Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

למה כדאי לחגוג ניצחונות קטנים

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב print
  • מאת: ירדן נוי - מנכ"ל משותף
  • תאריך: דצמבר 30, 2021
  • תגובות: תגובה אחת

בניגוד לכל הגיון, אני מודה על "ההפרעה הגדולה" שנכנסה לחיינו ואיפשרה לנו בשנה האחרונה לבחון מחשבות ופעולות שאנחנו עושים באוטומט.

מצב אוטומט לאדם משימתי כמוני אומר בדיקה יומיומית של רשימת המשימות האישיות והעסקיות, בדיקת התיעדוף שנתתי עד כה והכנה רשימת משימות מעודכנת לאותו היום. אני חיה ממשימה למשימה ובסוף היום עושה "V" במקומות שהושלמו ומעבירה למחרת את מה שטרם הושג.

בסוף היום, בסוף השבוע וגם בסוף החודש אני לא עוצרת להרים את הראש מעומס המשימות ובטח לא לחגוג אותן. למה? כי אין להן סוף. המשימות לעולם לא נגמרות, הן רק מתחלפות.

אחת התובנות המשמעותיות שלי לסיום השנה האחרונה היא החשיבות בעצירה, הכרה בהצלחה קטנה בדרך ליעד, ומתן הכרה והוקרה לאירוע.

 

למה בכלל חשוב לעצור ולחגוג ניצחונות קטנים ולא לחכות להשיג את המטרה בסוף הדרך?

 

גם מנוע חזק צריך להחליף מצבר מדי פעם.

יש משימות שלא מסתיימות מהיום למחר. משימות שלא נתתם להם דד ליין (מעניין למה?…), משימות שאתם לא אוהבים ודוחים כל הזמן, משימות שגדולות עליכם, משימות שלא תלויות רק בכם, משימות שמצריכות שיתוף פעולה עם כמה אנשים, או משימות שיכולות לייאש ולגרום לכם להרים ידיים.

כמה מכם אוהבים לטפל במשימות כמו:

להזמין חופשה משפחתית / להתחיל לעשות ספורט

לסדר את ארון הבגדים / אלבום התמונות /  לטפל בחשבונות

להחליט על קניית מדפסת / מרכזיה טלפונית / מחשב

לארגן מסיבה לעובדי המשרד / יומולדת / טיול משותף

 

חלוקה למשימות קטנות מקצרות את הדרך ליעד הסופי

אם תתרכזו כל הזמן ביעד או בתוצאה הסופית, תמצאו את עצמכם בנקודות מסוימות בוהים בחלל ולא מתקדמים. הייאוש יתחיל לחלחל פנימה ותרגישו שהסתבכתם ונתקעתם. אבל, אם תיצרו חלוקה של המשימה לשלבים קטנים, תשימו אבני דרך, כל שיפור אפילו קטן ייתן לכם להרגיש שאתם מתקדמים והצלחות קטנות יעודדו אתכם להמשיך:

קניתם קולבים חדשים כשלב ראשון בדרך להתחלת סידור הארון! כל הכבוד!

מתכננים חופשה? יש לכם כמה שלבים לעבור עד ההזמנה. בשלב הראשון אתם אוספים תמונות של מקומות נופש יפים, בשלב הבא תוכלו לבקש לקבל משוב מבן/בת הזוג, אם אתם בכיוון הנכון!

יצירת שלבים או אבני דרך מאפשרות בדיקה אם אנחנו בכיוון הנכון או שצריך לארגן את המסלול מחדש

 

נראה פשוט, נכון? אז"ש (אז זהו) שלא.

 

איך מזהים את הניצחונות? איך שמים אליהם לב?

החלק הזה מצריך עבודה, זה לא יעבוד בלי שתכינו רשימה מראש של שלבי המשימה שלפניכם. חלוקת אבני הדרך צריכה להיות סבירה. אם יש לכם פרויקט גדול חלקו אותו למספר חלקים הגיוניים שלא ירגיש לכם קטן מדי ואז תרגישו שאתם "מרמים" את עצמכם כי לא באמת התקדמתם, או תחכו עד התקדמות לחלק גדול של הפרויקט שנמצא רחוק מכם.

תאמנו את עצמכם לחפש את הנקודות הטובות. ההתחלה לא קלה אבל יש בזה עוצמה. באופן טבעי אנשים מחפשים מה עשו לא טוב כדי לשפר, אתם תאמנו את עצמכם לחפש מדי יום מהו הדבר שאתם כן מרוצים ממנו, שנותן לכם תחושה של הישג – בתחום האישי (סוף סוף הגעתם בזמן לקחת את הילד מהגן) או בתחום העסקי (סוף סוף נקבעה פגישה אצל לקוח חלומות).

 

איך חוגגים את הניצחונות הקטנים שבדרך?

 

הגעתם לאבן דרך שקבעתם? קומו, לכו למראה ותנו לעצמכם טפיחה על השכם. תחייכו, מגיע לכם. ספרו לשותף, לבן/בת הזוג, לאמא לאבא, פתחו בקבוק יין, לכו למסעדה, לסרט, הופעה. מה שתחליטו שעושה לכם טוב.

אם עדיין לא הגעתם לשלב הראשון, אל תענישו את עצמכם. פרגנו לעצמכם, אתם אוטוטו שם!

 

אשמח שתכתבו לי תגובות, הערות, הארות ושאלות לגבי מה שכתבתי.

אם אתם רוצים לשתף איך אתם בוחרים לחגוג את הניצחונות הקטנים בדרך ליעד

כיתבו לי [email protected]

את הרעיונות הטובים ביותר אשתף עם חברי הקהילה – עם קרדיט מלא כמובן.

שלכם,

ירדן נוי

מנכ"לית BNI

קודםהקודםאיך להפוך התנגדויות ליתרונות בעסקים
הבאמערכות קשרים  – עד כמה זה אמיתי?הבא
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב print
הוספת תגובה

לפוסט הזה יש תגובה אחת

  1. אבירם הגב 4 ינו 2022

    אנסה ליישם ודווקא נראה לי נחמד לחגוג אפילו אם לא אגיע ליעד

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

Dont-Keep-Score-750x422

תודעת שפע: אל תנהלו חשבונות

מאי 12, 2022
בנטוורקינג והפניות, העיקר הוא לא "מי נתן למי". אין חוק שאומר שעל כל הפניה שנתתם...
להמשך קריאה
3rd-Jan-Blog-1-750x422

עמותות הן מקור מפתיע להפניות

אפריל 26, 2022
מנכ"ל או מנכ"לית של עמותה יכולים להוות מקור מפתיע בעושרו להפניות עסקיות. מעורבות עם עמותות...
להמשך קריאה
BNI

קבוצות בהקמה

אפריל 24, 2022
להמשך קריאה
ירדן נוי - צודקים 2

מהו הצעד הראשון לחשוב "כמו גדולים"?

מרץ 31, 2022
מכירים את התופעה שבה אתם מגיעים עם חשש שטיפול יכאב והוא כואב אפילו יותר? מכירים...
להמשך קריאה
telling your company story

איך לספר את הסיפור של החברה שלכם

מרץ 22, 2022
אם חשוב לכם שמאמצי הנטוורקינג שלכם יניבו הפניות, כדאי שאנשים ידעו על העסק שלכם. יש...
להמשך קריאה
ירדן נוי - בקבוצות גדולות לרוחב

"אשליית האינטימיות" בקבוצות קטנות

פברואר 28, 2022
השאלה שלי היא כזו: אם הייתם יודעים שבאותה השקעה של זמן וכסף הייתם מקבלים תוצאות...
להמשך קריאה
test

איך גיליתי את הכוח של עדויות אישיות

פברואר 17, 2022
את הכוח של עדויות אישיות (testimonials) גיליתי בשנת 1985, זמן קצר לאחר שייסדתי את BNI®,...
להמשך קריאה
ירדן נוי - רגע האמת 2

מערכות קשרים  – עד כמה זה אמיתי?

ינואר 27, 2022
כבני אדם וכיצורים חברתיים חשוב לכם להיות בסביבת אנשים חיובים, מפרגנים שיתמכו ויחזקו אתכם. כבעלי...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.