Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

שבעת ההרגלים של נטוורקרס מצטיינים

  • מאת: ע"פ ספרו של סטיבן קובי
  • תרגום: נערך ועובד ע"י סם שורץ
  • תאריך: ינואר 10, 2011
  • תגובות: אין תגובות
נערך ועובד ע"י סם שורץ
ע"פ ספרו של סטיבן קובי
שבעת ההרגלים של נטוורקרס מצטיינים מבוססים על העקרונות אותם תאר סטיבן קובי בספרו: "שבעת ההרגלים של אנשים אפקטיביים במיוחד". אני משוכנע שרבים מכם קראו את רב המכר העולמי הנ"ל, אך כמו ספרים אחרים שאנו קוראים ולאחר זמן מה שוכחים חלק מתוכנם, ברצוני להדגיש עקרונות אלה ולשייך אותם נטוורקרס מצטיינים.
עיקרון ראשון: הייה יזם! כיצד אנו יכולים לאמץ עיקרון זה הן בחיים העסקיים שלנו והן בנטוורקינג. התשובה אולי פשוטה אך כדאי לחזור עליה. הכוונה של עיקרון זה הינה: תיזום ואל תחכה לאחרים ליזום עבורך.   ואם כבר מדובר בנטוורקינג אולי כדאי לחפש הזדמנויות שבהן נוכל להשתמש בנטוורקינג בצורה פעילה כמו הצטרפות לארגונים אשר מבצעים כנסים ואירועים בצורה קבועה, קביעת תכנית עבודה חודשית אשר תכלול בתוכה הקצבת זמן לנטוורקינג. אם מתכננים מראש ומקציבים לכך זמן הרבה יותר קל לממש את התכנית ולמצוא את הזמן להשתתף בכנסים. רעיון נוסף הינו שימוש בטכנולוגיה העומדת לרשותנו כמו האינטרנט למציאת הזדמנויות לנטוורקינג.
עיקרון שני: סוף מעשה במחשבה תחילה!  מתי הייתה הפעם האחרונה שבה ישבת וחשבת מה אתה רוצה להפיק  מרשת הקשרים ?  על פי איזה קנה מידה אתה יכול לאמוד את הצלחתך? האם קבעת הערכה כלשהי למספר ההפניות והקשרים שאתה רוצה להשיג מכל אירוע שאליו הלכת?  האם קבעת לעצמך מטרות עסקיות ברורות המנחות אותך לאן ברצונך להגיע?  שאלות אלו שנשאלו דורשות מענה אשר יכתיב את כמות הנטוורקינג שעליך  לבצע.
עקרון שלישי: קבע לך סדר קדימויות! גם כאשר הננו קובעים לעצמנו יעדים ומטרות אנו צריכים להתחיל מהשלב הראשון. לדוגמה, האם לא קרה לך שבאת למפגש נטוורקינג ושכחת להביא כרטיסי ביקור?  גם כאשר נתכנן את הפעילות החודשית נכין רשימה של  העזרים שיסייעו בהשגת מטרותינו. כגון, כרטיסי ביקור, תג שם, יומן פגישות, עט וכדומה.
עיקרון רביעי:חשוב: אני מנצח, אתה מנצח! כאשר הולכים לאירוע של נטוורקינג איננו אמורים ללכת למכור. לכן בפעם הבאה שבה נלך לאירוע כזה כדאי להקשיב יותר מאשר לדבר, וזאת הסיבה שיש לנו שתי אוזניים ופה אחד. כאשר הינך משוחח עם אדם אחר האם הנך חושב כיצד תוכל לסייע או להועיל לו מעבר למוצר ולשירות שלך? כמו העברת מידע שיש ברשותך או להכיר לו מישהו אשר יוכל לעזור לו.  כאשר אנו מתמקדים בעזרה לאחרים, אנו עוזרים לעצמנו.
עקרון חמישי: בקש להבין תחילה..ואחר כך להיות מובן!  כלל חשוב בנטוורקינג המתחבר גם לעיקרון הקודם של, דבר פחות והקשב יותר. למשל, לפני שהינך מנסה למכור למישהו מוצר או שרות האם הנך מוודא שהוא אכן  מעוניין במוצר או בשרות שלך? לפני שאנו מתמקדים בעצמנו עלינו להתמקד במה שאנו יודעים על האדם שממולנו ולכן לבוא מוכן עם הלך רוח של, אני רוצה להקשיב יותר מאשר לדבר, לבוא מוכן לפגישה,  עם שאלות שתוכננו מראש כגון: מהו האתגר העיקרי בתחום העיסוק שלך?  מה החידושים בתחום עיסוקך? כיצד בחרת דווקא בתחום זה? איך נכנסת לעסק? וכדומה.
כלל שישי: חפש את הסינרגיה! לא תמיד יש לנו סינרגיה עם האנשים שאיתם אנו נפגשים באירועי נטוורקינג, אך לבטח הננו מכירים אחרים אשר סינרגיה יכולה להיווצר ביניהם. נטוורקר טוב תמיד מחפש הזדמנויות לשיתוף פעולה.
כלל שביעי: שפר את יכולתך האישית! חלק חשוב במעבר להיות נטוורקר מצטיין הינו תהליך הלמידה המהווה התחדשות עצמית ולא קיפאון על שמרינו. כל אחד יכול ללמוד כיצד להיות נטוורקר מצטיין אך תהליך זה דורש יציאה מתחום הנוחיות שלנו. למשל, נכונות ללמוד. נכונות לתרגול הידע הנדרש ליישום התהליך. קריאת ספרים ומאמרים בנושא. הליכה קבועה לסדנאות, הדרכות וכדומה.
 
קודםהקודםמה חשוב לך כשאתה מפנה מישהו?
הבאארבעה סודות להגדלת הקבוצההבא

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

Waze של העסקים

טור חגיגי: לציון 120 טורים  waze של העסקים

מאי 25, 2025
בעלי ובעלות עסקים מתחלקים ל-2 סוגים. הראשונים יודעים לאן הם רוצים להגיע אבל לא יודעים...
להמשך קריאה
A-Tool-to-GAIN-Trusted-Relationships-1030x571

הממת"ק שיבסס לכם קשרי אמון

מאי 11, 2025
בנטוורקינג עסקי, אמון הוא אחד הגורמים הקריטיים במתן וקבלת הפניות. זכרו, העיקר הוא לא מה...
להמשך קריאה
BNI

מה זה BNI בשבילך?

אפריל 27, 2025
כששאלנו את החברים שלנו בBNI את השאלה הזו, התשובות שקיבלנו חשפו משהו עמוק. חשבתם שההצלחה...
להמשך קריאה
ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

מרץ 19, 2025
אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם ניתן להבחין בין הפניות חלשות להפניות איכותיות. התשובה שלי...
להמשך קריאה
ייצוג שיוויוני במרחב ציבורי הוא מאבק משותף...1

ייצוג שיוויוני במרחב הציבורי הוא מאבק משותף

מרץ 9, 2025
המציאות כיום היא שנשים הן שנלחמות למען נשים לוודא שהבנות שלהן יראו בחיי היומיום את...
להמשך קריאה
BNI

שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟

מרץ 5, 2025
שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟
להמשך קריאה
BNI

איך באמת נראה נטוורקינג שעובד? תנו לחברי BNI ישראל לספר לכם בעצמם!

מרץ 5, 2025
בסרטון הזה תגלו איך שיתופי פעולה, חיבורים עסקיים והפניות איכותיות הפכו לחלק בלתי נפרד מההצלחה...
להמשך קריאה
88yhrk4f

ההשראה מתחילה כשמשנים את המילים

פברואר 26, 2025
"אני רוצה לעורר השראה באנשים. אני רוצה לעורר השראה באנשים – שמעוררים השראה באנשים. אני...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.