Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

הפניות שהורסות את האמינות שלכם

  • מאת: ירדן נוי - מנכ"ל משותף
  • תאריך: אוגוסט 7, 2019
  • תגובות: אין תגובות

חברים שעושים הרבה פגישות אישיות משמעותיות (1-ל-1) מצליחים יותר מהחברים שלא מעמיקים את הקשרים. פגישות אישיות מקדמות את הקשרים הראשוניים שיצרתם בקבוצה ובונות את האמינות שלכם עם החברים. התוצאה של הפגישות יכולה להתבטא בפתיחת דלתות עסקיות, בהיכרות עמוקה עם אנשים שלא הכרנו ובסגירת עסקאות.

יש לנו דעות קדומות על אנשים עד שאנחנו פוגשים אותם. BNI הוא כור היתוך של אנשים שונים, עם אמונות שונות, דעות, אהבות ושנאות. לבני אדם יש דעה קדומה  רק כאשר הם לא מכירים האחד את השני. אבל כשנפגשים בארבע עיניים, מביעים עניין אמיתי האחד בשני ושואלים שאלות, מגלים שהשונה בינינו לא כל כך גדול והאמון מתחיל להיבנות.

לא כל הפניה הופכת לעסקה. חלק מההפניות יסגרו בעתיד הקרוב או הרחוק, חלקם ישכחו וחלקן יפתחו דלת משורשרת להפניות נוספות. הפניה תינתן אך ורק לאחר שנוצר אמון כי משמעות ההפניה היא הזדמנות לפתיחת דלת כאשר בד"כ מבקש השרות מביע בשרות שלנו עניין ומחכה שיצרו איתו קשר.

להלן 5 סוגי הפניה שיכולות להרוס את האמינות שלכם:

  1. הפניית אי הבנה – רוני הפנה אלי את גדעון. התקשרתי לגדעון במטרה להציע את שירותי וגדעון לא הבין מה אני רוצה ממנו. אין לו שום צורך בשירותים שלי וכנראה היתה אי הבנה בינו לבין רוני. סיטואציה מביכה לכל הצדדים. אל תזדרזו בהחלטה אם מדובר בהפניה מבלי לשאול כמה שאלות להבהרה אחרת התוצאה היא ששיחה אקראית שלא היתה בה בקשת עזרה מובנת לא נכון. המשמעות עבורכם היא פגיעה באמינות שלכם.
  2. "ליד" ולא הפניה – לפעמים אנחנו מקבלים מידע טוב שיכול להועיל לחברים שלנו. חנות חדשה שנפתחה לאחרונה, מישהו שנתן לנו טיפ, שמענו בשיחה אקראית שלאיקס יש בעיה עם העסק אבל אנחנו לא כל כך מכירים אותו וכד'. ברגע שאנחנו ממלאים טופס הפניה הרי שמקבל ההפניה חושב שהצד השני מתעניין ומבקש את השרות שלו. פניה כזו תהיה דומה לליד או "שיחה קרה" כי מוסר ההפניה אין מערכת יחסים עם הצד המבקש לכאורה . אל תבזבזו את הזמן של החברים במסירת "לידים" במקום הפניות, לא נמצאים בקבוצה עסקית כדי להמשיך בפניות קרות לאנשים שאיננו מכירים אלא לפגישות שהצד השני שמע עלינו, קיבל המלצה וממש מחכה לשמוע מאיתנו.
  3. הפניה עצמית – כל פעם שמגיע חבר חדש לקבוצה, האנשים האלה מפנים את עצמם לטיפול/בדיקה/ייעוץ גם אם הם לא באמת צריכים. כדי למנוע מקרים מסוג זה חלק מהקבוצות לא מאפשרות לדווח על הפניה עצמית לפני שנסגרה עסקה בין 2 חברי קבוצה.
  4. הפניה טרום זמנה – גלי ביקשה הבוקר הפניה ספציפית. היא ביקשה קשר לאחיות בבתי חולים וזו תהיה הפניה מעולה בשבילה. דני קפץ ממקומו בהתלהבות ואמר שיש לו "2 הפניות מתאימות" והוא מיד רושם אותן. באמת? האם זה הגיוני שדני כבר יצר קשר עם 2 נשים, אחיות בבתי חולים, סיפר להם על השרות של גלי וקיבל את אישורן לתת את מספר הטלפון שלהן? רגע, החיפזון מהשטן. זו הפניה ש"נולדה טרם זמנה" וטעות שיכולה לפגוע באמון ובאמינות שלכם.
  5. מעקב הפניות – דר' מייזנר, מייסד ארגון BNI אומר שאחד הדברים שהפתיעו אותו לרעה הוא שחברים המבקשים הפניות מקבלים אותן אחרי זמן, כאשר נוצר אמון ביניהם לבין המפנה. באופן מפתיע הם לא מבצעים מעקב (פולואפ) על ההפניה. זו יכולה להיות אחת הפגיעות הקשות ביותר באמינות שלהם. אנשים שאינם מבצעים מעקב באופן מיידי ומקצועי עלולים לא לקבל יותר הפניות ולא להבין למה זה קורה…

אנשים מבססים את הרושם עלינו דרך הדברים שאנחנו עושים ולא על בסיס מה שאנחנו אומרים, לכן, דיבורים לחוד ומעשים לחוד.

הקפידו להבטיח פחות ולבצע יותר. ואם אתם מפתיעים דאגו שזו תהיה הפתעה לטובה.

שלכם,

ירדן נוי

קודםהקודםקבוצה ממבט ראשון
הבאאיך לפגוש את האנשים הנכוניםהבא

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

Waze של העסקים

טור חגיגי: לציון 120 טורים  waze של העסקים

מאי 25, 2025
בעלי ובעלות עסקים מתחלקים ל-2 סוגים. הראשונים יודעים לאן הם רוצים להגיע אבל לא יודעים...
להמשך קריאה
A-Tool-to-GAIN-Trusted-Relationships-1030x571

הממת"ק שיבסס לכם קשרי אמון

מאי 11, 2025
בנטוורקינג עסקי, אמון הוא אחד הגורמים הקריטיים במתן וקבלת הפניות. זכרו, העיקר הוא לא מה...
להמשך קריאה
BNI

מה זה BNI בשבילך?

אפריל 27, 2025
כששאלנו את החברים שלנו בBNI את השאלה הזו, התשובות שקיבלנו חשפו משהו עמוק. חשבתם שההצלחה...
להמשך קריאה
ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

מרץ 19, 2025
אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם ניתן להבחין בין הפניות חלשות להפניות איכותיות. התשובה שלי...
להמשך קריאה
ייצוג שיוויוני במרחב ציבורי הוא מאבק משותף...1

ייצוג שיוויוני במרחב הציבורי הוא מאבק משותף

מרץ 9, 2025
המציאות כיום היא שנשים הן שנלחמות למען נשים לוודא שהבנות שלהן יראו בחיי היומיום את...
להמשך קריאה
BNI

שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟

מרץ 5, 2025
שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟
להמשך קריאה
BNI

איך באמת נראה נטוורקינג שעובד? תנו לחברי BNI ישראל לספר לכם בעצמם!

מרץ 5, 2025
בסרטון הזה תגלו איך שיתופי פעולה, חיבורים עסקיים והפניות איכותיות הפכו לחלק בלתי נפרד מההצלחה...
להמשך קריאה
88yhrk4f

ההשראה מתחילה כשמשנים את המילים

פברואר 26, 2025
"אני רוצה לעורר השראה באנשים. אני רוצה לעורר השראה באנשים – שמעוררים השראה באנשים. אני...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.