Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

איך להכין אורח לאירוע נטוורקינג

  • מאת: ירדן נוי - מנכ"ל משותף
  • תאריך: מאי 22, 2024
  • תגובות: אין תגובות

נסו להיזכר בפעם האחרונה שקיבלתם הזמנה לבקר במקום לא מוכר, לפגוש אנשים שאתם לא מכירים, בפעילות שאין לכם מושג עליה. מ-1 עד 10 עד כמה אתם מתלהבים ללכת?

רוב בני האדם לא שמחים להגיע למקומות שהם לא מכירים ולפגוש אנשים שמעולם לא ראו. כשאתם מזמינים אורחים לאירוע שלכם, בין אם זה אירוע פרטי או עסקי, הדבר שאתם הכי רוצים זה שיהיה להם חוויה חיובית, שיזכרו את האירוע לטובה ואתכם כמארחים מוצלחים. ביקור בקבוצת נטוורקינג הוא הרבה יותר מללכת לפגישה או אירוע, זוהי חוויה. כשאורחים מגיעים למפגש, הם הולכים לחוות חוויה שיכולה להיות עבורם טובה, או גרועה וחשוב להבין שהחוויה מתחילה לפני ההגעה.

איך מגדילים את הסיכוי שיגיעו אורחים לאירוע שלך?

חלק מהאורחים שלכם לא יודעים במה מדובר כשאתם מזמינים אותם לביקור בקבוצת נטוורקינג וזה גורם להם לחשש ואי נוחות.

החוויה מתחילה בהזמנה. המטרה הראשונה שלכם היא לפזר את החששות שלהם לפני ההגעה לאירוע ולתת לאורחים שלכם מידע שיסקרן אותם מצד אחד, אבל מצד שני גם ירגיע.

  1. קיבעו מראש מועד לשיחה טלפונית אחרי המפגש כדי לשמוע מהם איך הייתה החוויה (השיחה שלכם מהווה הכנה לפולואפ של צוות האירוח בקבוצה, או צוות השיווק אם מדובר בכנס)
  2. שילחו מייל קבוצתי לכל חברי הקבוצה, כאשר האורחים שלכם מכותבים, ובו תציגו אותם, את תחום עיסוקם וגם המלצה (אם נעזרתם בשירותים שלהם) המטרה: הגדלת הסיכוי שהאורחים יגיעו אחרי שראו כי מספר רב של אנשים מצפים להגעתם. יש להבהיר לחברים כי בשום אופן אין לנסות למכור לאורחים שלכם במייל, אלא ניתן לברך אותם על הגעתם או להביע רצון לפגוש אותם במפגש הנטוורקינג. המייל מייצר תחושה של היכרות מוקדמת של הנוכחים לאורחים ומוריד במעט את החששות.
  3. תנו מידע מדויק איך מגיעים אליכם פיזית, הסבר התמצאות באזור כולל היכן חונים. אם במקרה מקום המפגש שלכם מעט נסתר מהעין, פרטו איך בדיוק מוצאים את המקום.
  4. הציעו לאורחים להביא איתם עוד מישהו כדי שירגישו בנוח. זה מרגיע אותם ונותן תחושת ביטחון ואתם זוכים באורח נוסף.

 

מה כדאי לאורחים לדעת מראש כדי למקסם את הנוכחות שלהם?

  1. חשוב להגיע בזמן לחלק הראשון של מפגש נטוורקינג שנקרא "מינגלינג", הוא מתקיים בעמידה ובצורה חופשית ובו ניתן לייצר היכרויות ראשוניות. למה חשוב שהאורחים שלכם יגיעו לחלק הזה? כדי שתוכלו לעזור להם להכיר אנשים חדשים ולקצר עבורם את הזמן שנדרש מהם למצוא אנשים ממעגל העסקים שלהם. אתם תשמחו להציג אותם בפני אנשים שאתם חושבים שכדאי להם לפגוש, או שהם היו רוצים להכיר.
  2. כמה זמן כדאי לשריין כדי למקסם את ההזדמנות – אחרי שהמפגש הרשמי מסתיים, האורחים יקבלו מנציגי הקבוצה מענה לשאלות שבוודאי יעלו להם ולאחר מכן יהיה להם זמן לקביעת פגישות עם אנשים שעניינו אותם והם היו רוצים להיפגש או לשמור על קשר.
  1. לכל אורח יש הזדמנות להציג עצמו מול עשרות אנשי עסקים מקומיים – תנו הסבר על החלק השני של הפגישה שבו האורחים מציגים עצמם בקצרה ותנו להם כמה טיפים להצגה עצמית ממוקדת. הסבירו כי מטרת ההצגה העצמית שלהם היא לא לסגור עיסקה או לייצר מכירה אלא לעניין את השומעים לרצות לשמוע יותר ולקבוע איתם פגישה.

 

כל מתן ההסברים ופיזור החששות מתקיים עוד לפני שהאורחים הגיעו לאירוע שלכם. חשוב שתבינו שהאורחים כבר קבעו דעה על האירוע כשהזמנתם אותם, עוד לפני שהגיעו אליו. אם הם לא יגיעו, כנראה הם כבר החליטו מה דעתם…

מחקרים מראים כי למעלה מ- 80% חשוב שמקום המפגש יהיה כזה שאפשר להתגאות בו ויאפשר הזמנת אורחים מכובדים. רוצים לדעת  איך להכין את הקרקע להזמנת מצליחנים?

 

חיבור בין אנשים הוא WIN-WIN

כשאתם מפגישים אנשים זה לזה בין אם במפגש עסקי, אירוע פרטי או חיבור אישי אתם הופכים ל"מחברים". המשמעות של חיבור בין אנשים הוא הבעת אמון שלכם בשני הצדדים לא רק לצורך פתיחת הזדמנות והיכרות חדשה אלא גם לתובנה שלהם כמה אתם חשובים בחיים שלהם. אם בעתיד הקשר שחיברתם יתברר כמוצלח, הם תמיד יזכרו כי אתם אלו שגרמתם לזה לקרות.

 

 

 

אשמח שתכתבו לי תגובות, הערות, הארות ושאלות לגבי מה שכתבתי.

או אם אתם רוצים לשתף איך אתם מכינים אורחים מראש לביקור

כיתבו לי [email protected] או הגיבו בבלוג

טורים נוספים ניתן למצוא בבלוג שלי – https://media.bni.co.il/blog/

 

שלכם,

ירדן נוי

מנכ"לית  BNI

 

קודםהקודםמה ההבדל בין מינגלינג לנטוורקינג
הבאאיך להעלות את שווי המניה של החברים הוותיקיםהבא

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

A-Tool-to-GAIN-Trusted-Relationships-1030x571

הממת"ק שיבסס לכם קשרי אמון

מאי 11, 2025
בנטוורקינג עסקי, אמון הוא אחד הגורמים הקריטיים במתן וקבלת הפניות. זכרו, העיקר הוא לא מה...
להמשך קריאה
BNI

מה זה BNI בשבילך?

אפריל 27, 2025
כששאלנו את החברים שלנו בBNI את השאלה הזו, התשובות שקיבלנו חשפו משהו עמוק. חשבתם שההצלחה...
להמשך קריאה
ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

מרץ 19, 2025
אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם ניתן להבחין בין הפניות חלשות להפניות איכותיות. התשובה שלי...
להמשך קריאה
ייצוג שיוויוני במרחב ציבורי הוא מאבק משותף...1

ייצוג שיוויוני במרחב הציבורי הוא מאבק משותף

מרץ 9, 2025
המציאות כיום היא שנשים הן שנלחמות למען נשים לוודא שהבנות שלהן יראו בחיי היומיום את...
להמשך קריאה
BNI

שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟

מרץ 5, 2025
שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟
להמשך קריאה
BNI

איך באמת נראה נטוורקינג שעובד? תנו לחברי BNI ישראל לספר לכם בעצמם!

מרץ 5, 2025
בסרטון הזה תגלו איך שיתופי פעולה, חיבורים עסקיים והפניות איכותיות הפכו לחלק בלתי נפרד מההצלחה...
להמשך קריאה
88yhrk4f

ההשראה מתחילה כשמשנים את המילים

פברואר 26, 2025
"אני רוצה לעורר השראה באנשים. אני רוצה לעורר השראה באנשים – שמעוררים השראה באנשים. אני...
להמשך קריאה
ההרגלים שמביאים לכם את ההצלחה

ההרגלים שמביאים לכם הצלחה

פברואר 23, 2025
המחויבויות הן חלק מההצלחה של השיטה שעובדת כבר 40 שנה בכל העולם ומגדילה את העסקים...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.