Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

איסוף כרטיסי ביקור לא נחשב כנטוורקינג

  • מאת: ד"ר איוון מייזנר
  • תרגום: לורן רוזנמן
  • תאריך: אוקטובר 2, 2019
  • תגובות: אין תגובות

אחת הטעויות הנפוצות ביותר שאנשים עושים בזמן נטוורקינג, היא המחשבה שבנטוורקינג מדובר רק על התרוצצות סביב החדר ואיסוף כמה שיותר כרטיסי ביקור. האנשים שעושים זאת, לא באמת אוהבים נטוורקינג, אך יודעים כי עליהם לעשות ושזו הדרך הטובה ביותר להיפטר מהחובה. ניסיתי לומר להם כי פעולה זו, אינה נטוורקינג – זו אולי מכירה "קרה" פנים מול פנים, או בפשטות – "איסוף כרטיסי ביקור".

לפני שנים, פגשתי שני שותפים לעסק, שעשו תחרות ביניהם מי אוסף יותר כרטיסי ביקור באירועי נטוורקינג, זה שאסף את הכמות הקטנה ביותר היה חייב לשני ארוחה במסעדה. הם התגאו מאוד באסטרטגיית הנטוורקינג הזו שלהם, (ברצינות – הם התרברבו על כך בפני). ניסיתי להגיד להם כי זו באמת איננה אסטרטגיית נטוורקינג טובה, אך לא נראה לי שקלטו את דבריי.

למרבה הצער, אני עדיין מוצא את עצמי נתקל באנשים החושבים שזו גישה נהדרת לעשיית נטוורקינג אפקטיבי. בריאן הילארד המחבר המשותף של הספר "Networking Like a Pro" (לעשות נטוורקינג כמו מקצוען), נתן לי את הפיתרון להתמודדות עם סוגייה זו.

להלן מה שאתה יכול לעשות:

לבריאן יש כלב ששמו בארלי. הוא כלב מסוג 'שיבה אינו' השוקל כ- 25 קג', מה שאומר שהוא אינו אוהב חתולים ונראה כמו שועל. בארלי מאולף, ובעל התנהגות טובה. אם אתה רוצה לאסוף כרטיסי ביקור באירוע אך אינך מעוניין לבזבז את כל זמנך בפעולה זו, זה מה שאתה יכול לעשות. אתה יכול לשכור את בארלי מבריאן (20$ לשעה / שעתיים מינימום + טיול לכלב) והוא ישתתף באירוע הבא במקומך. בריאן ישים תיק נשיאה על הכלב (כמו אוכף על סוס), כאשר בצד אחד הוא ישים כרטיסי ביקור שלך, עם שלט האומר "קח אחד", ובצד השני יהיה כיס שעליו יהיה כתוב "השאר את כרטיס הביקור שלך כאן".

לאחר שהכין את הכלב, בריאן יסיע אותו לאירוע, ישלח אותו לתוך החדר, ויחזור לאחר שעתיים לאסוף אותו ואת הערימה החדשה של כרטיסי הביקור. (אין לי ספק שהוא ייצא עם הרבה כרטיס ביקור, משום שהוא כלב מאוד חביב ומחונך, ואנשים מאוד אוהבים אותו.)

כעת, לאחר שהוצאת את הכרטיסים מהכיס הצדדי שעל הכלב, (ובבקשה דאג לטייל איתו, מפני שאני בטוח שהוא יצטרך לשירותים לאחר כל העבודה הקשה הזו), האם באמת עשית נטוורקינג?

בוודאי שלא! איך יתכן כי עשית נטוורקינג רק על ידי קבלת ערימה של כרטיסי ביקור?

זה נשמע מגוחך, אך זו הגישה של לא מעט אנשי עסקים לנטוורקינג. זה כמו משחק של 'מי יכול לקבל יותר כרטיסים' – ואין בזה הגיון כלל. איסוף כרטיסים באירוע נטוורקינג אינו נטוורקינג – אלא איסוף כרטיסים (שאינו דרך רווחית לבנות את העסק שלך). אם תשים זאת בקונטקסט של הכלב בארלי שרץ סביב החדר, ומאפשר לאנשים לשים כרטיסי ביקור בכיס שעל גבו – זה הרי ברור. לעומת זאת, אם אתה עדיין מתלבט בענין ורוצה ליצור קשר עם בריאן בנוגע להשכרת שירותיו של בארלי הכלב, אנא, הרגש חופשי לעשות כן.


מאמר זה מבוסס על חומרים מספרו של דר' איוון מייזנר,
Networking Like a Pro" " (לעשות נטוורקינג כמו מקצוען)

ד"ר איוון מייזנר, המכונה "אבי הנטוורקינג המודרני" על-ידי  CNN  הוא סופר שספריו מופיעים ברשימת רבי המכר של ה- New York Times . ד"ר מייזנר  הוא המייסד ומנהל החזון הראשי של BNI (www.bni.com),  – ארגון הרישות העסקי הגדול בעולם.  ניתן לעיון בספרו החדש:

 Who’s in Your Room, The Secret to Creating Your Best Life  ב-Amazon.com

קודםהקודםחפשו את 'פרחי הקיר'
הבאהצעדים שעליכם לעשות כדי לבנות עסק המבוסס על הפניות עסקיותהבא

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

A-Tool-to-GAIN-Trusted-Relationships-1030x571

הממת"ק שיבסס לכם קשרי אמון

מאי 11, 2025
בנטוורקינג עסקי, אמון הוא אחד הגורמים הקריטיים במתן וקבלת הפניות. זכרו, העיקר הוא לא מה...
להמשך קריאה
BNI

מה זה BNI בשבילך?

אפריל 27, 2025
כששאלנו את החברים שלנו בBNI את השאלה הזו, התשובות שקיבלנו חשפו משהו עמוק. חשבתם שההצלחה...
להמשך קריאה
ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

מרץ 19, 2025
אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם ניתן להבחין בין הפניות חלשות להפניות איכותיות. התשובה שלי...
להמשך קריאה
ייצוג שיוויוני במרחב ציבורי הוא מאבק משותף...1

ייצוג שיוויוני במרחב הציבורי הוא מאבק משותף

מרץ 9, 2025
המציאות כיום היא שנשים הן שנלחמות למען נשים לוודא שהבנות שלהן יראו בחיי היומיום את...
להמשך קריאה
BNI

שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟

מרץ 5, 2025
שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟
להמשך קריאה
BNI

איך באמת נראה נטוורקינג שעובד? תנו לחברי BNI ישראל לספר לכם בעצמם!

מרץ 5, 2025
בסרטון הזה תגלו איך שיתופי פעולה, חיבורים עסקיים והפניות איכותיות הפכו לחלק בלתי נפרד מההצלחה...
להמשך קריאה
88yhrk4f

ההשראה מתחילה כשמשנים את המילים

פברואר 26, 2025
"אני רוצה לעורר השראה באנשים. אני רוצה לעורר השראה באנשים – שמעוררים השראה באנשים. אני...
להמשך קריאה
ההרגלים שמביאים לכם את ההצלחה

ההרגלים שמביאים לכם הצלחה

פברואר 23, 2025
המחויבויות הן חלק מההצלחה של השיטה שעובדת כבר 40 שנה בכל העולם ומגדילה את העסקים...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.