Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

לוקחים את ההג"ה לידיים שלנו

לוקחים את ההג"ה לידיים שלנו
  • מאת: ירדן נוי - מנכ״ל משותף
  • תאריך: מאי 4, 2018
  • תגובות: אין תגובות

זוכרים מי הזמין אתכם למפגש הראשון שלכם ב- BNI ? נשמע כמו שאלה מוזרה? לדעתי זו שאלה חשובה כי התשובה תזכיר לנו למי אנחנו רוצים לומר תודה ותעורר בנו רצון לעשות טוב גם לאחרים.

אני, לשם המחשה, הוזמנתי למפגש הראשון שלי ע"י מנהלת האזור דאז, שהפנתה אותי לקבוצה חדשה יחסית שפעלה כחצי שעה נסיעה מאזור מגורי. כשהגעתי למפגש בתחילת שנת 2002, לא היה לי מושג לאן הגעתי. כל מבקר חדש בקבוצה מרגיש משהו אחר בעת פגישה שכזו. אני הבנתי, כבר באותה הפגישה, כי הגעתי למקום מיוחד, שונה, כזה שעוד לא הכרתי ושאם אתן לזה צ'אנס משהו טוב יקרה. ואכן, מאותה הפגישה, חיי השתנו ולטובה.

בתחילת הדרך לא ידעו מה זה נטוורקינג (משהו שקשור במחשבים, לא?) ובעלי עסקים המסייעים האחד לשני לא היה מראה נפוץ במיוחד. כיום, "המילה "נטוורקינג" נפוצה הרבה יותר ואנשים מבינים שכאשר הם מגיעים למפגש של אנשי ונשות עסקים, אפילו פעם אחת כאורחים באחת מהקבוצות, הם מקבלים חשיפה עסקית בפני עשרות בעלי ובעלות עסקים מקומיים, מה שיהווה עבורם מקור בלתי נדלה להזדמנויות, פוטנציאל ליצירת עסקים חדשים, הגדלת העסק הקיים, ושיתופי פעולה.

לעיתים אורחים שמוזמנים לקבוצות לא רואים את התועלת שיוצאת להם בפגישה הראשונה. תועלת שכזו מגיעה עם העמקת ההיכרות עם חברי הקבוצה.  רוצים לדעת איך להפוך אורחים לאנשים מרוצים שיכירו לכם תודה?

קבלו את האלף בית של הזמנת האורחים ותראו איך לקחת את ההג"ה לידיים שלכם:

ה –  ה ז מ נ ה

ג –    ג י ש ה

ה –  ה כ נ ה

הזמנה – להזמין אורחים זה קל, אם רק שואלים אותם 3 שאלות פשוטות:

  1. האם את/ה מחפש/ת עוד לקוחות/עסקים?
  2. אם אזמין אותך למפגש עסקים, האם תבוא/י?
  3. עכשיו ברצינות, אם אזמין אותך, האם תבוא/י?

ההבדל בין שאלה מס' 2 לבין שאלה מס' 3 היא בטון הדיבור. שאלה מספר 3 נאמרת בקול חד וברור המבהירה "אם אתם לא רציניים אל תבזבזו את זמני"

כך, במקום לנסות לשכנע ולתת הסברים ארוכים למי שזה לא מתאים לו, עדיף להתמקד באנשים הנכונים. קל יותר לשאול שאלה ולקבל עליה תשובה. כאשר אדם מבין מטון הדיבור שהעומד מולו לא משחק אלא רציני בעניין, יש יותר סיכויים שהוא יעמוד בהתחייבותו.

גישה – השינוי בגישה צריך להגיע מצד המזמין. האורחים המגיעים לקבוצות לא עושים לנו טובה אלא מקבלים הזדמנות עסקית. לכן הגישה צריכה להיות כזו שנותנת תחושה של "אם אתה לא שם, ההפסד הוא שלך".  בשיווק, ההנעה הגדולה ביותר לפעולה היא …תחושת הפספוס

זיכרו, האורחים הם הזדמנות עסקית עבור החברים אך זו גם הזדמנות עצומה עבור האורחים!

הכנה – כאשר אדם השיב בחיוב על הזמנתכם דאגו לשלוח לו הזמנה מסודרת במייל. אל תמשיכו במתן הסברים מפורטים, מניסיון, מהר מאד תמצאו עצמכם מדברים 20-30 דקות…ומפספסים את העיקר

  1. מכתב הזמנה – הכינו מראש, לכל הקבוצה מכתב הזמנה לאורחים העונה על הפרטים הבסיסים כגון: היכן, מתי, מה צריך להביא, מפת הגעה, כמה עולה המפגש, כמה זמן לשריין לאחר המפגש לצורך מידע נוסף וכד'.
  2. הרחבה –הסבירו כי תהיה להם הזדמנות להציג את עצמם, וכי יתבקשו בסיום המפגש לתת משוב.
  3. מייל קבוצתי – כדי לחזק את תחושת האורח למה כדאי לו להגיע – שלחו לכל חברי הקבוצה מייל , כאשר האורח שלכם מכותב, ובו אתם מציגים את האורח שלכם האמור להגיע במפגש הקרוב. המטרה: יצירת מחויבות לאורח הרואה כי מס' רב של אנשים מצפים להגעתו. יש להבהיר לחברים כי בשום אופן אין לנסות למכור לאורח שלכם במייל, אלא ניתן לברך אותו על הגעתו ו/או להביע התעניינות בתחום עיסוקו מה שידרבן אותו להגיע למפגש.

אם ניקח את ההג"ה לידיים שלנו – נוכל להגדיל את מספר האורחים ואיכותם והם גם יודו לנו!

שלכם,

ירדן נוי

קודםהקודםראיתי עצמאים שמחים בחגים
הבאאיך להגיד לא בלי לפגוע בלקוחותהבא

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

Waze של העסקים

טור חגיגי: לציון 120 טורים  waze של העסקים

מאי 25, 2025
בעלי ובעלות עסקים מתחלקים ל-2 סוגים. הראשונים יודעים לאן הם רוצים להגיע אבל לא יודעים...
להמשך קריאה
A-Tool-to-GAIN-Trusted-Relationships-1030x571

הממת"ק שיבסס לכם קשרי אמון

מאי 11, 2025
בנטוורקינג עסקי, אמון הוא אחד הגורמים הקריטיים במתן וקבלת הפניות. זכרו, העיקר הוא לא מה...
להמשך קריאה
BNI

מה זה BNI בשבילך?

אפריל 27, 2025
כששאלנו את החברים שלנו בBNI את השאלה הזו, התשובות שקיבלנו חשפו משהו עמוק. חשבתם שההצלחה...
להמשך קריאה
ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

מרץ 19, 2025
אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם ניתן להבחין בין הפניות חלשות להפניות איכותיות. התשובה שלי...
להמשך קריאה
ייצוג שיוויוני במרחב ציבורי הוא מאבק משותף...1

ייצוג שיוויוני במרחב הציבורי הוא מאבק משותף

מרץ 9, 2025
המציאות כיום היא שנשים הן שנלחמות למען נשים לוודא שהבנות שלהן יראו בחיי היומיום את...
להמשך קריאה
BNI

שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟

מרץ 5, 2025
שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟
להמשך קריאה
BNI

איך באמת נראה נטוורקינג שעובד? תנו לחברי BNI ישראל לספר לכם בעצמם!

מרץ 5, 2025
בסרטון הזה תגלו איך שיתופי פעולה, חיבורים עסקיים והפניות איכותיות הפכו לחלק בלתי נפרד מההצלחה...
להמשך קריאה
88yhrk4f

ההשראה מתחילה כשמשנים את המילים

פברואר 26, 2025
"אני רוצה לעורר השראה באנשים. אני רוצה לעורר השראה באנשים – שמעוררים השראה באנשים. אני...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.