Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

5 המיומנויות הכי פחות חשובות להצלחה בנטוורקינג

Ivan Misner
  • מאת: דר' איוון מייזנר
  • תרגום: אדית לואבל - ברוש
  • תאריך: ינואר 7, 2017
  • תגובות: אין תגובות
מסתבר, שהבנה מעשית במדיה חברתית לא כל כך משנה בעולם הנטוורקינג.

READER RESOURCE

לאחרונה כתבתי על דרכים משופרות לבניית קשרים עסקיים המתבססות על סקר שערכתי בין 3,400 איש מכל העולם.  בסקר שאלתי את המשתתפים לדעתם על התכונות החשובות ביותר של מצליחנים בנטוורקינג. לפעמים, לדעת מה לא לעשות חשוב כמו להבין מה יש לעשות כדי לפתח מיומנות מסוימת.  במאמר זה, אציג בפניכם את חמשת המיומנויות הכי פחות חשובות הדרושות כדי להצליח בנטוורקינג, לפי דעתם של משתתפי הסקר.

במהלך 30 השנים האחרונות גיליתי שרוב האנשים מניחים שלהיות מוחצן מהווה יתרון בנטוורקינג.  אך בואו נסתכל היטב על חמשת התכונות שבסוף הרשימה.  ארבע מתוך חמשת התכונות הפחות חשובות להצלחה בנטוורקינג קשורות בגילוי-לב ונועזות – תכונות שמסתדרות טוב יותר עם מוחצן מאשר עם מופנם.

חוסר פחד

לפי הסקר, המיומנות החמישית הכי פחות חשובה בנטוורקינג היא להיות חסר פחד.  אנשים מוחצנים נוטים להיות יותר בטוחים בעצמם וחסרי פחד, אבל כאשר הגיע הזמן לזהות את התכונות של אדם מצליח בנטוורקינג, תכונה זו לא היתה חשובה במיוחד עבור הרוב המכריע של המשתתפים בסקר.

סגירת העסקה [Asking for the Sale]

המיומנות הרביעית הכי פחות חשובה היא לדעת לסגור את העסקה.  אנשים מוחצנים כמעט תמיד סוגרים את העסקה מהר יותר מאנשי מופנמים.  אולם, רוב האנשים חושבים שמיומנות זו אינה חשובה כדי להצליח בנטוורקינג.

דעתנות

התכונה השלישית הכי פחות חשובה היא קידום עצמי.  בהתחלה, נדמה כי תוצאה זו מנוגדת לכל הגיון.  איך יתכן שהמיומנות לקידום עצמי אינה חשובה להצלחה בנטוורקינג?  ובכן, התשובה לכך היא פשוטה מאוד.  כדי שהנטוורקינג יהיה יעיל, הוא חייב להתמקד בקשר ולא בעסקה.  אנשים רבים מדי לא מבינים זאת.  אני סבור כי זאת הסיבה הגדולה ביותר שבגללה אנשים מסוימים שונאים נטוורקינג.   הם באים לאירוע רישות ומתמודדים עם ניסיונות מכירה שבאים אחד אחרי השני.  יש מעט מאוד אנשים מופנמים שניתן לכנותם כפועלים לקידום עצמי, כך שזו דוגמא נוספת למצב אפשרי בו המופנמות לא תזיק לסיכויים שלכם לבנות קשרים עסקיים.

ישירות

התכונה השנייה הפחות חשובה היא ישירות.  זה מעניין כיוון שלעתים קרובות להיות ישיר בעסקים נחשב לתכונה חיובית.  אבל כשזה נוגע לנטוורקינג, נדמה שתכונה זו נראית יותר כמו סוג של תוקפנות, דבר שבהחלט אינו נחשב כחוזקה בבניית קשרים.  שוב, אנשים מוחצנים נוטים יותר להיתפס כישירים מאשר אנשים מופנמים.

הבנה מעשית במדיה חברתית

התכונה הכי פחות חשובה אצל אנשים שמצליחים בנטוורקינג, לפי סקר זה, הפתיעה במובנים רבים.  זוהי תכונה שחלה בקלות על מוחצנים ומופנמים כאחד.  מדובר בלהיות בעל הבנה מעשית במדיה חברתית.  כללתי אותה בסקר כיוון שמצאתי שאנשים רבים חושבים שכל שדרוש להם כדי להיות יעילים בנטוורקינג הוא לבנות קשרים בצורה מקוונת.  אני מאמין שלנטוורקינג מקוון יש ערך חשוב, אך הוא אינו מחליף מפגש פנים אל פנים.  עם זאת, אפילו אני הופתעתי מכך שתכונה זו דורגה ממש בסוף הרשימה על-ידי 3,400 אנשי עסקים מכל העולם.

כאשר ראיתי את התוצאה הזו, חשבתי שבני דור המילניום בטח ידרגו את התכונה הזאת במקום גבוה בהרבה.  אז השוואתי תוצאה זו לתוצאת הסקר בקרב אנשים שגילם פחות מ-30 וגיליתי שאכן יש הבדל.  בני ה-30 או פחות מדרגים את התכונה הזו במקום אחד לפני האחרון!  באמת, במקום אחד לפני האחרון.  אפילו הם מבינים שמיומנויות הקשורות במדיה חברתית אינן מצביעות על יכולת גבוהה בתחום הנטוורקינג.

ובכן, אם ברצונכם להפוך למצליחנים בתחום הנטוורקינג העסקי, עליכם להבין את היסודות העיקריים של בניית קשרים משופרת וגם את המיומנויות הפחות חשובות לכך המופיעות לעיל.  השילוב של ידיעת מה כן ומה לא לעשות יסייע לכם לבנות קשרים עסקיים כמו מקצוענים.

דר' איוון מייזנר, המכונה "אבי הנטוורקינג המודרני" על-ידי CNN, הוא סופר שספריו מופיעים ברשימת רבי המכר של ה-New York Times.  הוא המייסד ומנהל החזון הראשי של BNI (www.bni.com), ארגון הרישות העסקי הגדול בעולם.  ניתן לצפות בספרו החדש,
Avoiding the Networking Disconnect, ב-Amazon.com.  ד"ר מייזנר הוא גם השותף הבכיר ב-Referral Institute, חברה בינלאומית להכשרה בתחום ההפניות (www.referralinstitute.com).

קודםהקודםפוליטיקה ודת ב-BNI
הבארוצים הרבה יותר הפניות? בנו קבוצה שבאה לעבודהבא

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

A-Tool-to-GAIN-Trusted-Relationships-1030x571

הממת"ק שיבסס לכם קשרי אמון

מאי 11, 2025
בנטוורקינג עסקי, אמון הוא אחד הגורמים הקריטיים במתן וקבלת הפניות. זכרו, העיקר הוא לא מה...
להמשך קריאה
BNI

מה זה BNI בשבילך?

אפריל 27, 2025
כששאלנו את החברים שלנו בBNI את השאלה הזו, התשובות שקיבלנו חשפו משהו עמוק. חשבתם שההצלחה...
להמשך קריאה
ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

מרץ 19, 2025
אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם ניתן להבחין בין הפניות חלשות להפניות איכותיות. התשובה שלי...
להמשך קריאה
ייצוג שיוויוני במרחב ציבורי הוא מאבק משותף...1

ייצוג שיוויוני במרחב הציבורי הוא מאבק משותף

מרץ 9, 2025
המציאות כיום היא שנשים הן שנלחמות למען נשים לוודא שהבנות שלהן יראו בחיי היומיום את...
להמשך קריאה
BNI

שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟

מרץ 5, 2025
שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟
להמשך קריאה
BNI

איך באמת נראה נטוורקינג שעובד? תנו לחברי BNI ישראל לספר לכם בעצמם!

מרץ 5, 2025
בסרטון הזה תגלו איך שיתופי פעולה, חיבורים עסקיים והפניות איכותיות הפכו לחלק בלתי נפרד מההצלחה...
להמשך קריאה
88yhrk4f

ההשראה מתחילה כשמשנים את המילים

פברואר 26, 2025
"אני רוצה לעורר השראה באנשים. אני רוצה לעורר השראה באנשים – שמעוררים השראה באנשים. אני...
להמשך קריאה
ההרגלים שמביאים לכם את ההצלחה

ההרגלים שמביאים לכם הצלחה

פברואר 23, 2025
המחויבויות הן חלק מההצלחה של השיטה שעובדת כבר 40 שנה בכל העולם ומגדילה את העסקים...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.