי VIP להנהגות בכירות 2025

יוני 8, 2025
אירועי VIP להנהגות הבכירות מכל הארץ, תכנים מעניינים לקידום העסקים, הרבה נטוורקינג סביב שולחנות עם...
להמשך קריאה
Waze של העסקים

טור חגיגי: לציון 120 טורים  waze של העסקים

מאי 25, 2025
בעלי ובעלות עסקים מתחלקים ל-2 סוגים. הראשונים יודעים לאן הם רוצים להגיע אבל לא יודעים...
להמשך קריאה
A-Tool-to-GAIN-Trusted-Relationships-1030x571

הממת"ק שיבסס לכם קשרי אמון

מאי 11, 2025
בנטוורקינג עסקי, אמון הוא אחד הגורמים הקריטיים במתן וקבלת הפניות. זכרו, העיקר הוא לא מה...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.