Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

רוצים הרבה יותר הפניות? בנו קבוצה שבאה לעבוד

Ivan Misner
  • מאת: דר' איוון מייזנר
  • תרגום: אדית לואבל - ברוש
  • תאריך: ינואר 8, 2017
  • תגובות: אין תגובות

האם אתם רוצים להגדיל משמעותית את מספר ההפניות שקבוצת BNI שלכם מייצרת? אם השבתם ב-“כן”, המשיכו לקרוא כי הדרך לעשות זאת מוסברת כאן.

לפני שנים רבות, יושב הראש של אחת הקבוצות התקשר אליי והציע לי הצעה.  הוא אמר שהקבוצה שלו הרגישה שמדיניות הנוכחות במפגשים הייתה לטרחה, שהיא הייתה נטולת השפעה ממשית על ההפניות ושבעצם היא היוותה חסרון מבחינת החברות בקבוצה.  אמרתי לו שלא אני קבעתי את המדיניות – היא נקבעה ע"י מועצת היועצים שמורכבת אך ורק מחברי BNI.  הוא השיב שקבוצתו רוצה להראות לי ולמועצת היועצים שלנוכחות במפגשים אין השפעה כלשהי על הפניות או חברות בקבוצה.  שום השפעה.  הוא שאל אותי האם, במידה והם יכלו לתעד את העובדה שמדיניות זו היא אכן נטולת השפעה, אני אפרסם את הממצאים שלהם בניוזלטר שלנו וגם אבקש ממועצת היועצים לשקול מחדש את המדיניות הקיימת.

הסכמתי בשמחה לשתי הבקשות.

הם השתמשו ברבעון הקודם כבסיס להשוואה והתחילו להתמקד בשיפור הנוכחות החל מהחודש שאחריו.  חשוב לציין כי במשך אותה תקופה, הם לא עשו שום דבר פרט לפעולות לשיפור הנוכחות על-מנת להראות לנו שפרמטר זה לא ישפיע על התוצאות.

ומה היו התוצאות שלהם?  ובכן, אחרי שישה חודשים הם הצליחו לצמצם את ההיעדרויות בשיעור עצום של 71%.  ותשאלו מה קרה להפניות?  טוב, הן גדלו ב-62%!  וכהטבה נוספת, שיעור החברות בקבוצה עלה ב-50%!  בתום הניסוי הקטן שלהם, יושב הראש התקשר אלי ואמר לי, "לא משנה, ברור שההיעדרויות פוגעות וגורמות נזק לתפקוד הקבוצה".  הודיתי לו והודיתי לקבוצה על ביצוע המחקר.  ביקשתי לדעת אם אוכל לפרסם את התוצאות.  הם הסכימו בחינניות.  הטבלה שלהלן מבוססת על העבודה המקורית שלהם.

היעדרויות מול תוצאות

קבוצה 1

היעדרויות

לפי חבר, לחודש

גידול במספר החברים

הפניות

חודשיות

בסיס להשוואה

0.7

12.50%-

63

רבעון 1

52%-

29%

43%

רבעון 2

71%-

50%

62%

אך המתינו, יש עוד: הסיפור הולך ומשתפר.

אחרי שפרסמתי את המאמר המקורי, יושב הראש של קבוצה אחרת התקשר אלי ואמר לי שהקבוצה שלו קראה את המאמר והחברים חושבים שאני המצאתי את הכול!  אמרתי לו "אתה מוזמן להתקשר ליו"ר של אותה הקבוצה כדי לאשר את הדברים" .  לעולם לא אשכח את מה שהוא אמר לי בתגובה.  הוא אמר, "לא. סביר להניח שהאיש הזה נמצא בכיס שלך והוא יגיד מה שאתה תגיד לו להגיד!"  (וואוו! ברור שהוא לא מכיר את החבר הממוצע ב-BNI, חשבתי לעצמי).  "אם כך, כיצד אוכל לסייע לך?" שאלתי אותו.

הוא המשיך ואמר שהקבוצה שלו הרגישה שגם אם הנתונים נכונים, תקופה בת שישה חודשים אינה ארוכה דיה כדי לאשר את התוצאות.  יש לבצע את המחקר בתקופה של שנה לפחות.  הוא רצה להתמקד בצמצום ההיעדרויות במשך שנה כדי להראות לי שהתוצאות תהינה שונות במידה ופרק הזמן של המחקר יתארך.  אמרתי לו שלדעתי הרעיון נפלא.  גם גיליתי שלמעשה יש הבדל גדול כאשר המעקב אחר התוצאות הוא ארוך יותר.

אחרי שישה חודשים, הקבוצה השנייה השיגה תוצאות מאוד דומות לאלה של הקבוצה הראשונה.  היא צמצמה את ההיעדרויות ביותר מ-50%, מספר החברים בה גדל ב-55% ומספר ההפניות שלהם גדל ב-71%.  די קרוב לקבוצה הראשונה, נכון?

וכאן הדבר הפך לבלתי יאומן ממש: תשעה חודשים בתוך הניסוי, ההיעדרות התייצבה בצמצום של יותר מ-50%, אך מספר החברים בקבוצה גדל בשיעור עצום של 90% ומספר ההפניות שלהם זנקו מעבר לתקרה עם גידול של 164%!!!

בנקודה זו, יושב הראש של הקבוצה התקשר אלי וגם הוא אמר: "לא משנה, הבנו את הפואנטה. ההיעדרויות מורידות את התוצאות בצורה ברורה… ובהרבה".  הקבוצה הפסיקה לעקוב אחרי הנתונים, אבל אני שמרתי על קשר איתה זמן רב אחרי זה.  החברים המשיכו להתמקד בנוכחות וגדלו להיות קבוצה בעלת יותר מ-40 חברים.  באותה הזמן, הם העבירו יותר הפניות מכפי שהם חשבו אי פעם שזה אפשרי.

היעדרויות מול תוצאות

קבוצה 2

היעדרויות

לפי חבר, לחודש

גידול במספר החברים

הפניות

חודשיות

בסיס להשוואה

0.6

21.40%-

41

רבעון 1

53%-

9%

9%

רבעון 2

58%-

55%

71%

רבעון 3

53%-

90%

164%

אי אפשר להסתפר בטלפון! ואי אפשר להשתייך לקבוצה מצליחה ב-BNI אם אתם לא מופיעים למפגשים.  ההיעדרויות משפיעות על כמות החברים וכמות ההפניות.  התוצאות ברורות.  קיים מתאם לינארי ישיר ודרמטי בין היעדרויות והפניות.  ככל שהקבוצות מצמצמות את תופעת ההיעדרויות, הן מגדילות את מספר החברים בהן וכתוצאה מכך מספר ההפניות עולה בצורה משמעותית.  שיעור היעדרויות גבוה מוביל למספר הפניות נמוך.  שיעור היעדרויות נמוך מוביל למספר הפניות גבוה.

הלקח כאן הוא:  אם הקבוצה שלכם אינה אוכפת את חובת הנוכחות, הדבר ישפיע על הכיס שלכם.

צמצום ההיעדרויות בקבוצה שלכם הוא לטובתכם.  אם הדבר נעשה יחד עם מאמץ מתואם של ליסודות, כגון מציאת חברים טובים והספגתם בתוכן החינוכי של הארגון, בסוף תהיה לכם קבוצה שהיא מוצלחת יותר מכפי שאי פעם חשבתם שזה אפשרי.

מדוע להסתפק בבינוניות כאשר ההצטיינות הינה אפשרות?  ההצטיינות הינה אפשרות.  התחילו היום והביאו הצטיינות לקבוצתכם.

דר' איוון מייזנר, המכונה "אבי הנטוורקינג המודרני" על-ידי CNN, הוא סופר שספריו מופיעים ברשימת רבי המכר של ה-New York Times.  הוא המייסד ומנהל חזון ראשי של BNI (www.BNI.com), ארגון הנטוורקינג העסקי הגדול בעולם.  ניתן לצפות בספריו, כולל
Networking like a Pro ב-www.IvanMisner.com. 

קודםהקודם5 המיומנויות הכי פחות חשובות להצלחה בנטוורקינג
הבאהאם אתם ראויים לקבל הפניות?הבא

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

A-Tool-to-GAIN-Trusted-Relationships-1030x571

הממת"ק שיבסס לכם קשרי אמון

מאי 11, 2025
בנטוורקינג עסקי, אמון הוא אחד הגורמים הקריטיים במתן וקבלת הפניות. זכרו, העיקר הוא לא מה...
להמשך קריאה
BNI

מה זה BNI בשבילך?

אפריל 27, 2025
כששאלנו את החברים שלנו בBNI את השאלה הזו, התשובות שקיבלנו חשפו משהו עמוק. חשבתם שההצלחה...
להמשך קריאה
ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

מרץ 19, 2025
אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם ניתן להבחין בין הפניות חלשות להפניות איכותיות. התשובה שלי...
להמשך קריאה
ייצוג שיוויוני במרחב ציבורי הוא מאבק משותף...1

ייצוג שיוויוני במרחב הציבורי הוא מאבק משותף

מרץ 9, 2025
המציאות כיום היא שנשים הן שנלחמות למען נשים לוודא שהבנות שלהן יראו בחיי היומיום את...
להמשך קריאה
BNI

שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟

מרץ 5, 2025
שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟
להמשך קריאה
BNI

איך באמת נראה נטוורקינג שעובד? תנו לחברי BNI ישראל לספר לכם בעצמם!

מרץ 5, 2025
בסרטון הזה תגלו איך שיתופי פעולה, חיבורים עסקיים והפניות איכותיות הפכו לחלק בלתי נפרד מההצלחה...
להמשך קריאה
88yhrk4f

ההשראה מתחילה כשמשנים את המילים

פברואר 26, 2025
"אני רוצה לעורר השראה באנשים. אני רוצה לעורר השראה באנשים – שמעוררים השראה באנשים. אני...
להמשך קריאה
ההרגלים שמביאים לכם את ההצלחה

ההרגלים שמביאים לכם הצלחה

פברואר 23, 2025
המחויבויות הן חלק מההצלחה של השיטה שעובדת כבר 40 שנה בכל העולם ומגדילה את העסקים...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.